NUVIES "ROSA CLARA" 2010

bodes 10!

NUVIES "ROSA CLARA" 2010

EntradaAutor: mirisugar » dv. juny 04, 2010 10:41 pm

Hola noies, crec que no hi ha cap post dedicat als vestits de Rosa Clarà. Jo soc una megafan, el dia 27 de juliol tinc la primera prova del meu preciós vestit,i estic amb unes ganes de provar-me'l jaaaa!!!
Animeu-vos i compartim quins vestits portareu!!!
Petonets a totes les núvies Rosa Clarà!!!
Imatge
Imatge
mirisugar
:: núvia rookie

Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

Re: NUVIES "ROSA CLARA" 2010

EntradaAutor: roser82 » dv. jul. 23, 2010 4:31 pm

mirisugar ha escrit:Hola noies, crec que no hi ha cap post dedicat als vestits de Rosa Clarà. Jo soc una megafan, el dia 27 de juliol tinc la primera prova del meu preciós vestit,i estic amb unes ganes de provar-me'l jaaaa!!!
Animeu-vos i compartim quins vestits portareu!!!
Petonets a totes les núvies Rosa Clarà!!!

hola noies!!! el meu vestit también es rosa clarà i n'estic enamorada ::love:: ::love::
tinc la prova el 18 d'agost!!! quins nervisssss!!!!
mirisugar quin es el teu model??? :hmm::
Imatge
roser82

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: mirisugar » dv. jul. 23, 2010 7:53 pm

Es que crec que el meu promès m'espiaa!!! i no m'atreveixo a dir-lo.. pero per mi es una passada... esta molt treballada la roba i no sé, es de nuvia nuvia!! molt romantic, tot en chantilly ;) i el teu??? jo dimarts tinc la prova a les 2,30, avui he trucat per confirmar... tinc tantes ganes de tornarmel a provar!! a kina botiga vas anar tu? jo a diagonal amb balmes.
Bueno m'alegro que algu hagi entrat per fi al post!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dt. jul. 27, 2010 8:39 pm

Hola mirisugar! Com ha anat la prova avui?? Emocionant segur, oi? I quan tens la segona prova??
Jo me l'he agafat a la botiga de rbla catalunya! Quines ganes de q sigui el día 18... ::love::
aii pel q he llegit per aquí vius a viladecans, oi? Nosaltres despres de la boda ens mudem allá! Quina casualitat!
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dt. jul. 27, 2010 9:51 pm

Hola roser! doncs la prova genial, tenia tantes ganes de provarmel!! La veritat es que anava amb por perque ahir vaig estar menjant tantissim a la prova del menu que tenia la panxa inflada... pero kuan me l'ha cordat.... PERFECTE!!!! Nomes mhan agafat un pelet del pit perque em boquejava una micona, i els baixos, pero ja està. L'unica cosa es que la torereta que porto me la han fet malament, no van entendre les notes de la noia, pero bueno, me la tornaran a fer i per la segona prova, que la tinc el 28 de setembre, ja la tindran feta.
Per cert, si que visc a Viladecans desde fa 1 anyet i mig, i de moment ens quedem per aki.Vosaltres vindreu a viure també aki? kina gràcia! D'on sou?
Trankila que no t'enteraras que ja estaras a 18 i tel podras tornar a provar! La llàstima es que no puguis anar cada setmana a provartel, amb lo que valen... i despres el dia del casament es passara tan rapid i el vestit sen anira a la tintoreria i a la capsa... pero bueno, ja se sap!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » ds. jul. 31, 2010 3:16 pm

Quin susto amb lo de la torereta!! Quan tens la segona prova??
Doncs nosaltres som de sant boi pero ens vam enamorar d'un pis q vam veure per Internet i estava a viladecans... Pero estem contents pq per aquell preu no trobavem res a sant boi...
Has mirat ja els detallets? I fotograf??
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » ds. jul. 31, 2010 10:11 pm

La segona prova la tinc el 28 de setembre, d'aki 2 mesos, i la tercera te la fan entre 1 setmana o 10 dies abans del casament,inclus la mateixa setmana.Avui hem anat a decidir els bombonets que donem de detall pels convidats, ho hem agafat amb Mi Bombon, estan al C/Petritxol i al C/Urgell, els bombons son bonissims, no son bombons de xocolata,eh, son de sabors,com boletes, amb licors, de diferents sabors i colors, i ens van encantar.I kuan hem sortit de la botiga de C/Petritxol una mica més avall hi ha dues botigues on venen ninos de pastis, i ja he comprat també les 4 que necessitava, son una cucada, les 4 parelles son peluches!! molt monos,jeje.
Una cosa menys,que bé,estic contenta... Es que son tantes tonterietes que si no vas tancant temes... ara m'estic barallant amb el tema música, ho vull personalitxar tant tot que clar, et tornes leloooooo!!! I lo bo és que el Javi,el meu xicot, em va mirant com dient..de la que m'estic salvant..." jajaja, a ell tot li sembla bé!!

Doncs que bé lo del pis, nosaltres de moment estem bé aki a Viladecans, tenim els sogres al costat i vulguis o no sempre va bé...sobretot els diumenges kuan no tens dinar i et truken per anar a fer un pollastre a last o una fideua!! jajaj
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dc. ago. 04, 2010 11:26 pm

moltes gracies per la recomanacio del mi bombon!!! hi anirem pq avui hem estat al chocolat factory i he sortit una mica escandalitzada amb els preus... 8 euros per un paquet de 4 xocolatines :--( i clar multiplica aixo per 60 mes o menys pq donariem un per parella... em sembla q em costara mes decidir el tema dels detallets q altres coses q semblaven mes dificils com per exemple el restaurant o el vestit...
i avui ja ens hem comprat les aliances!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* les tenim ja a casa i al setembre les hem de portar a la joiera pq les grabin pq el taller esta tancat tot el mes d'agost... pero ja tenim una cosa mes!!! i ja em comencen a venir una mica els nervis ai ai aiiiii jijijiji
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dt. ago. 17, 2010 9:22 pm

Doncs nosaltres també tenim les aliances, i al setembre ens les graven a mà, una coseta menys.. Ara estic fent dieta perque akestes dues setmanes de vacances por ahi han sigut un desmadre pel meu cos,jajaj. Pero bueno, segur que en 5 setmanes ho perdo i algun kilet més també. Es que vull estar perfecte el dia del casament!!! com portes tema detallets? has anat a mi bombon? la veritat es ke no tenen molts formats de detallets, pero a nosaltres els bombons ens van agradar molt. I tema despedida? les meves amigues crec que sho estan currant, me da que ens ho passarem genial i ke sera inoblidable, jeje.
Ai, un d'akests dies tenies la prova del vestit no? ja mexplicaras ke tal!! Segur que bé ;)
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dv. ago. 20, 2010 2:32 pm

siiiiii!!! dimecres vaig tenir la prova del vestit!!! quedava un quart d'hora per la cita pero ja estavem alla preparades *.-o-o.* *.-o-o.* jo anava amb por per si m'havia engreixat pq desde març fins aqui i amb les vacances de per mig... pero perfecte!!! era el primer cop q veia el vestit sense plumeti pq al triarlo el tenia pero vaig preferir q el meu vestit no el tingues pq ja portava massa recarragament... i res mel poso i una emocio!!! em van fer els baixos, uns alfilers pels tirants pq m'anaven llargs... i vinga!! la propera prova la tinc el 22 de setembre >.-<: >.-<: i tu??
vam estar al mi bombon!!! primer teniem la idea de regalar algo dolç mes la foto pero aquesta setmana hem estat amb el fotograf i ens ho pintat tan complicat lo de la foto q al final no ho farem... llavors estem a menys de 2 mesos de la boda i no sabem q regalar!! aixi q pensant vaig veure uns jocs de cafè... pero sens disparava molt el preu i potser el q fem es fer nomes un regal per parella en comptes de 2... i haure de desterrar lo dolç... no sé encara estic una mica liada pq tenia tan coll avall q podria fer lo de la foto...
i la despedida... algo tenen pensat i l'organitzadora principal torna de vacances demà i ja mha dit q necessita la llista de gent amb urgència!! tampoc crec q siguem massas, unes 12 o aixi... i la majoria estan dintre del meollo de la despe... però estic impacient per saber què farem!!! a tu than dit quin dia serà???
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dv. ago. 20, 2010 3:51 pm

doncs la meva prova és el 28 de setembre, 6 dies despres de la teva, akella setmana tindrem coses ke explicar-nos,jeje.
La despedida segons les meves organitzadores va viento en popa, crec ke serà el dia 24 de setembre, el dia de la Mercè, i serem 10 crec, mhan fallat 3 persones :S pero bueno, segur ke ens ho passarem genial.
Nosaltres de detallet fem per home i per dona, es el doble de pasta pero no sé, ens sap greu deixar als homes sense res, tot i ke els bombons pot ser pels dos pero mira... És ke tot son diners,eh! Volem posar panellets pel ball, perke akell finde es el de la castanyada, i mira, ens feia gràcia posar-ho de detall per pikar, pero clar, sens aniran 100€ segur...
Escolta i com portes el tema viatge? ja sabeu on anireu? Nosaltres despres de discutir com 10 destins diferents ens hem posat d'acord i hem decidit fer 4 nits a Las Vegas i 7 nits a Riviera Maya, tenim mooltes ganes de les dues coses.
El teu xicot ja te el traje? El meu va a principis de setembre ke arriben les noves temporades. Tu vas amb ell a triar-lo? jo, tot i ke la majoria no hi van, hi aniré... perque no men fio de la sogra... es ke ella només mira el preu i el ke a ella li agrada... i una de dos, o sacaba comprant el ke a ella li agradi o semprenyaran... i pa eso voy yo!! jaja.
Al setembre crec ke tindré ke tornar a reenganxar-me al tema casament... ara la única cosa ke em preocupa es el tema de les taules... nosaltres serem uns 95, pero la gent et deixa en standby,saps... i a mi em porta de cap el tema de com colocar a la gent, perke el salo no es gaire gran, hi cabem tots,pero em preocupa ke em kedi gent penjada ke no sapiga com colocar...
Ai.. ja em surten els nerviiiis!!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dl. ago. 30, 2010 5:07 pm

mirisugar ha escrit:doncs la meva prova és el 28 de setembre, 6 dies despres de la teva, akella setmana tindrem coses ke explicar-nos,jeje.
La despedida segons les meves organitzadores va viento en popa, crec ke serà el dia 24 de setembre, el dia de la Mercè, i serem 10 crec, mhan fallat 3 persones :S pero bueno, segur ke ens ho passarem genial.
Nosaltres de detallet fem per home i per dona, es el doble de pasta pero no sé, ens sap greu deixar als homes sense res, tot i ke els bombons pot ser pels dos pero mira... És ke tot son diners,eh! Volem posar panellets pel ball, perke akell finde es el de la castanyada, i mira, ens feia gràcia posar-ho de detall per pikar, pero clar, sens aniran 100€ segur...
Escolta i com portes el tema viatge? ja sabeu on anireu? Nosaltres despres de discutir com 10 destins diferents ens hem posat d'acord i hem decidit fer 4 nits a Las Vegas i 7 nits a Riviera Maya, tenim mooltes ganes de les dues coses.
El teu xicot ja te el traje? El meu va a principis de setembre ke arriben les noves temporades. Tu vas amb ell a triar-lo? jo, tot i ke la majoria no hi van, hi aniré... perque no men fio de la sogra... es ke ella només mira el preu i el ke a ella li agrada... i una de dos, o sacaba comprant el ke a ella li agradi o semprenyaran... i pa eso voy yo!! jaja.
Al setembre crec ke tindré ke tornar a reenganxar-me al tema casament... ara la única cosa ke em preocupa es el tema de les taules... nosaltres serem uns 95, pero la gent et deixa en standby,saps... i a mi em porta de cap el tema de com colocar a la gent, perke el salo no es gaire gran, hi cabem tots,pero em preocupa ke em kedi gent penjada ke no sapiga com colocar...
Ai.. ja em surten els nerviiiis!!

hola wpaaa!!! ja estic aqui de nou i ara si q amb les piles carregades pq nomes ens queda un mes i mig!!! el dia 15 tenim cita amb el dj per portarli ja totes les cançons escollides i el dia 22 tenim el protocol al restaurant i hem de portar les taules fetes, els extres escollits... aixi q ho hem de deixar tot enllestit ;) i lo de fer les taules es lo pitjor q porto pq com dius tu la gent et deixa en standby... hi ha gent q molt be q ens ha confirmat en el moment pero hi ha gent q no ens ha dit res :-/ :-/ em poso dels nervis cada cop q ho penso!!! pero bueno ja ens vec d'aqui 2 setmanes trucant a la gent per confirmar l'assistencia ;.:love_:
nosaltres de lluna de mel anem a san francisco, las vegas, los angeles i la polinesia francesa =0-0-) =0-0-) en tinc unes ganes boges!!! marxem el dia seguent a la boda a les 5 de la matinada, aixi q del ball directament a l'aeroport!!! no podem perdre ni un dia jajajjaja. el vostre viatge es una passada!!! las vegas mes riviera maya!!! us encantara!!! a quin hotel aneu a la riviera maya?? i a las vegas??? i quin dia marxeu??
i sobre el traje del meu novio... jo tenia moltissima por per lo mateix q dius tu... li vaig dir al meu novio q si ho teniem q pagar nosaltres q ho fariem pero q siusplau q s'agafes una cosa amb cara i ulls... al final van anar al carlo pignatelli i he estat mirant a la pagina web i fan bona pinta ;) menys mal!! ara el dia 4 de setembre te la primera prova... com si fos una nuvia jajajajja, i no em vol dir res de com es!! nomes se q la corbata es platejada i em sembla q pel q m'explica q el traje es negre... i tal com es ell em sembla q anira entalladet... tinc unes ganes de veurel!!!
i la despedida de soltera... no em volen dir res!!! ni el dia q es!!! pero jo necessito saberho per anar a la pelu i aquestes coses jijijiji. jo suposo q también serem 10 persones o aixi... els hi vaig donar una llista curteta pero amb les mes intimes pq prefereixo q siguem poques i pugui estar per totes q no ser moltes i no poder estar per ningu ;) i la teva el 24 de setembre... q poc q et queda!!! tens festa aquell dia?? jo com treballo a santa coloma de cervello em toca pringar : sgra :
un petonet!!!!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dl. ago. 30, 2010 6:50 pm

Ui nena, si ke tens feina akestes dues setmanes de setembre,jeje. Jo al Dj també ja li tinc la llista, pero em va dir ke tot ho fariem per mail i telefon...casi millor...Ara tambe hem d'anar a triar manteleries i tot lo del restaurant,pero aixo no em preocupa.També he d'anar a la florista a veure les flors pel ram.
Al final el dia de la despedida no sera el 24, es veu ke han de kedar totes akest dimecres i ho decidiran, pero em porten boja entre el meu germa i la meva germana.... El meu germa te 18 anys i prepara la despedida del Javi, el meu futur, juntament amb el novio de la meva germana... PEro la meva germana es taaaan gelosa ke no vol ke a la despedida dels nois hi hagi ni streeper, i vol ke fem sopar conjunt... i les meves amigues no saben com dir-li ke de conjunt res,jajaj. I clar, el meu germà el pobre va perdut perque ma germana li diu una cosa, les meves amigues diuen una altra... i ja em veus a mi ajudantlo a trucar als llocs per demanar preus!!! Vaya tela tu!!!
Doncs nosaltres a Las Vegas anem a l'hotel Luxor, i a Riviera MAya al Gran Palladium White Sand, a veure ke tal!!! Tenim unes ganes!!! Al Javi crec ke es el ke més ilusió li fa de tot, a part de casar-se,pero amb aixo si ke posa interes,jeje.Jo el tema taules pfffff... les tinc cuadrades pero clar, amb gent ke no mha confirmat i ke segurament em poden fallar alguns.... i clar, nomes ke en fallin 3 o 4 ja em descoloca tot!! En fi... espero ke la gent vagi confirmant, sino em tornaré boja!!!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: danka » dt. ago. 31, 2010 11:32 pm

Quina enveja que em doneu amb aixo de provar-se el vestit!!!! Jo fins a finals de setembre no tinc hora a Rosa Clara de diagonal, vaig anar ara a l'agost pero no tenien la meitat dels vestits, pq ara ja tenen la col·leccio del 2011 i em van dir que tornes a finals de setembre que ja els tindrien tot!! quins nervis!!!

De la coleccio del 2010 m'agradava molt el vestit que es deia Clan.... i ara ja el tenen retirat :(, pero be, a la del 2011 n'hi ha un de semblant... a veure si hi ha sort...
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: mirisugar » dc. set. 01, 2010 7:57 am

Hola Danka, aixi tu et deus casar l'any ke ve pel ke veig,no? Tu trankila, cada any crec ke totes trobaríem vestit, és qüestió de provar provar i provar... és més, et diré que jo he acabat amb un vestit totalment diferent a la idea ke inicialment tenia... així ke no pateixis,en quan comencis a provar segur que trobes el teu :)
Si vas a Rosa Clara de Diagonal, hi ha una noia que es diu Nuria que es encantadora,vamos, jo vaig conectar molt amb ella (o ella amb mi,jeje) i em va anar encaminant per trobar el meu vestit,a mida que jo anava dient el que m'agradava i el que no de cada vestit.. la veritat es que alla son molt professionals... despres d'anar a Pronovias de Pg.Gracia....que alla eren dependentes com podriem ser tu i jo,saps... et deien, ke tal? tel posaven,tel treien,i ala! A Rosa Clara al menys en la meva experiencia em van ajudar a saber quin era el meu vestit.
En fi, si necessites saber alguna coseta més ja saps!! Estem per aki!!
Un petonet i bienvenida al club!! Jejeje...
Ostres, d'aki 2 mesos justos m'estaré anant cap a Las Vegaaaaaas!!!!! Ueeeeee!!!!Kina emoció!!!!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: danka » dc. set. 01, 2010 12:27 pm

Hola mirisugar! si, em caso a l'any que ve, al maig.
Quan vaig anar a l'agost que hem vaig emprovar varis vestits em va atendre la Nuria también!! i vaig quedar super encantada, en tot moment sabia el que volia, em va assessorar molt i molt be. Jo también vaig anar a pronovies de passeig de gracia i em vaig endur la mateixa sensacio que tu, ni em deien que em podia quedar be, que hem quedava malament, ni res de res... es mes semblava que li feia mandra portarme els vestits per emprovarme'ls... en canvi la Nuria m'en portava alguns que no havia escollit, pq em veies amb tal escot, o em veies amb diferents estils de vestits etc... ni punt de comparació!!
Que poquet us queda a vosaltres eh!!!
danka

EntradaAutor: mirisugar » dc. set. 01, 2010 1:27 pm

Ostres doncs ens va passar el mateix!!! A mi la Nuria em va fer igual, em vaig provar vestits super diferents per veure el talle,escots... mho vaig passar bomba!!!jejej. Doncs si, desde gener que vam decidirho i ja falten nomes 2 mesets,bffff....

L'altre dia em va agafar com una crisi...vaig començar a pensar,osti.. això va en serio, es per sempre!!!! buffff... I lo fort es que el Javi ha somiat 2 nits seguides que jo li posava les banyes!!!!! Però akesta nit ja no ha somiat,jejej,pobret,estava tan rallat!!! Pero crec que és normal, que és un pas molt important, i que tenim tanta ilusió en que tot surti perfecte que és inevitable que ens surgeixin certes pors,però que son passatgeres.

Doncs jo tinc la segona prova del vestit el dia 28 de setembre, a les 12h, a veure que tal!! Estic intentant perdre 2 kilets, tot i ke el vestit m'anava clavat,pero mira, vull estar perfecte!! jejeje
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dc. set. 01, 2010 5:52 pm

tenim una nuvia rosa clarà més!! q bé!!! benvinguda danka!!! quina emoció estar ara triant vestits, provante... segur q a la coleccio del 2011 tenen vestits preciosos!!! jo también crec com la mirisugar q en totes les coleccions trobarieme el nostre vestit ::love::

mirisugar en 2 mesos estaràs a las vegas!!! a nosaltres ens queda mes i mig!!! marxeu al dia seguent de la boda???
i quin enrenou amb la despe, no?? pq tu q prefereixes q sigui conjunta o no?? doncs jo amb la meva no m'estic enterant de res i estic super intrigada!!! nomes mhan demanat la llista de qui vull q vingui i ale a oblidarme!! pero estic tan nerviosa pq es algo q no puc controlar jo... pero men fio d'elles i segur q serà genial!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: danka » dc. set. 01, 2010 7:51 pm

Gracies Roser 82!!! si que fa ilusio si!!! ja tinc ganes de que arribi final de mes per poderme probar el que crec q sera el meu vestit!!1 quins nervis!!!!
Doncs a mi m'agradaven mes els models de la coleccio del 2010 que no la del 2011 pero be, com diueu, sempre s'acaba trobat el teu vestit!! ja us anire informant!!!
danka

EntradaAutor: mirisugar » dg. set. 05, 2010 10:01 pm

Hola nenes!! Com ho porteu? Jo aquest cap de setmana bastant nerviosa... per fi avui hem acabat la llista de totes les cançons pel Dj del restaurant, que deu ni do el que ens ha costat... pero bueno, al final ens hem posat d'acord en totes, i mira,una cosa menys!!
Roser82 al final el tema despedida ja ha quedat resolt, i serà el dia 2 d'octubre... ja m'han dit que ens ho passarem super bé,aixi que estic trankila...
Ara estic amb el tema pentinat i maquillatge...dels nerviiiis!!! A mida que vaig veient les fotos de la prova del vestit, on porto el pentinat també, el conjunt no m'acaba d'agradar.. Jo tinc el cabell molt llarg i llis, i la perruquera em va dir que si volia un semirecollit, que la melena em lluiria més o es veuria més treballada amb el cabell amb tirabuixons... pero amb el vestit em veig com una nina,com una nena de comunió,no se si m'enteneu.. i em veig rara... i no vull veurem rara aquell dia... Aixi que dema passaré per la perruquera per demanar-li hora un altre cop i fer-me una altra prova amb el cabell llis o un pel ondulat, pero no rinxolat... jo que ja tinc cara de nena, només falta que sembli una nena de comunió!! En fi...
Per altra banda estic contenta perque desde que vaig tornar de vacances que mhavia engreixat una mica ja he perdut 3,3kg!! I vull perdren 2 mes, per la segona prova estar una miketa més prima.Es que vull estar perfecte!!
Roser tu portes alguna jaqueteta? jo porto vel i jaqueta... Al sortir de l'ermita ens farem 4 fotos per alla, i despres volem anar a un parc que hi ha al poble de Vilanova a fer alguna foto més, i aixi que el Javi pugui fer una volteta també amb el cotxe, que es molt maco!! I durant el reportatge em treuré el vel.I un cop entri al restaurant ja em treuré la jaqueta.Així tindré fotos diferents.
Doncs roser82 al viatge marxem el dia 1 de novembre, es a dir,a l'endemà no, al següent. Demà vaig a fer els visats ja!! Fem Barcelona-NY-LasVegas el dia 5 marxem cap a Cancun fent escala a Phoenix, i el dia 12 marxem de tornada Cancun-Madrid-BCN.. arribem el 13. a veure que tal! Tenim ganetes ja..
Imatge
Imatge
mirisugar

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants