regalitos para solteros

bodes 10!

regalitos para solteros

EntradaAutor: javi_pili » dl. jul. 26, 2010 8:35 am

Buenas!!!

ya tengo pensado los regalos para los invitados, a las mujeres un colgante de swarovski y una pashmina y para los hombres una botella de vino y un abridor, lo que estoy pensando son las entregas, tengo varias parejas a las que regalar, el ramo será algo especial pq me faltan en la boda mis abuelos asi que haré un ramo doble y se lo llevaré al cementerio, la liga se la daré a mi hermano que está soltero, pero tengo una duda con amigos solteros, teneis pensado algo para los chicos solteros, es que el uno de los mejores amigos de mi novio es soltero y nos gustaría darle algo. si se os ocurre algo decirme porfa. Gracias
javi_pili

Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 4:45 pm

Re: regalitos para solteros

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 26, 2010 11:08 am

javi_pili ha escrit:Buenas!!!

ya tengo pensado los regalos para los invitados, a las mujeres un colgante de swarovski y una pashmina y para los hombres una botella de vino y un abridor, lo que estoy pensando son las entregas, tengo varias parejas a las que regalar, el ramo será algo especial pq me faltan en la boda mis abuelos asi que haré un ramo doble y se lo llevaré al cementerio, la liga se la daré a mi hermano que está soltero, pero tengo una duda con amigos solteros, teneis pensado algo para los chicos solteros, es que el uno de los mejores amigos de mi novio es soltero y nos gustaría darle algo. si se os ocurre algo decirme porfa. Gracias

Es un poco bestia, pero hace tiempo se me ocurrió que a todos los chicos solteros (o si se lo quieres regalar a uno también se puede) les lanzaría un ramo... ¡de preservativos! Esto va mucho a caracteres, el de los novios y el de los invitados, claro... pero es algo nada visto y muy muy sorprendente, además de gracioso, claro.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. set. 26, 2010 9:00 pm

Nosotros a los solteros le daremos como detalle un llavero y sé de una amiga, que se casa un día antes que yo, que dará un CD tipo presentación con todas la canciones de la ceremonia.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 26, 2010 9:42 pm

hombre, normalmente a los solteros se les da la liga no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 26, 2010 10:11 pm

montseijordi ha escrit:hombre, normalmente a los solteros se les da la liga no?

Jo pensava com tu, però es veu que hi ha gent (no és el primer cop que ho sento) que dóna uns detalls a uns convidats i als convidats solters els donen uns altres detalls. Per exemple, incens a les dones, bolígrafs als homes i als solters clauers (per dir alguna cosa, eh? Personalment no li trobo la utilitat, més aviat és un enrenou més per als nuvis. Crec que el millor és donar detalls a homes i dones o per parelles i ja està, si hi ha solters, doncs el regal només per a ells, i prou. En definitiva, així evites la possibilitat que els regals quedin descompensats o que una cosa agradi més que una altra... al cap i a la fi, "ojos que no ven...". És cert que també es poden canviar els detalls i ja està, però no sé... Repeteixo que és la meva opinió personal i que per a gustos colors!
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montseijordi » dl. set. 27, 2010 2:16 pm

si si, jo vaig fer regal per homes i per dones, m'era igual si estaven solters o no, jajaja, cadascu lo seu, si no quin embolic!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 8:28 am

Hola!
Nosaltres estavem pensant en fer regals als nostres amics, que la majoría són solters...
Teniu alguna idea del que es podien regalar-los??
clarivlc
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 9:03 am

Hola!
Nosaltres estavem pensant en fer regals als nostres amics, que la majoría són solters...
Teniu alguna idea del que es podien regalar-los??
clarivlc

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 04, 2010 2:11 pm

Buniketa he estat mirant pel google aquesta idea del ram de preservatius i he trobat això:
http://www.14febrero.tk/2010/02/ramos-d ... as-de.html

però clar després no es poden utilitzar, s'hauria de fer un ram amb preservatius sense treure-li l'embolcall tipus com el que he fet jo del gerro de bitllets que he empegat mondes a les rames doncs empegar preservatius a les rames i si es vol en un ram doncs en comptes de posar-ho en un gerro comprar flors naturals o de plàstic i combinar-ho amb les rames.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Necabel » dt. oct. 05, 2010 10:43 am

Hola noies, la lliga es regala a un solter però, penseu que si té núvia queda malament? O és millor regalar-li a un solter que no tingui parella?
Imatge

Imatge
Necabel
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. oct. 05, 2010 3:18 pm

hOLA!
Mireu nosaltres vam fer un regal conjunt a les parelles i els solters el mateix, no vam fer cap diferència, a més crec que trobo lleig fer diferències entre solters i casats.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dt. oct. 05, 2010 10:54 pm

A la boda d'una amiga pels solters els hi van regalar una samarreta negra amb unes lletres blanques molt grans que posava algo però es que no m'enrecordo ben bé.. era algo del tipus 'SOY GUAPO, SIMPATICO, AMIGO DE LOS NOVIOS Y.. SOLTERO' però crec que com a detall van uns per homes i uns altres per dones, les samarretes eren més aviat per fer conya i acabar tots sense camisa, amb la samarreta i la corbata al cap.. :-)
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Oscar_Montse » dc. oct. 06, 2010 5:19 pm

lo queria hacer pero no nos dio tiempo...
queriamos poner a los 4 solteros de oro y a las 4 princesitas trentañeras sin compromisos...
el dj tenia que decir el nombre de las chicas y que salieran en medio de la sala, nosotros y los solteros salimos entre las cortinas en fila con la cancion de full mountain se tenian que quitar la camisa los chicos en plan stripers al rimo de la musica... con una rosa en la boca jajajaja y darsela a las chicas!!!!los chicos tenian la recompensa de un mojito en la barra libre.
que os parece?... el tema es pasarselo bien!!!!
Oscar_Montse

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: Vani_2010 » ds. nov. 13, 2010 10:37 am

Nosaltres vam fer una petita "coreo" amb música, tot en plan "cachondeo".En el ball jo vaig crida el meu marit i el vaig seure en una cadira i el vaig començar a insinuar y li vaig treure la corbata i ell em va treure la lliga, tot fen coña!!!! el convidats no s'ho esparaban i es van riure molt. Que vam fer amb la corbata????... li vam regalar a un amig solter i la lliga????? a una amiga soltera així que ja sabien els dos aqui podien "atacar" a l'hora del ball, els hi va fer molta gracia i es van coneixer a la boda...no sé pero diuen que d'una boda surt una altre...
Vani_2010

Entrades: 74
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:35 am

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants