Dorado Playa

bodes 10!

Dorado Playa

EntradaAutor: August11 » dt. juny 01, 2010 4:06 pm

Algú te referències d'aquest restaurant??
August11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 07, 2010 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
August11

Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 01, 2010 3:37 pm

Re: Dorado Playa Cambrils

EntradaAutor: nataliaferre » dj. juny 03, 2010 6:03 am

Hola,
Jo em caso el dia 12 de juny o sea se em queden 9 dies i el banquet el vaig el Dorado Playa de Cambrils, ahir vam anar a portar la llista d'invitats i les taules. Jo estic molt contenta del tracte tant del Juan Carlos com de l'Ariadna t'ajuden amb tot no t'has de preocupar de res sols de portar-lis les llistes les taules, llista de musica i els regals tot l'ho altre s'encarregen de tot, no et possen problemes de res nosaltres tenim taules de 6,7, 10 i 25 i no ens han possat pegues per res. On fan l'aperitiu es genial davant de mar queda tot precios i la sala ara l'han arreglat, han canviat la manteleria i la decoracio de les taules i queda força be.

El menjar es el que diu tothom es BO-NI-SSIM quan vam anar a fer la prova del menu vam quedar tips i encara faltava l'aperitiu i la tarta nupcial hi ha menjar de sobres la gent tranquila que no es queda en gana ja t'ho puc assegurar.

Si de cas quant torni del viatje us explico!!!!
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: nataliaferre » dj. juny 03, 2010 9:43 am

Jo el dorado sols hi faig el banquet. Pero si es cert hi han poques d'aqui del dorado. En canvi ahir vaig parlar amb el Juan Carlos hi estan a topee!!!
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: nataliaferre » dj. juny 03, 2010 10:40 am

Nosaltres ens casem amb una ermita a la Selva del camp es diu Paret Delgada esta anant direccio de la selva del camp a vilallonga.
I bueno sobre forta tothom passem per etapes dures i una de dos o fas el cap ben fort per tirar endavant o t'ensorres, i precisament jo no soc de les que m'ensorro si que pensava el pitjor pero bueno ara ja esta passat el juliol ja fare 2 anys de transplantada i es el millor que em podia passar.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: August11 » dj. juny 03, 2010 3:29 pm

Moltes gracies noies, segurament ens decidirem pel Dorado. Quins nervis, us falta molt poquet!
August11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 07, 2010 4:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
August11

Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 01, 2010 3:37 pm

EntradaAutor: Giss » dv. juny 04, 2010 6:43 am

Hola guapas!!!

Aquí otra Doradera!!! jejejeje

Aix... qué deciros de mi Dorado... pues que es realmente espectacular... jejejeje
Bueno, la verdad... a mi me enamoró el lugar, ya que la ceremonia la hago allí en el jardín... pero la verdad es que desde que decidimos casarnos allí todos los comentarios que he recibido de la gente que ha estado son súper bueno y positivos.
Dicen que se come muy muy bien y eso es muy importante, pq es con lo que la gente se queda en realidad...

Bueno, a mi me queda ya poquito así que ya os iré contando...

Un besitos doraderas!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dv. juny 04, 2010 6:45 am

Si si a mi me a pasado lo mismo desde que la gente sabe que lo hago en el Dorado todas las informaciones son muy positivas, si se come muy bien, si es muy bonito, si donde hacen el aperitivo queda precioso, que si tienen muchos detalles, que si los camareros estan pendiente de todo... en fin que hemos elegido muy bien chicas.

Ya te queda nada Giss, como van los nervios?
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: Giss » dt. juny 15, 2010 6:55 am

Aix! pues los nervios empiezan a surgi ahora... jejeje bueno, más que nada cuando veo el marcador!
Es que aun me faltan cerrar algunos detalles, y cuando veo que el tiempo pasa... pues me empiezo a poner nerviosa!
pero bueno, con calma...

esas doraderas!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Sandry83 » dg. juny 20, 2010 10:21 am

Hola soy Sandra!! soy nueva en esto! Yo tmb me caso en 2011 el dia 9 de Julio y el restaurante que hemos cogido es el dorado playa! Una amiga mia se caso alli y la verdad q me gusto mucho el sitio y la comida!
Saludos
Imatge
Sandry83

Entrades: 5
Membre des de: dg. juny 20, 2010 10:17 am

EntradaAutor: Sandry83 » dt. juny 22, 2010 2:04 pm

Jejejeje Nosaltres ens casem al Santuari de Misericordia de Reus a les 13h i dsp anem al Dorado, encara ens keda un any jejeje el dia 30 anem a fer la paga i señal i a parlar amb el Juan Carlos. Ja em direu com us ha anat!! I poseu fotos pliiiiis!!!
El fotograf tmb el tenim, hem escollit Composit site perquè van fer les fotos a la boda d'una amiga meva i ens va agradar molt!!!!

Un petó i enhorabona a totes Doraderas jejeje!!

Sandra :-):-):-):
Imatge
Sandry83

Entrades: 5
Membre des de: dg. juny 20, 2010 10:17 am

EntradaAutor: cramdol » dc. set. 01, 2010 6:46 pm

Hole!!!Nosaltres crec que tambe ens decidirem pel Dorado, pero encara hem de concretar la data, ja que pel dia que voliem no tenien disponibilitat. Tambe pensavem amb Hotel Gran Palas, perque ens agradava molt l'ambient pero es el que dieu, com el menjar del Dorado no hi ha comparacio. Ara falta concretar dia tan amb ells com amb el capella.
Imatge
cramdol

Entrades: 30
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 4:52 pm

EntradaAutor: carlina » ds. set. 04, 2010 3:42 pm

Hola Noies,

Vosaltres que sou de la província de Tarragona em podríeu dir quina emisora de ràdio es la que s'escolta més?
I quin diari és el més llegit?
Gràcies!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cramdol » dg. set. 05, 2010 9:53 pm

carlina ha escrit:Hola Noies,

Vosaltres que sou de la província de Tarragona em podríeu dir quina emisora de ràdio es la que s'escolta més?
I quin diari és el més llegit?
Gràcies!

Hola, l'emisora no ho se pero crec que son los 40 principales Reus, pel que fa al diari jo diria que el Diari de Tarragona, i com a gratuit el Mes tarragona.
Espero que et serveixi d'ajuda.
Imatge
cramdol

EntradaAutor: carlina » dg. set. 05, 2010 11:26 pm

Gràcies per la teva ajuda cramdol!!!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: Dorado Playa

EntradaAutor: cramdol » dg. set. 26, 2010 5:39 pm

Ep al final si, ja està decidit i pagada la paga i senyal, al Dorado que ens casem. Ara esperem que no ploguiªªª"""··· : ban :
Per cert on esteu les altres que us voleu casar al Dorado, que no us connecteu?
Imatge
cramdol

Re: Dorado Playa

EntradaAutor: Trixie85 » dc. gen. 26, 2011 12:46 pm

Una doradera para abril de 2012!!!!!!!!!!! Yuhuuuuuuuu!!!!!!!!!
Imatge
Trixie85
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants