Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

bodes 10!

Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. juny 24, 2010 11:46 am

Hola a tod@s!

Tenemos una duda. En la mesa presidencial, en qué lado se sientan los respectivos padres? A ver si me explico... Yo soy el novio, a mi lado estará mi mujer pero al otro lado, quién va, mis padres o mis suegros? Yo siempre había escuchado que era así pero hace dos años asistimos a una boda y al lado del novio estaban sus padres.

¿Vosost@s que opináis? Gracias!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

EntradaAutor: buniketa » dj. juny 24, 2010 3:28 pm

¡Hola!

Yo siempre había pensado (no sé si lo había visto o si me lo imaginaba) que los padres se cruzaban; o sea, que al lado del novio iba la madre de la novia y su padre, y que al lado de la novia iba el padre del novio y su madre. Sin embargo, últimamente, veo que muchas parejas optan por colocar a los padres al lado del respectivo hijo/a. Así que, depende, depende de lo que vosotros prefiráis y de lo que más os apetezca.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosereta » dj. juny 24, 2010 4:16 pm

Hola, jo tic igual que la buniketa! sempre havia vist que els pares es creueven, és a dir, al costat de la novia els pares del nuvi i al inrevés, però al ultim casament que varem anar cada u tenia els pares al seu costat.
No sé que farem encara nosaltres, de fet, és igual tenir a ma mare que a ma sogra, a més tenint en compte que també hi volem posar a la nostra taula les iaies (una meva i una d'ell)......com diem nosaltres, la taula presidencial és la més divertida de totes ejejejejejej(ironia eh!!!jejejejeje)
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Zuzana83 » dj. juny 24, 2010 5:16 pm

Hola, pues yo también estaba pensando justo sobre este problemilla el otro día... Entonces sería de izquierda a derecha

madre novio - padre novio - novia - novio - madre novia - padre novio??????

Tendría que estar la novia sentada al lado derecho del novio???
y en la ceremonia? Se supone que la novia tendría que estar en la derecha, verdad??? Es que mirando los videos de bodas en youtube he visto un monton de las parejas al revés..
Cuál es el protocolo???
:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :-/
Imatge
Zuzana83

Entrades: 37
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 6:22 pm

EntradaAutor: aramat4 » dj. juny 24, 2010 6:53 pm

Yo creo que el protocolo dice lo de padres cruzados, pero tenéis que pararos a pensar qué es lo que vosotros queréis!!
Nosotros nos pusimos cada uno con sus padres pq así lo preferimos, y no creo que quedara mal ni que nadie se escandalizara.
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. juny 24, 2010 7:45 pm

Antiguamente si que existía ese protocolo, es decir, los padres del novio con la novia y los padres de la novia con el novio pero hoy en día creo que eso es indiferente. Antes estaba mal visto y esas cosas pero hoy... Y es lo que decís, en las bodas de ahora no se estila el cruzar a los padres, imagino que los tiempos cambian, jeje!
Ya está decidido! Nosotros romperemos con la tradición y nos sentaremos al lado de nuestros respectivos padres.

Gracias! :-)ok:
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: Ilu » dj. juny 24, 2010 10:43 pm

Hola noies!

Doncs jo crec que ens em d'asseure amb qui més ens vingui de gust!

En el nostre cas farem una megataula presidencial amb nosaltres dos de cap de taula i acompanyats per la meva mare, 2 germanes i un germà amb les seves parelles i a la banda del nuvi, els seus pares, avi i àvia, 2 germans i les parelles.
En total: 17 persones!!!

Serà molt divertit!! ::[]:-]] ::[]:-]]
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. juny 25, 2010 9:13 am

Gràcies a Déu, el temps passa i les coses canvien. Les tradicions estan bé si agraden, però avui som lliures de fer el que vulguem. Personalment, ens és igual tenir al costat als nostres pares o als sogres, o mantenir l'alternança home-dona-home-dona...

Pel que fa a si taula presidencial sí o no... jo penso que depèn de cada casament, dels nuvis i de les circumstàncies.

Quant a la posició dels nuvis durant la cerimònia... crec que depèn del lloc on els situïn a l'església. Jo he vist casaments on els nuvis són a la dreta de l'altar, més aviat de cara a la gent i la núvia és a l'esquerra del nuvi, i al lloc on nosaltres ens casarem, ens col·locaran a l'esquerra de l'altar, i jo quedaré a la dreta del nuvi... Això t'ho dirà el mateix sacerdot o oficiant si no és un matrimoni eclesiàstic.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: oshia » dv. juny 25, 2010 9:36 am

Hola Javier,

A dia de hoy los temas protocolarios se han dejado bastante de banda en cosas de las bodas , una de ellas es esta,la mesa presidencial.
A tu lado estara tu madre seguido de tu padre y apartir de ahi poner si es que alguien mas va en la mesa.En el lado de tu mujer iran su padre y su madre.

Espero haberte ayudado algo.

Saludos.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: ANATKF » dv. juny 25, 2010 11:20 am

pues la verdad yo paso del protocolo,a mi lado va mi padre y al lado de mi novio su madre¡¡¡¡lo veo màs lògico por mucho que diga el protocolo. :-)
Imatge
ANATKF

Entrades: 164
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 9:42 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. juny 25, 2010 11:06 pm

ANATKF ha escrit:pues la verdad yo paso del protocolo,a mi lado va mi padre y al lado de mi novio su madre¡¡¡¡lo veo màs lògico por mucho que diga el protocolo. :-)

Hola, soy la futura esposa, jeje!
Pues sí, yo opino lo mismo que tú, es un día para disfrutar, así que a mi lado irán mis padres y en el lado de él irán sus padres. :-))
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: meteora » dg. juny 27, 2010 1:24 am

doncs jo també passo de protocols... el proper divendres ens casem i fem una taula amb nosaltres dos, els pares respectius, el meu germà amb la seva nòvia, el germà de la meva parella amb la dona i la filla i l'altre germà amb el seu fill. Serà la taula més marxosa de la boda!!!! jejejeje
Imatge
meteora

Entrades: 19
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 4:55 pm

EntradaAutor: neus29 » dg. juny 27, 2010 9:33 am

hola nenes¡¡¡¡¡¡¡ jo tinc ben clar ke al meu costat vull als meus pares. i al costat del meu futur als seus pares.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: marsal75 » dg. juny 27, 2010 10:56 am

jo també tinc molt clar que al meu costat vull el meu pare, més que res perque amb ell no em barallo a l'hora de menjar perque ja esta acostumat a que jo sóc esquerrana i ell dretà... en canvi amb el meu sogre (que normalment sec al seu costat a casa d'ell) sempre estem discutint perque es menja el meu espai vital jajja

nosaltres també volem posar les iaies a la taula presidencial ja que només ens queda una per banda.... ufff serà una taula supermarxosa jajaja
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: mosi » dl. juny 28, 2010 11:51 pm

Lo mas importante es pasar un buen dia asi que sentaros como vayais a estar mas a gusto, el protocolo a veces esta para romperlo :-):-):-):
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: JS » dt. juny 29, 2010 3:08 pm

Nosaltres en aquest tema també ho tenim clar, pasando del protocol!!! (impossible que algú s'escandalitzi per això)
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dt. juny 29, 2010 3:32 pm

Nosaltres també optarem per passar del protocol. El meu pares al meu costat i els seus amb ell, els darrers casaments que recordo crec que estaven asseguts així. A més també suposo que això condiciona cap a quin costat situes les taules de familiars d'una i l'altra banda, no?

Una cosa més per pensar...
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: Clairevili » dt. juny 29, 2010 9:19 pm

Nosaltres estem encara barallant les idees...perque el nostre cas es complicat:
Els pares d'ells :separats i amb respectives parelles
Per part meva: nomes tinc la mare
Una de les idees: al costat d'ell: la seva mare i la parella que va en cadira de rodes ocupa per dos. Al costat meu: la meva mare, el pare i la parella d'ell.
Algu se li acut alguna altra idea?
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: tara25 » dc. juny 30, 2010 6:20 pm

En el meu cas, com que jo només en tinc mare, els meus avis també seuran a la taula presidencial i per part del meu futur marit els seus pares i la seva única avia. D'aquesta manera ho quadrem.
Imatge
tara25

Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

EntradaAutor: kris28 » dc. juny 30, 2010 7:08 pm

Clairevili ha escrit:Nosaltres estem encara barallant les idees...perque el nostre cas es complicat:
Els pares d'ells :separats i amb respectives parelles
Per part meva: nomes tinc la mare
Una de les idees: al costat d'ell: la seva mare i la parella que va en cadira de rodes ocupa per dos. Al costat meu: la meva mare, el pare i la parella d'ell.
Algu se li acut alguna altra idea?

Clairevili, jo crec que es una bona idea tal i com ho proposes, aixi la taula no es veura descompensada, i com la cadira de rodes ocupa molt doncs quedara perfecte!!!
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants