Maquillatge núvia

bodes 10!

Maquillatge núvia

EntradaAutor: marteta3 » ds. jul. 31, 2010 7:07 pm

On i qui us maquillarà?
jo volia fer-ho a Bobbie Brown, que fa temps vaig fer un curs i em van maquillar i vaig sortir molt guapa, molt natural. He anat a preguntar i és una pastissima. prova de maquillatge = 4 productes i maquillatge el dia del casament a domicili 150€. El que em fa més ràbia és que com em caso un diumenge volia que maquillessin también a la familia i a les amigues, però val 90€ per persona, i em sembla exagerat.
A MAC ho he preguntat i val més o menys el mateix.
Ho preguntaré también a Giorgio Armani, pero ja veig que deuen ser els mateixos preus per no fer-se competència.
Vosaltres que fareu?
marteta3
:: núvia rookie

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: Maquillatge núvia

EntradaAutor: mirisugar » ds. jul. 31, 2010 10:03 pm

Hola, a mi em maquillen Bobbi Brown, es una passada de car... pero bé, vaig tindre la prova l'altre dia i la veritat es que em va agradar, pero de totes maneres es carissim, sobretot el tema de que t'has d'agafar 4 productes... ma mare ho va pagar i es va deixar 115€.... a ella també la makillaran el mateix dia, i com ella volia que vinguessin doncs vaig aprofitar jo també, pero bueno, lo bo que te es que el producte es bo, i al menys et dura bastant...
sino també pots preguntar a la pelu on et pentinis, sempre tenen makilladora i no surt ni molt menys tan car..
Imatge
Imatge
mirisugar

Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

EntradaAutor: marteta3 » ds. jul. 31, 2010 10:35 pm

Jo tinc tots els productes de Bobbie Brown i amb aquestes coses reconec que sóc una pijis. La pelu el problema és que también vaig a una pijis que em costarà pasta pq al ser diumenge venen a casa, i la noia si que em va dir que te un amic que és maquillador, per si no en tenia, però clar, fer la prova, sense coneixe'l si després no m'agrada también poso en un compromis a la perruquera i prefereixo passar.
Mira, pagar-ho per a mi més una mica igual, pq és un dia, però 90€ per invitada... em sembla algo exagerat!
marteta3

EntradaAutor: kris28 » dg. ago. 01, 2010 10:15 am

DOncs jo tinc la sort de tenir a la meva cunyada!! Em maquillara ella, ja em fet les proves i genial!! Una pasta que m'estalvio.

Pero 90€ per acompanyant ho trobo carissim!!
Imatge
kris28
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dg. ago. 01, 2010 4:36 pm

Jo en aquest aspecte també he tingut molta sort la noia que em pentina i maquilla es la meva perruquera de sempre i el seu regal es precisament el pentinat i el maquillatge >.-<: >.-<:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: roser82 » dc. ago. 04, 2010 11:43 pm

hola noies!!! i heu mirat a la eva sanz??? maquilla i pentina a domicili :-)ok: jo vaig anar a ferme la prova fa quasi un mes i vaig quedar encantada!! la eva es dedica a maquillar a models per revistes i pasarela i a mes también fa nuvies... >.-<: >.-<:
Imatge
roser82

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: mirisugar » dl. ago. 09, 2010 7:29 pm

Sabeu què? que m'estic pensant de makillar-me jo mateixa... vaig estar mirant fotos del dia de la prova i fotos maquillada per mi i la veritat es que m'agrado més quan em maquillo jo!! i clar, son 150€!!! ho consultaré amb la perruquera, a veure si abans de fer-me el pentinat, ja un cop amb el cabell sec, si em podria maquillar jo allà, en 30 minuts em maquillo, i només estarem ella i jo, i així no estaré tan nerviosa. No sé, kè en penseu? jo em sé maquillar bé, i utilitzo productes de marques com Bobbi Brown, Dior,...
Imatge
Imatge
mirisugar

Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

EntradaAutor: marteta3 » dl. ago. 09, 2010 8:36 pm

Diuen que és millor que et maquillin pel tema de les fotos, encara que sigui molt natural. No se que dir-te. Jo tinc productes, diria que tots els que necessito per maquillar-me bé: serum, hidratant, tapa-ojeras, tapa-granos, maquillatge, sombres, rimel, colorete... però crec que aquell dia amb els nervis i tot... sobretot em fa cosa el tema dels ulls, que és més dificil i vull que quedi natural però ben fet (jo amb tema ulls sóc més xapuzillas). Tot és questió de provar, si tens temps, ves practicant a consciencia i a veure que tal!
marteta3

EntradaAutor: Ilu » dl. ago. 09, 2010 11:33 pm

Hola noies!

Estic preocupada pel tema del maquillatge.

Resulta que jo em maquillo molt poc: em poso una mica de polvos, corrector d'ulleres, la ratlla i rimel.
L'altre dia vaig anar a maquillar-me per fer les fotos del preboda. La maquilladora em va dir que m'ho faria finet però jo vaig trobar que s'em veia la cara tan maquillada que no semblava ni jo. Li vaig dir que em difuminés la ratlla i jo em vaig treure coloret.
No sé com maquillar-me per la boda, veig a l'altra gent i m'agrada com els hi queda però a mi, trobo que em queda massa carregat i a més a més de seguida s'em veu la pell oliosa.
Quin rotllo, no sé què fer!! :-(
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: carlina » dt. ago. 10, 2010 12:04 am

Potser es que no has trobat la maquilladora adequada que t'ho faci bé o potser es que necessités fer-te un tractament o una crema adequada pel teu tipus de pell.d'on ets?A mi m'ho el maquillatge m'ho van fer a sara buira, em van venir a casa. www.sarabuira.com
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Ilu » dt. ago. 10, 2010 10:43 am

carlina ha escrit:Potser es que no has trobat la maquilladora adequada que t'ho faci bé o potser es que necessités fer-te un tractament o una crema adequada pel teu tipus de pell.d'on ets?A mi m'ho el maquillatge m'ho van fer a sara buira, em van venir a casa. http://www.sarabuira.com

Gràcies per la info! continuaré buscant que vull estar molt guapa!! :-)
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: carlina » dt. ago. 10, 2010 12:44 pm

De rés.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 1:32 pm

a mi em maquilla la mateixa perruqueria, el maquilatje de la nuvia es facil de fer l'unic k ha de durar i prou pero es mes dificil un de nit.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. ago. 20, 2010 11:40 pm

kris28 ha escrit:DOncs jo tinc la sort de tenir a la meva cunyada!! Em maquillara ella, ja em fet les proves i genial!! Una pasta que m'estalvio.

La meva cunyada també és esteticien i maquilladora però no s'ha ofert així que m'estic buscant altres alternatives. He mirat en diferents llocs i els preus del maquillatge oscil·la entre els 60 i 90€. Clar, després hem de sumar el tema de les ungles i el pentinat, uff, quin estrés!

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: kris28 » ds. ago. 21, 2010 10:31 am

Javierrr ha escrit:
kris28 ha escrit:DOncs jo tinc la sort de tenir a la meva cunyada!! Em maquillara ella, ja em fet les proves i genial!! Una pasta que m'estalvio.

La meva cunyada també és esteticien i maquilladora però no s'ha ofert així que m'estic buscant altres alternatives. He mirat en diferents llocs i els preus del maquillatge oscil·la entre els 60 i 90€. Clar, després hem de sumar el tema de les ungles i el pentinat, uff, quin estrés!

Neny

Doncs es podia haver ofert, no?? La meva cunyada también es esteticient... i tot m'ho fara ella, netaja cutis, peeling, vel de colagen, manicura depent si tinc les ungles llarges, sino una amiga seva em posara les de gel i el maquillatge también!! Ella encantada i jo encara mes!!
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. ago. 21, 2010 5:52 pm

kris28 ha escrit:
Javierrr ha escrit:

Neny

Doncs es podia haver ofert, no?? La meva cunyada también es esteticient... i tot m'ho fara ella, netaja cutis, peeling, vel de colagen, manicura depent si tinc les ungles llarges, sino una amiga seva em posara les de gel i el maquillatge también!! Ella encantada i jo encara mes!!

Podem dir que li costa fer les coses "de gratis". A més, porta una temporada amb una mica d'enveja. Jo em compro una cosa, ella va darrera i s'ho compra igual. Ja no crec que s'ofereixi, per això porto una setmana com boja mirant preus i llocs!!!
I normal que la teva cunyada estigui encantada, d'alguna forma també es sent protagonista del teu casament perquè ella voldrà que tu vagis perfecte!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 22, 2010 9:16 pm

I si li dius tu, ni que només sigui per evitar que mai t'hagis de sentir retrets? Ara que potser espera que li demanis... no s'entén, però hi ha gent que és així...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. ago. 23, 2010 6:58 am

buniketa ha escrit:I si li dius tu, ni que només sigui per evitar que mai t'hagis de sentir retrets? Ara que potser espera que li demanis... no s'entén, però hi ha gent que és així...

Sí, ja ho havia pensat però si li dic potser es sent obligada i tampoc vull això però si ho penso fredament, és una pasta que m'estalvio!!! Per què és tot tan complicat???
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: buniketa » dl. ago. 23, 2010 9:02 am

Jo li diria, però no li diguis que t'ho regali, digue-li que et faria il·lusió que t'ho fes ella, però que si et fa una rebaixa no li diràs que no... Què hi perdràs? No res... com a molt que et digui que tens morro, més en té ella, si et diu que no, que quedarà retratada! I per això que es veurà obligada... pff, hi ha persones que en segons què són ben hipòcrites i correran a fer el que convingui. Si et convé, per què no mirar d'aprofitar-ho? Jo no hi veig cap mal...

Jo penso que li has de vendre com que la seva feina sortirà a les fotos i que tothom sabrà com treballa, que serà com una mena de publicitat, no?
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marteta3 » dl. ago. 23, 2010 10:35 am

Jo també li diria. I no crec que et cobri, bé si ho fa és que és molt ranciota!
De fet, si et poses en el seu lloc, potser ella està pensant al revés, que sapiguent que treballa d'això li sap greu que no li hagis preguntat i potser ella no t'ho diu per no posar-te en el compromís d'haver d'acceptar.
marteta3

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants