Lectures a la ceremonia

bodes 10!

Re: Lectures a la ceremonia

EntradaAutor: Susu » dj. juny 03, 2010 11:23 am

Hola Bella!
Jo penso que això depén molt de la relació que tinguis amb la persona, que tant per llegir com el cotxe, penses contar amb ella. Si tens algú que et fa ilu que et llegeixi, diga-li sense més. Pregunta-li si li agradaría fer-ho primer, i amb la seva reacció fas. Si no has pensat en ningú, pots deixar-ho en l'aire com el que no vol la cosa, nosaltres ho hem fet i ho fará una amiga meva. Per una altre banda, li hem obligat a fer-ho a un amic tambè, ja que ell s'ho va fer al meu promés en el seu casament (sempre de bon rollo, es clar).
El tema del cotxe suposo que depén molt tambè el que vulgueu tenir i els cotxes que tingueu al voltant. Podeu demanar-li a un familiar si te cotxe per la ocasió, o bè a un amic. A mi em portarà un amic, i depèn si ell vol portar el cotxe, o bé li deixa portar al meu padrí.
No sé si t'ajudaré molt, però almenys et dono idees.
Imatge

Imatge
Susu
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: laracroft » dj. juny 03, 2010 1:57 pm

Jo les lectures, primer vaig parlar amb una amiga meva que directament em va dir que a ella no li feia cap vergonya llegir i a la meva tieta si li vaig demanar , sense compromís, si voldria llegir, i ella em va dir que li encantaria fer-ho (és actriu) així que genial.
Sobre el cotxe no et puc ajudar, però és que penseu anar lluny a fer-vos les fotos, com per a que aquesta persona s'hagi de perdre l'aperitiu?? Perque coincideixo amb tu que es un compromís, la veritat... i normalment els nuvis es fan les fotos al voltant del restaurant, no els cal desplçar-se en cotxe enlloc... o fins i tot un altre dia fer el post boda i compartir l'aperitiu amb els convidats... No se noia...
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: marteta3 » dj. juny 03, 2010 9:47 pm

NO et preocupis per demanar-ho a les persones que tu vulguis que llegeixin. Estaran encantades! A mi m'ho va demanar una amiga, i clar que fa algo de corte llegir devant de tothom, però no deixa de ser un "cumplido" (ara no em surt la paraula en català).
Lo del cotxe no se com va, segur que teniu algun amic que et pot portar, i de cara a fer les fotos, si no està lluny del restaurant us pot portar i quan acabeu el truqueu i que us reculli, i així pot aprofitar l'aperitiu. I sinó doncs ja el convidareu a sopar un altre dia!
marteta3

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dj. juny 03, 2010 10:57 pm

Hola Bella, veig que et van solucionant el tema de les lectures i del cotxe pel foro, només una pregun, en una cerimònia religiosa has de llegir temes de la biblia???
Potser hem estat en 50 cerimònies religioses, i un parell han parlat de temes de la biblia i per què eren una parella molt creient i catòlica, però la resta, parlaven dels nuvis, de com es van conèixer, de com era ella de petita, i ell de petit....

On us caseu????
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Susu » dv. juny 04, 2010 12:25 pm

y si li dius al teu pare?? hi cap la possibilitat?? t'ho dic perquè els pares estan sempre dispossats a fer el que calgui i van ben orgullossos.. no?
Imatge

Imatge
Susu

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: buniketa » dl. juny 07, 2010 11:42 am

Hola guapa,

pel que fa a les lectures, jo ho demanaria a gent que signifiquin alguna cosa per tu... i tu per ells. Segur que així ho faran amb molt de gust... Respecte a si han de ser de la Bíblia... han de ser religioses les lectures de la litúrgia, és a dir, la 1ª, la 2ª i l'Evangeli. Després hi ha les pregàries, que no han de ser les que et passi el mossèn, i també tens la possibilitat d'incloure algun text que llegeixi algun amic o fins i tot que vosaltres llegiu un text als presents... es poden fer moltes coses!

Quant al cotxe... Jo no et recomano els pares... ells són els vostres representants al restaurant i davant els convidats mentre vosaltres no hi sou, així que considero que és més recomanable que o bé ho faci algun amic o un tiet o similar. Jo pensava dir-li-ho al meu germà, però per altres qüestions no sé si podrà ser... i si finalment he d'acabar llogant un cotxe també llogarem el xòfer... si el xofer es perd alguna cosa no em sap pas tant de greu...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants