Necessito consells pel vestit!!!

bodes 10!

Necessito consells pel vestit!!!

EntradaAutor: nuriaisaac » ds. jul. 10, 2010 12:00 pm

hola, em caso el 4 de setembre al ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, ho tinc casi tot, pero tinc dos dubtes importants:
aquest es el meu vestit el que m'han tret els tirants,
1r quin pentinat podria quedar millor, doneu idees, fotos,... us ho agraire mooool
2n quin ram vui que sigui algun moool maco,....

moltissimes gràcies!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

Re: Necessito consells pel vestit!!!

EntradaAutor: carlina » dg. jul. 11, 2010 10:55 am

Jo crec que el que hauries de fer és anar amb la foto del vestit a la teva floristera habitual i parlar amb ella, ensenyar-li la foto i ella t'aconsellarà i si tens preferència en alguna flor li has de dir.El mateix has de fer amb la perruquera i maquilladora has de portar-li la foto i elles t'aconsellaràn.Així es com ho vaig fer jo i hem va anar molt bé
Et poso unes pàgines de recollits i rams:
http://www.schick.es/RECOGIDOS_1.htm si posés al google imatges recogidos de novia et sortiràn més fotos.
/www.noviasyramos.com si posés al google imatges recogidos de novia et sortiràn més fotos.

Adéu.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: V30 » dg. jul. 11, 2010 8:07 pm

Amb faria un semirecollit, i del ram t'aconsello que portis el que t'agradi realment a tu i no el que creguis que et quedaria millor, penso que la flor que escollis ha de ser molt personal i que t'identifiqui amb algun moment especial.
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dg. jul. 11, 2010 8:22 pm

gràcies es que vui opinions, perque vaig ala pelu i si t¡aconsellen pero et diuen que fasis el que vulguis i el ram penso igual que tu k tots queden be més que res la forma si que una fixa pero la flor la que es vulgui.

Moltes gràcies segueixo oberta a
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. jul. 11, 2010 10:02 pm

Hola! Sòc del 2011 i visc a Manresa!!

Que tens pensat fer-te? Perque hauries de mirar-te un amb el que et sentis molt comode... Jo no tinc vestit ni res, peró vaig veure un pentinat en un album d'una boda que em va enamorar.

La noia portava el cabell onduladet i tot cap a l'ombro esquerra (suposo que portaba clips peró no es veien) Un estil a aquest:
semire-cogido.jpg

Peró sense el clip blanc. Espero que t'agradi.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: carlina » dg. jul. 11, 2010 10:29 pm

Doncs vés a la perruqueria i fes-te proves de tot el cabell recollit i semis així podràs veure quin et queda millor i et sents més bé.I amb el ram a veure per exemple a mi m'agraden molt les cales i vaig portar un ram de cales blanques, sé que pot sonar molt clàssic però desde petita tenia molt clar com havia de ser el vestit i el ram i així va ser. quina flor t'agrada a tu?mira't les webs, crec que t'aniràn bé per inspirar-te.
Espero haver-te ajudat.
a10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dl. jul. 12, 2010 12:55 pm

hola, jo el vestit le comprat a mis mag nuvies a c/angel guimerà, vaig anar a pronovies pero no em va agradar el tracte de voste i la superficialitat, i com k tampoc em volia gastar moolt en aqui tan moooool macos i moool be de preu, crec k triaré un semirecollit i del ram miraré el llibre de la floristeria i el que m'encanti serà.

Moltes gràcies
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. jul. 12, 2010 7:55 pm

Quina floristeria aniras? Vam anar a la fira Celebrem i els de Mon Verd (estan a la Carretera de Vic, davant del Jordi Elias) ens van tractar bastant be, quin tipus em quedava millor ja que el meu novio és mes alt que jo... Em va agradar el tracte, peró potser m'ho mirare amb bloomie que diuen que estan molt macus.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. jul. 13, 2010 7:21 am

hola, jo mo miro a la floristeria de sant joan, d'on soc jo, tenin llibres elles et recomanen, pero vui un que el vegi i m'enamori, a mi em passa el contrari, jo faig 1.80 m i la meva parella 1.81 pero jo porto 9 cm de talo pero bueno per aixo em faré un semirecullit que ja ho he decidit i el ram nose a veura, ja tinc ganes de escullirlo.
k vagi tot molt bé!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants