Uns amics ens han dit que ens mentalitzem que els hi haurem de deixar unes claus del pis -el que estem arreglant ara i on viurem- abans de la boda. De fet, a més, ens han preguntat on dormirem la nit de bodes i si serà possible que deixem la maleta feta pel viatge...
Alguna cosa m'ha semblat llegir, fa teeeeeemps, pel foro però no recordo en quin post era...i tinc entès que el que et fan és un seguit de "pu-ades" (omplir-te el pis de globus, treure't tota la roba i deixar-la escampada, posar tot de gots al terra de l'entrada plens d'aigua...)
Per primer cop he vist que no era l'única que posava cara de circumstàncies, el meu xicot li ha quedat una cara de "no em mola geeeeeeeens la idea".
A veure, els seus amics són molt animals, no em fa el pes deixar les claus i donar opció a que t'afanegin (que som humans i la curiositat pica), quan arribi el dia de la boda vull poder estar tranquilament a casa meva sense "sorpreses" i no em ve de gust que, havent pintat el pis -i tal i com ens està costant- i posant mobles relativament "bons"...i encara que no ho fossin, ens facin alguna trastada...
Sé que depèn del que em trobi puc acabar d'una mala gaita el dia de bodes que no vull per la meva primera nit de casada...
CREIEU QUE S'HO PODEN PRENDRE MALAMENT SI DIC QUE NO??? Es que penso donar ordres a la meva sogra que ni se li ocorreixi deixar la clau a ningú!!!
Realment, som els dos que pensem igual però sé que quan arriba el moment de fer el paper de dolenta...em toca a mi...i és per saber com enfocar-ho