HOLA NOIES

bodes 10!

HOLA NOIES

EntradaAutor: ISABEL I LLUIS » dc. jul. 28, 2010 12:03 pm

Algu te referencies del hotel Estela de Sitges... Algu hi ha anat o es d´alli?
ISABEL I LLUIS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 339
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 5:24 pm

Re: HOLA NOIES

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 28, 2010 1:12 pm

ISABEL I LLUIS ha escrit:Algu te referencies del hotel Estela de Sitges... Algu hi ha anat o es d´alli?

Hola!
Jo no tinc experiència directa meva però si dels meus pares que van anar a una boda d'un amic de la família. Ells van agafar habitacions per a tots els convidats...i aquestes estaven força bé tot i que pel que m'han comentat es veu una mica vellet...però net.

El recinte molt bé, el van arreglar i l'organització va anar sobre rodes! El menjar el varen trobar molt i molt bo, i en quantitats importants, vaja, que no et quedaves pas amb gana.

El ball, la música i el dj...molt amé i acord amb el personal que hi havia amb gent de mitjana edat, però molt flexible a l'hora de fer modificacions sobre la marxa.

No sé si et servirà de molta ajuda, però ja que alguna cosa...t'ho comento
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: HOLA NOIES

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 28, 2010 4:12 pm

Hola!

jo soc de vilanova i la geltrú. Doncs l'any passat vaig anar a un casament, el del meu cosí, a l'hotel estela de sitges. L'hotel en si no esta malament, el menjar va estar bé, i tot plegat...aixó si al saló hi havia columnes que impedien veure a tothom perfectament, i despres a la hora del ball com que es un sotan feia molta calor...pero per la resta va estar molt bé, em va agradar bastant: I l'hotel en si sta molt bé, tant les invitacions com les instal·lacions.
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants