OPINIÓ ANIVERSARI DE NOCES

bodes 10!

OPINIÓ ANIVERSARI DE NOCES

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 07, 2010 12:07 am

Hola totes,
com si no tingués prou organitzant les coses per la meva boda, he caigut que els meus pares aquest any celebren 30 anys de casats...AQUÍ ÉS REEEEEEEEEEEEEEES!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Realment s'acostumen a celebrar els 25, però va coincidir amb una mala època -problemes familiars múltiples- i va quedar molt deslluït tot i que, per aleshores, vaig fer el que vaig poder.

Com no sé si arribaran als 50, tan de bo, i sóc partidària de viure una mica el present voldria que aquest aniversari fos especial i compensés els altres que puguin haver passat sense pena ni glória.

Això no serà fins el 22 de Novembre, però com cau en dilluns seria pel cap de setmana del 20-21/11 i tot i que sé que queda temps vull poder fer les coses amb calma.

La idea inicial que duia és:
- Renovar vots a la parróquia on es van casar -la mateixa on em caso d'aquí dos mesos- i regalar unes aliances perquè les puguin tornar a intercanviar.

- Fer un dinar o sopar la família méeeeeeeeees propera (o sigui, 10 persones); sent novembre...potser dinar? Prefereixo un sopar perquè és més "romàntic".

- Regalar una 2ª lluna de mel -el pressupost després de la nostra boda anirà una mica capat però alguna cosa podrem trobar.

Com ho veieu?
Sé que no és la típica macro-festa familiar però és que som els que som i abans de convidar a determinades persones que no han comptat amb ells per a res...prefereixo convidar als millors amics dels meus pares.

Havia pensat el mateix restaurant on ells ho van celebrar però potser la càrrega emocional i tenint present que falta taaaaaaaanta gent -perquè estan morts- potser no lluiria del tot, encara que el preu és perfectament viable i molt correcte.

També havia mirat Castell Jalpí però sent tan poooooooooooooocs i tot i ocupar la sala petita...ens surt per un ronyó :star:: El lloc és molt maco però carai...que la cosa se'm va de pressupost...

No sé, vaig una mica perduda i els meus germans no és que siguin una gran col·laboració... :-/

Alguna ha celebrat alguna cosa per l'estil o em pot donar idees?
No sé, recintes que es puguin llogar, o restaurants o el que sigui :-/

Petons
:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: OPINIÓ ANIVERSARI DE NOCES

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 07, 2010 12:14 am

M'oblidava!!!

En un principi la nostra idea és que sigui SORPRESA!!! Que no s'ho esperin tot i que assumeixo que alguna cosa s'ensumaran...però si més no que no siguin conscients del que realment els espera >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Piruleta » dc. jul. 07, 2010 9:33 am

Hola Petita83!!

Doncs a mi em sembla un detall molt maco el que els hi vols fer!! crec que al novembre potser seria més agradable un dinar, ja que a la nit segurament ja refrescaria!!

A mi em faria una mica de por lo de que fos sorpresa, està clar que tu coneixes als teus pares millor que ningú i saps si els hi fa o no ilusió de renovar els seus vots, així q si ho téns clar que els hi farà ilusió, doncs no em facis cas!!! jejejejeje

Em sembla una idea genial, sobretot lo del viatge, que tot i que no sigui espectacular, lo que importa és la intenció i segur que agraeixen molt el detall!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Piruleta
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 07, 2010 2:04 pm

Em sembla molt bona idea, segur que els fa molta il.lusió. :-)ok:

Jo he vist com els fills els regalen un àlbum posant-hi les fotos des de que es van casar, fotos dels fills quan eren petits i com han anat creixent i augmentant la família. Queda molt bonic i és tot un detall. :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 07, 2010 4:12 pm

Hola Petita83.

Qualsevol cosa que els hi facis els agradarà, es un detall preciós.

Aprofita tot el temps que tinguis amb els teus pares i fes servir cada dia per dir que els estimes.
A mi per desgracia em falta el meu pare i ara que s'acosta el meu casament el trobo molt a faltar.

A vegades el dia a dia i les preses ens fan oblidar de dir al sers estimats això, que els estimem.

Perdona si t'he ofès, no és pas la meva intenció.

Espero que els hi agradi molt la sorpresa per el seu aniversari de casament. :-)ok:
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: inqueta » dc. jul. 07, 2010 11:40 pm

Petita83 la Crisxyz té molta raó, jo em trobo en la mateixa situació que ella.

També et desitjo que els agradi i que ho disfruteu molt.
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 07, 2010 11:43 pm

Piruleta ha escrit:Hola Petita83!!

Doncs a mi em sembla un detall molt maco el que els hi vols fer!! crec que al novembre potser seria més agradable un dinar, ja que a la nit segurament ja refrescaria!!

A mi em faria una mica de por lo de que fos sorpresa, està clar que tu coneixes als teus pares millor que ningú i saps si els hi fa o no ilusió de renovar els seus vots, així q si ho téns clar que els hi farà ilusió, doncs no em facis cas!!! jejejejeje

Em sembla una idea genial, sobretot lo del viatge, que tot i que no sigui espectacular, lo que importa és la intenció i segur que agraeixen molt el detall!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Piruleta, moltes gràcies!
Jo también tinc por que sent Novembre un sopar será massa fred, tot i que els valents dels meus pares van fer el convit de nit :star:: Però realment aprofitaran més el dia, amb els anys cada cop cauen adormits abans quan arriba el vespre.

El tema sorpresa...suposo que serà parcial, perquè alguna cosa haurem de fer per evitar que facin plans paral·lels o marxin al poble :star:: Aleshores sí que l'hem fomuda...

Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Piruleta » dc. jul. 07, 2010 11:44 pm

Jo también estic en la mateixa situació, em falta el papa.. així q lo que et diuen és un bon consell.. aprofita el temps amb ells, xq no se sap mai!!! :-)ok:
Imatge
Piruleta

Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 07, 2010 11:45 pm

inqueta ha escrit:Em sembla molt bona idea, segur que els fa molta il.lusió. :-)ok:

Jo he vist com els fills els regalen un àlbum posant-hi les fotos des de que es van casar, fotos dels fills quan eren petits i com han anat creixent i augmentant la família. Queda molt bonic i és tot un detall. :-)ok:

inqueta no ho havia pensaaaaaaaaaat!!! >.-<: Un Hoffmann o similar amb toooooooooooootes les fotos claus :hmm:: Realment ja les tindran arxivades per casa en els àlbums però no serà el mateix perquè estaran en un àlbum fet expressament per ells

Moltíssimes gràcies! Pels suggeriments!

Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dc. jul. 07, 2010 11:53 pm

Crisxyz ha escrit:Hola Petita83.

Qualsevol cosa que els hi facis els agradarà, es un detall preciós.

Aprofita tot el temps que tinguis amb els teus pares i fes servir cada dia per dir que els estimes.
A mi per desgracia em falta el meu pare i ara que s'acosta el meu casament el trobo molt a faltar.

A vegades el dia a dia i les preses ens fan oblidar de dir al sers estimats això, que els estimem.

Perdona si t'he ofès, no és pas la meva intenció.

Espero que els hi agradi molt la sorpresa per el seu aniversari de casament. :-)ok:

Crisxz no m'has ofèeeeeeeeeeeeeees!!! Mare mevaaaaaaaa!!! Al contrari, les tres m'heu deixat de pedra i m'heu fet pujar un nus a la gola! Se'm fa tan dur imaginar-me en la vostra situació, malgrat la vida segueixi i tot el que s'acostuma a dir...

M'esteu fent sentir més afortunada encara del que crec que sóc per tenir la família propera unida -ja no parlo de la llunyana- i valorar encara més el fet que cal aprofitar el moment, perquè demà no sabem que passarà.

De debó, Crisxyz, Piruleta i inqueta moltíssimes gràcies perquè que les persones que m'hagin respost aconsellant sigueu vosaltres, tenint present la vostra situació, m'ha arribat a l'ànima, hem de saber escoltar les experiències al·lienes i aprendre dels altres.

Potser perquè penso, o necessito pensar que hi ha alguna cosa més enllà, però tinc ple convenciment que aquell dia potser no tindreu els vostres pares físicament però seran més presents que mai, en cada petit detall i en cada paraula, tot i que donaríeu el que fos perquè no fos una sensació sinó que estiguessin de debó...

He llegit moltes cròniques en aquest foro però, potser perquè em costa més, no m'havia emocionat mai com ara, i no és llegint pas una crònica sinó a vosaltres fent-me veure les coses.

De debó, moltíssimes gràcies per ajudar-me i més encara per fer-me veure moltes coses
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ..FLOR.. » dc. jul. 07, 2010 11:56 pm

nena me parece genial!!!!! yo he celebrado un par de cosas asi, mañana te cuento ok???
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 08, 2010 12:09 am

..FLOR.. ha escrit:nena me parece genial!!!!! yo he celebrado un par de cosas asi, mañana te cuento ok???

¡¡¡MI FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!

¿Tú también has hecho algo por un estilo? Ya me contarás, no hay prisa, que tú te casas en nada y menos y tienes que estar por lo que tienes que estar, ¿estamos?
Céntrate que el sábado está a la vuelta de la esquina...y nosotras allí para verte

Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 08, 2010 9:17 am

Lo que puedas hacer seguro que les gustará muchísimo.
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 08, 2010 7:11 pm

Gràcies Petita8, m'has emocionat amb les teves paraules.

El dia del casament portaré una medalla d'or petita amb la foto del meu pare serigrafiada, serà una manera de tenir-lo amb mi, a més el pastis de noces l'he fet personalitzar amb unes fotos del meu sogre que tampoc hi es i del meu pare, junt amb unes del meu novio i meves.

Serà una sorpresa per el meu futur marit ja que ell no sap res, esperem que el detall no ens faci plorar massa.
Crisxyz

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 08, 2010 7:55 pm

V30 ha escrit:Lo que puedas hacer seguro que les gustará muchísimo.

Sí que es verdad...y más si no se lo esperan el factor sorpresa será algo que les ilusionará más aún.

Merci wapa :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 08, 2010 8:01 pm

Crisxyz ha escrit:Gràcies Petita8, m'has emocionat amb les teves paraules.

El dia del casament portaré una medalla d'or petita amb la foto del meu pare serigrafiada, serà una manera de tenir-lo amb mi, a més el pastis de noces l'he fet personalitzar amb unes fotos del meu sogre que tampoc hi es i del meu pare, junt amb unes del meu novio i meves.

Serà una sorpresa per el meu futur marit ja que ell no sap res, esperem que el detall no ens faci plorar massa.

Crisxyz són uns detalls amb molt sentiment!!!! La medalla...què et puc dir? Això és dur-lo, gairebé, al cor literalment i el pastís...si heu de plorar ploreu, si heu de riure rieu...són sentiments espontanis i no intenteu reprimir-los.

Una abraçada enooooooooooooooooooooooooooorme i ja veuràs com el teu xicot li arribarà al cor
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 08, 2010 9:30 pm

Moltes gràcies guapa!! >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: inqueta » dj. jul. 08, 2010 10:17 pm

Petita a mi les teves paraules també m'han emocionat, aquell dia el meu pare estarà molt present, sobretot pel que el trobaré molt a faltar. Per això valoreu aquest dia tant especial aprop de la vostra família. Disfrutem-ho totes al màxim!!!1
Imatge

Imatge
inqueta

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants