DONAREU SANDALIES A LES CONVIDADES?

bodes 10!

DONAREU SANDALIES A LES CONVIDADES?

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 29, 2010 12:48 am

Hola!
Ahir vam quedar amb uns amics i la noia em va dir que estava encantada del detall que havien tingut els nuvis de la boda que havia anat fa un cap de setmana. El per què és que a les noies en el saló els hi van deixar un cistell amb tooooooooooooot d'espardenyes o xancletes, ja no sé ben bé, per si els hi feien mal els peus.
Jo ho havia pensat en un principi, però és que no se què fer?! :-/ Ja els donarem: a ells un set per a begudes, a elles una pashmina i per parelles un cd-dvd amb una cosa que hem fet nosaltres...i que suposo penjaré aquesta setmana a la meva compte enrere.
No serà massa? A veure...és que también havia pensat posar ventalls a l'esglèsia perquè segur que farà una calor de dimonis :star:: Però seria pels convidats i com sé que vindrà gent a veurem que no es convidada ni res...también em fa ràbia que es serveixin de quelcom que jo donc als que venen a la boda.
Help!
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: DONAREU SANDALIES A LES CONVIDADES?

EntradaAutor: marteta3 » dj. jul. 29, 2010 7:45 pm

El que pots fer és posar-les quan ja porteu un rato ballant, en plan "para los que aguantan hasta al final". No donar-ne a tothom, sinó deixar-ho en un cabàs i avisar-ho per qui realment ho necessiti. Jo a algunes bodes he acabat ballant descalça, però ara amb la moda de les peep-toe la veritat és que aguanto bé. Així no et gastaras tants diners.
marteta3
:: núvia rookie

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 29, 2010 11:59 pm

marteta3 ha escrit:El que pots fer és posar-les quan ja porteu un rato ballant, en plan "para los que aguantan hasta al final". No donar-ne a tothom, sinó deixar-ho en un cabàs i avisar-ho per qui realment ho necessiti. Jo a algunes bodes he acabat ballant descalça, però ara amb la moda de les peep-toe la veritat és que aguanto bé. Així no et gastaras tants diners.

És el que pensava...que tothom anirà en plan "a por toooooooooooooodas" es quedi o no al ball...i fent comptes...doncs ostres, que es dispara el pressupost :star::
Imatge

Imatge
Petita83

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sipama » ds. jul. 31, 2010 3:51 pm

Ara no sé on para, però hi havia un post on es parlava d'aixó i es comentaven llocs on son ben baratetes. Si trobo el post t'ho dic.

Jo també, si posés, les posaria un cop començat el ball per qui necessités.
sipama

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: sipama » ds. jul. 31, 2010 4:48 pm

Mira, lo he encontrado, está en bodas 2011:

http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=40&t=20076
sipama