Autor: marsal75 » dc. des. 15, 2010 7:29 pm
Autor: Lisbeth » dc. des. 15, 2010 10:12 pm
Autor: Javi-Neny » ds. des. 18, 2010 12:43 am
Autor: Petita83 » ds. des. 18, 2010 8:17 pm
Javi-Neny ha escrit:Hola noies! Jo em vaig casar el passat mes d'octubre i vam fer "el paseillo". El restaurant ens va facilitar un carrito per posar tots els detallets i els anàvem entregant en mà als convidats i així aprofitavem per xerrar una miqueta amb tots. Ens ho vam passar bé amb "el paseillo", vam riure molt.
Neny
Autor: montseijordi » dg. des. 19, 2010 8:54 pm
Autor: mimosa » dl. des. 20, 2010 1:12 pm
marsal75 ha escrit:Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.
Vosaltres que heu fet i perque?
gràcies
Autor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 9:16 pm
mimosa ha escrit:marsal75 ha escrit:Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.
gràcies
En el nostre cas varem ser 170 persones més 20 nens i seguin els consells del restaurant ho van posar a taula amb lo que varem tindre més temps per fer els pases i regals que deunido lo que teniem, el maitre ja es preocupava durant el banquet de trobar moments per departir amb els convidats. Suposo que un casament de 50 convidats es pot gestionar de forma diferent.
Autor: mimosa » dl. des. 20, 2010 9:40 pm
Petita83 ha escrit:mimosa ha escrit:marsal75 ha escrit:Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.
gràcies
En el nostre cas varem ser 170 persones més 20 nens i seguin els consells del restaurant ho van posar a taula amb lo que varem tindre més temps per fer els pases i regals que deunido lo que teniem, el maitre ja es preocupava durant el banquet de trobar moments per departir amb els convidats. Suposo que un casament de 50 convidats es pot gestionar de forma diferent.
Mare de Déu mimosaaaa!!! O_O sí que ereu geeeeeeeeeeeeeeent!!! ^^ t'hauria d'haver demanat prestat algun convidat...que la feina va ser nostra per acostar-nos als 100 i no hi vam arribar!!!
Deuria ser una passada!!!
Muacks
Autor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 10:58 pm
mimosa ha escrit:Eyyy petita83, l´ultima setmana ho vaig passar molt malament, contra més gent més problemas per confeccionar les taules i un més abans no sabia depenent si venien de part del meu nen part de la seva familia del poble si arrivariem al minim que ens demanava el restaurant que eren 150 adults o teniem que pagar suplements per haver agafat el saló gran. Al final afortunadament no van fallar i va sorti tot perfecte tret d´algun petit detall referent a la familia. Et desitjowapa.
Autor: Neki » dc. des. 29, 2010 11:34 am
Autor: ..FLOR.. » dg. gen. 02, 2011 11:35 am
Autor: petitacampaneta » dv. gen. 07, 2011 3:29 pm
Autor: naia11 » dl. gen. 31, 2011 5:15 pm
Autor: ruthi » dc. feb. 09, 2011 11:56 am
Autor: cadui » dl. feb. 21, 2011 10:30 pm
Autor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 11:06 am
Autor: Yana » ds. març 12, 2011 4:56 am
Autor: Lisbeth » ds. març 12, 2011 3:08 pm
Autor: chei » dg. març 13, 2011 12:21 pm
Autor: pronovias » dt. juny 07, 2011 2:45 pm