com si no tingués prou organitzant les coses per la meva boda, he caigut que els meus pares aquest any celebren 30 anys de casats...AQUÍ ÉS REEEEEEEEEEEEEEES!!!

Realment s'acostumen a celebrar els 25, però va coincidir amb una mala època -problemes familiars múltiples- i va quedar molt deslluït tot i que, per aleshores, vaig fer el que vaig poder.
Com no sé si arribaran als 50, tan de bo, i sóc partidària de viure una mica el present voldria que aquest aniversari fos especial i compensés els altres que puguin haver passat sense pena ni glória.
Això no serà fins el 22 de Novembre, però com cau en dilluns seria pel cap de setmana del 20-21/11 i tot i que sé que queda temps vull poder fer les coses amb calma.
La idea inicial que duia és:
- Renovar vots a la parróquia on es van casar -la mateixa on em caso d'aquí dos mesos- i regalar unes aliances perquè les puguin tornar a intercanviar.
- Fer un dinar o sopar la família méeeeeeeeees propera (o sigui, 10 persones); sent novembre...potser dinar? Prefereixo un sopar perquè és més "romàntic".
- Regalar una 2ª lluna de mel -el pressupost després de la nostra boda anirà una mica capat però alguna cosa podrem trobar.
Com ho veieu?
Sé que no és la típica macro-festa familiar però és que som els que som i abans de convidar a determinades persones que no han comptat amb ells per a res...prefereixo convidar als millors amics dels meus pares.
Havia pensat el mateix restaurant on ells ho van celebrar però potser la càrrega emocional i tenint present que falta taaaaaaaanta gent -perquè estan morts- potser no lluiria del tot, encara que el preu és perfectament viable i molt correcte.
També havia mirat Castell Jalpí però sent tan poooooooooooooocs i tot i ocupar la sala petita...ens surt per un ronyó

No sé, vaig una mica perduda i els meus germans no és que siguin una gran col·laboració...

Alguna ha celebrat alguna cosa per l'estil o em pot donar idees?
No sé, recintes que es puguin llogar, o restaurants o el que sigui

Petons