PROPOSEM COM ENS AGRADARIA EL COMIAT DE SOLTERA

bodes 10!

PROPOSEM COM ENS AGRADARIA EL COMIAT DE SOLTERA

EntradaAutor: V30 » dv. juny 18, 2010 10:46 am

A MI M'AGRADARIA UN COMIAT DIFERENT, QUE NO SIGUI EL TIPIC DE SOPAR, BOY I DISCOTECA. LA MEVA MILLOR AMIGA JA HO SAP, PERO NO SE SI SERÀ DIFICIL QUE EM PREPARIN ALGUNA ALTRE COSA DIFERENT. PROPOSEM IDEES!!!
V30
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: PROPOSEM COM ENS AGRADARIA EL COMIAT DE SOLTERA

EntradaAutor: Bilinb » dv. juny 18, 2010 2:58 pm

MM...depende de como lo organizen.
Hace unos año organizamos una con disfraces + gimkana. Pero nada de llevar pollas en la cabeza!
Luego cena y discoteo y fué muy divertido.
La última en casa rural. La misma masia se encargó de preparar la disco por la noche.
El boy era un amigo detrás de una cortina. Y era mixta, chicos y chicas. Muy divertida.
Da igual lo que se haga si todo el mundo está agusto!
Bilinb

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dt. juny 22, 2010 11:11 am

Yo tengo claro que no quiero boy, espero que mis amigas me hagan caso.... y tampoc me gustaría que él tuviera streeper, la verdad... pero eso no lo voy a poder controlar.... a mi me gustaría que fuera conjunta pero tanto sus amigos como mis amigas se nos tiran a la yugular cada vez que planteamos algo así... :-/
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: V30 » dt. juny 22, 2010 2:33 pm

Vanesa, yo pienso como tu. A mi me gustaria conjunta y mi novio me dijo que le parecia perfecto, pero ahora ha cambiado de opinion. Sus amigos le quieren montar algo a lo grande, y espero que no haya streaper porque la verdad es que no me haria nada de gracia. Yo tengo clarisimo que no quiero boy.
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. juny 23, 2010 9:14 am

A mi la verdad es que me da igual. Yo confiaré la organización a mi hermana y a mi mejor amiga. Me lo quiero pasar bien con ellas, que venga quien quiera. Estoy dispuesta a hacer y a que me hagan lo que quieran, siempre que sea algo de buen gusto, sin pasarse demasiado. Confío en ellas y en lo que ellas me conocen. En cuanto a lo del boy... entiendo que también es su fiesta y que se lo quieren pasar bien. No me importa. Hay muchas formas de llevar boy, muchos tipos de boy y muchos espectáculos.

Lo mismo para él. Los chicos siempre tienen ideas preconcebidas de lo que será su despedida desde hace mucho. Si hay streeper no me importa porque confío en él, sabe lo que debe y lo que no debe hacer, igual que yo. Que haya una chica que hace streepteas no significa que se vaya de p... ni que se acueste con ella. Conozco a sus amigos, le harán bromas, divertidas, alguna más subida de tono, otra más para reírse un poco de él... lo típico en las despedidas (tanto de chicos como de chicas).

Yo personalmente pienso que la clave está en la confianza en la pareja, más allá del tipo o clase de amigos o amigas que ésta tenga. Es mi opinión. En ese aspecto estoy muuuuuuuuy tranquila. Desde siempre, incluso de antes de hablar de boda, ya sabíamos y habíamos dicho que nuestras despedidas no serían conjuntas, porque nosotros ya tenemos una vida juntos y la tendremos para siempre.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Rosereta » dc. juny 23, 2010 4:45 pm

Hola!!!

Nosaltres també vem proposar de fer algo conjunt ja que hi ha moltes parelles que van a les dues, però el seu germà encara riu ara quan li vaig dir de fer-ho conjunt. Per tant, per separat en dies diferents perquè tant ells com elles puguin venir.

La meva la organitzarà la meva germana, i ja li vaig dir, i ella ja em coneix, que no estic per gaires tonteries.. vull dir tema boys ni pitxites ni res d'aixó. Vull algo tranquil, però al mateix temps divertit i diferent. Sobretot que puguin venir totes les noies i dones que vull que comparteixin aquest moment amb mi, i sobretot, que no es passin, que economicament la gent no està per gaires romanços i vull algo senzilles que tothom s'ho pugui permetre i, per tant, pugui venir.

El seu comiat sé que serà més a lo grande, amb streeper i aquestes coses, però com molt bé diu la buniketa, és questio de confiança, i confio plenament amb ell, és més, se que li duran streeper però també se que a ell no li agraden... faci el que faci, estic molt tranquila, ja visc amb ell, ja ens coneixem i ens ho expliquem tot i sortim de festa a vegades per separat...

L'altre dia parlava amb una amiga i jo li deia que això del comiat de soltera, sent que ja visc en parella i que la meva vida de soltera a casada continuarà sent la mateixa.... doncs que ho trobava una tonteria... i vaig arribar a la conclusió de que quan realment ens canvia la vida, és quan la dona es queda embarassada! per tant, és aquí on ens mereixeriem una bona despedida... durant els mesos d'embaràs fer quelcom com a comiat... perque aquí si que tot canvia!jejejeje

Petonets
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dc. juny 23, 2010 6:30 pm

nosaltres en dues setmanes tenim la nostra i sera conjunta tot i la negativa dels amics d'ell pero es lo q hay jaja
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: tara25 » dc. juny 30, 2010 6:24 pm

Nosaltres també natalia !!! El dissabte 17 de Julio tenim la nostre. Tinc unes ganes de veure que han preparat.......
Imatge
tara25

Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dl. ago. 09, 2010 10:51 pm

Pues el mio sino lo cambian es el dia 4 de septiembre xD' veremos que me han preparado....

estoy temblando de pensarlo jajajjajaja
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 1:36 pm

a mi mel van fer fa dues semanes i super encertat el que jo volia, primer passar el dia a la platja amb les meves amigues, xerran rient,... despres vem anar a casa duna i em van fer un joc de preguntes intimes i de riure,d e sinceritat,.. si els hi agradava la resposta em donaven un regal ( regals, jocs intims,...) i sino contestava o no agradava un xupito, ens vem fer un fart de riure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inolvidable.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: fiona84 » dt. ago. 10, 2010 2:32 pm

A mi me encantaria un fin de semana con actividades de aventura, tipo rafting, tirolinas, un barranco... la verda que la idea del boy no me gusta demasiado!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 5:00 am

fiona a mi tambien me gustaria que fuese asi, actividades de aventura y luego una cena todo conjunto, ya que tenemos muchos amigos en comun, ah!y nada de boys. esa seria mi despedia ideal! a mi por eso todavia me queda, hasta el año q viene nada de nada!
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 17, 2010 8:23 am

Hola noies, jo vaig tenir ahir el comiat de soltera, bé, va ser conjunt com jo volia, res de stripers.

Va ser un sopar en el que érem quatre parelles, dos parelles al final no vindran al casament i per això ens van montar la despedida entre tots.

Primer va ser soparillo, tot molt bo, després de postre ens van portar un croissant gegant ple de xocolata amb unes bengales i una lamina de xocolata amb els nostres noms i ens van fer tallar-lo en plan pastis nupcial, jeje.

I acabat el sopar tocava patir, ens van fer unes proves molt divertides i cada dos o tres proves ens donaven un regal, va estar super divertit.

Quan tingui temps penjaré les fotos i ho explicaré tot més be a la meva pre-crónica.

Apa! aquí teniu la meva petita aportació >.-<:
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants