Iglesia o civil?

bodes 10!

Iglesia o civil?

Iglesia
6
38%
Civil
10
63%

Vots totals : 16

Iglesia o civil?

EntradaAutor: nat_7_17 » ds. set. 04, 2010 11:06 pm

Hola chicas!
Me gustaría que me ayudarais, estoy haciendo 2º Bachillerato y estoi realizando un treball de recerca y mi tema es la creación de una boda, y en la parte teorica me han dicho que tengo que poner encuestas, si me contestarais la serie de encuestas que voi a ir subiendo me hariais un gran favor. Gracias y felicidades por vuestra boda :)
nat_7_17

Entrades: 16
Membre des de: ds. set. 04, 2010 10:36 pm

Re: Iglesia o civil?

EntradaAutor: euterpe » dv. oct. 15, 2010 11:47 pm

Nosaltres ens casem pel civil.
Imatge
euterpe
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: nectus » dv. oct. 15, 2010 11:57 pm

Totalmente CIVIL.

La boda de la iglesia no deja de ser otro paripe. La que vale es la que firmas en el juzgado. Además, yo y los curas no nos llevamos bien. Lo siento por los religiosos pero yo no puedo.
Imatge
nectus

Entrades: 42
Membre des de: dj. set. 16, 2010 6:30 pm

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 2:16 pm

nectus ha escrit:
La boda de la iglesia no deja de ser otro paripe.

no per tothom és un paripé, és cert que la boda s'ha de registrar al civil igualment però la boda religiosa té un significat important per aquell qui la fa, no et sembla?
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: arodrigu » ds. oct. 16, 2010 3:40 pm

Totalment d'acord amb tu, Bie, em sembla molt fort afirmar que una cerimonia religiosa és un paripe.
I encara que ho fos, podriem parlar del "paripe" de celebrar el dinar de nadal, els reis...etc, que segur que tots ho celebrem...
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: montseijordi » ds. oct. 16, 2010 7:12 pm

si, molt bones aquestes afirmacions. Cadascu fa el que vol i no per aixo hem de dir que tot lo altre es un paripe no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: snake35 » dl. oct. 18, 2010 3:44 pm

Mireu, jo crec que cadasqú ha de fer el que vulgui i si és creient lo més normal es que es casi per l'església però també conneixo molta gent que es casa per l'església perquè és més bonic, perquè la mamà li fa il.lusió que la filla/fill es casi allà.. i després no tornen a posar els peus a l'església. Si hi ha gent que fa el paripé, que no sap ni el pare nostre però es casa per l'església, que fa el curset de matrimoni però que després ja no hi tornen més a no ser que hi hagi alguna celebració eclesiàstica. J
Jo em vaig casar pel civil, el meu marit estava separat però sinó ho hagués estat també ho hagués fet, pq no hi crec.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 18, 2010 8:25 pm

pot ser que per a algú sí sigui un paripé, però no per a tothom i per això mateix no s'ha de generalitzar perquè molta de la gent que es casa per la esglèsia s'està unint davant de déu i hi creu, d'altres no, però jo penso que és igual de respectable en tots els casos.
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: arodrigu » dc. oct. 20, 2010 10:34 pm

snake35 ha escrit:Mireu, jo crec que cadasqú ha de fer el que vulgui i si és creient lo més normal es que es casi per l'església però també conneixo molta gent que es casa per l'església perquè és més bonic, perquè la mamà li fa il.lusió que la filla/fill es casi allà.. i després no tornen a posar els peus a l'església. Si hi ha gent que fa el paripé, que no sap ni el pare nostre però es casa per l'església, que fa el curset de matrimoni però que després ja no hi tornen més a no ser que hi hagi alguna celebració eclesiàstica. J
Jo em vaig casar pel civil, el meu marit estava separat però sinó ho hagués estat també ho hagués fet, pq no hi crec.

A veure, que hi hagi gent que es casi per l'esglesia sense creure és cert, però això no és suficient per afirmar que la cerimonia per l'esglèsia és un paripe, perque per altra gent no ho és i se'ls hi ha de respectar.
I ho dic jo que encara que crec en Déu, no comparteixo les idees de l'esglesia i no estic batejada. Però la meva parella és catòlica, m'ha demanat que ens casem a l'esglèsia i jo he acceptat, sense renunciar als meus principis, ja que fem un matrimoni mixt, per mi té valideça civil i per ell religiosa. Jo respecto les seves idees, així doncs no puc pensar que és un paripé, sino que ho fa per convicció.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. oct. 21, 2010 7:41 am

arodrigu ha escrit:
snake35 ha escrit:Mireu, jo crec que cadasqú ha de fer el que vulgui i si és creient lo més normal es que es casi per l'església però també conneixo molta gent que es casa per l'església perquè és més bonic, perquè la mamà li fa il.lusió que la filla/fill es casi allà.. i després no tornen a posar els peus a l'església. Si hi ha gent que fa el paripé, que no sap ni el pare nostre però es casa per l'església, que fa el curset de matrimoni però que després ja no hi tornen més a no ser que hi hagi alguna celebració eclesiàstica. J

A veure, que hi hagi gent que es casi per l'esglesia sense creure és cert, però això no és suficient per afirmar que la cerimonia per l'esglèsia és un paripe, perque per altra gent no ho és i se'ls hi ha de respectar.
I ho dic jo que encara que crec en Déu, no comparteixo les idees de l'esglesia i no estic batejada. Però la meva parella és catòlica, m'ha demanat que ens casem a l'esglèsia i jo he acceptat, sense renunciar als meus principis, ja que fem un matrimoni mixt, per mi té valideça civil i per ell religiosa. Jo respecto les seves idees, així doncs no puc pensar que és un paripé, sino que ho fa per convicció.

Arodrigu, lo teu és diferent, un dels dos té la convicció de fer-ho per l'església, jo estic parlant quan els dos es casen per l'església perquè sí, pq queda més bonic. Em sembla perfecte que respectis els principis del teu nòvio.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Vani_2010 » ds. nov. 13, 2010 10:18 am

Un des primers dubtes, Civil o Esglesia!!! Jo he vaig casa pel civil!!! peró cadascú fa el vol y com vol.
Vani_2010

Entrades: 74
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:35 am

EntradaAutor: glamour » ds. nov. 13, 2010 3:28 pm

El primer cop em vaig casar per l'església i ara ho faré pel civil.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: Marta82 » dg. nov. 14, 2010 8:19 pm

Yo también me casaré por lo civil ya que no soy creyente, yo la verdad es que no entiendo a aquellas parejas que ninguna de las dos es creyente y se casa por la iglesia porque queda más "bonito", pero cada uno que haga lo que quiera.
Marta82

Entrades: 103
Membre des de: dc. nov. 03, 2010 8:17 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants