Despedida de solters conjunta

bodes 10!

Despedida de solters conjunta

EntradaAutor: Clairevili » dl. maig 03, 2010 5:39 pm

Hola a totes.
HE sentit de gent que es casa i la despedida de solters la fan conjunta: això si, nois contra noies en tot moment i en totes les activitats programades.
Algu te idees?
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: Despedida de solters conjunta

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 5:50 pm

nosaltres encara hem d'acabar de lligar-ho tot! encara que tenim temps, som del 2011 però si et serveix.... farem cap de setmana a una casa llogada suposo i lo que no faltarà serà un paintball que és súper divertit i uns kars (sempre nois contra noies o en su defecto..... amics del nuvi contra amics de la núvia, en el meu cas) després un bon soparet.... i a karaoke a liarla una mica més si es pot :P
Imatge
Imatge
fl0reta

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dl. maig 03, 2010 6:15 pm

jo crec que la despedida de solters nosaltres la farem separada crec no puc parlar massa primer pq encara falta molt de temps pq sóc del 2011 i a part pq això ho porten els nostres amics i la veritat es que " no sueltan prenda"
Imatge
Elisabet 1980

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fl0reta » dl. maig 03, 2010 6:34 pm

nosaltres ho tenim molt clar, si no es fa així no hi haurà comiat de solters! perquè sempre hi ha el típic "conflictiu" que si no es veuen ties despilotades i hi ha alcohol pel mig... sembla que no sigui un comiat; a nosaltres això no ens va! per tant ja està dit de bon principi i els amics estan encantats amb la idea!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Clairevili » dl. maig 03, 2010 6:38 pm

Nosaltres precisament haviem escoltat la idea de llogar una casa i fer paintball o karts i ens agrada molt... i si, a la nit, fer alguna cosa picantona, pero sense pasarse de la ratlla :D
Imatge
Imatge
Clairevili

EntradaAutor: fl0reta » dt. maig 04, 2010 11:36 am

clar!! conjunta és molt divertit penso! i si llogueu una casa un finde.... doncs el dissabte kars! nit de sopar i karaoke i al dia seguent paintball a saco!!! Nosaltres ho tenim clar des de el primer dia! qui vulgui xurris.... que no vingui!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: neus29 » dt. maig 04, 2010 7:43 pm

hola nenes¡¡¡¡¡¡¡ nosaltres tambe la farem conjunta, i no volem el tipic boy ni streaper, volem un sopar amb la nostra gent i despres de festa, ens conformem amb aixo
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: Papita » dt. maig 04, 2010 8:18 pm

Hola noies!!!

el nostre comiat va ser junts.. tot sorpresa, en una casa de colònies més de 40 amics/gues.. impressionant..
Tenim un record per sempre, perquè van ser un dels dies més fliços que hem passat...

us penjo la crònica que vaig escriure en el seu moment... ara la llegeixo i se'm posen els pels de punta... És una mica llarga..jijiji.. espero que us serveixi d'alguna cosa!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Divendres 25

A les 21.30 rebem una altra trucada misteriosa que ens diu que tenim un missatge a la bústia…
El missatge ens diu que hem d’estar a les 9.30 del dissabte al bar del costat del cole on treballo, esmorzar i esperar instruccions…

Dissabte 26

Estavem nerviosos al vespre!!! Jejej.. ens vem llevar, vem anar a deixar a la Gatxan a casa de la meva sogra i.. cap a Terrassa!! Arribem al bar i ens demanem un bocata, tallat i esmorzem.. a les 10.. q raro.. ningu diu res, ni ens donen cap instrucción més ni res de res.. de cop i volta baixa el jefe del bar i em saluda com cada dia, i es posa les mans al cap!! Hosti Raquel!! M’havia oblidat de vosatres!! Resulta que tenia instruccions de posar-nos per esmorzar un plat de butifarra amb seques sí o sí!!! Jaaj sort que es va oblidar, pq el bocata de fuet ens va sentar moolt bé!! S’havia oblidat completamente de nosaltres!! Però no passa res.. de seguidda ens dona un altre sobre amb noves instruccions!!!!
DIns hi havia un monedero meu (¿$))%&($·) amb 100€ i un paper que deia que a les 10.30 anessim tirant cap a Vic i que guardessim esl Diners pq els necessitaríem!!!

Total que arribem a Vic i comencem a rebre diferents instruccions:
- aneu al mercat municipal
- compreu 25 baguets
- compreu 22 fuets
- compreu 23 tomàquets
- compreu una ampolla d’oli d’oliva verge!!!

Un cop fet això s’últim sms deia: consulteu el mail per noves instruccions… comor??? Total, que ja ens veus per Vic buscnt un locutori!!! Jajaj q bó!!! En aquestes que em truca el meu millor a mic i padrí, que té una nena d’1 anyet i ella està embarazada i em iud: Raquel, ja saps que jo no he pogut venir, però sé tot el que us fan, vols que et miri jo el correu desde casa??? Però com som un gran equip, ja havíem trobat el locutori i li vaig dir que no calia!! el mail era un mapa per arribar a una casa de colònies a Sant Martí de Centelles!! Ens deia que havíem de recollir la pancarta que trobessim al camí de la casa.
Anem cap a Sant martí i trobem sobre una senyalització de la casa de colònies un pancarta gegant!!!! Que deia:

EL AMANTE GUISANTE & LA NIÑA IMANTADA

Jajaja!! Boníssim!!! Son 2 cançons d’un grup que ens agrada molt!!!! Jajaj ens vem posar a desenganxar la pancarta i a seguir el camí!!

Arribem a la casa i anem cap al recinte amb la Nostra pancarta!! La deixem enganxada a la reixa del cap de bàsquet i seguim unes indicacions amb els nostres noms i seguim la música del amante guisante que sonava!!!

Ens guiaven cap a una casa de fusta, obrim la porta… i… en trobem a tots els postres amics, germanes, el meu padrí i la dona!!!!,bé.. en aquell momento crec que érem uns 25, però al vespre vem ser 48 persones.. imagineu-vos..

Tothom amb una samarreta (unes verdes i les altres fucsies) amb una foto nostra i sota el amante guisante & la niña imantada!! Quin punt!! Són brutaaaallssss!!! Jajaj

Saludem a tothom, super contents.. molt emocionats, ja ens donen un gotet de cervesa fresqueta i ens dicen que ens hem de vestir.. ja ho teníem tot preparat allà.. unes bates d’hospitas d’aquestes blanques lligades al Carrere, amb el gorrito verd, una mascareta, etc.. jejejeje
Així disfressats ens expiquen que si volem les nostres samarretes ens les hem de guanyar!!
Dinem tots a unes taules de fusta que hi havia fora la casetai comenta a ariibar més gent!la meva amiga embarazada que li queda Piquet per parir (un pansot enorme!! Jejej) amb el seu marit.

Després de dinar, el meu amic i company del cole diu: vinga, anem a fer un partidet de futbol!! I treu una pilota d’aquelles gegants inflables que pots fer exercicis a sobre!! I vingaa!! Tots a jugar a futbol amb mans i peus!! Quin riure!!! Jaja
van haver-hi molts moments boníssims!! Ens ho vem passar moooolt bé, però malauradament el meu equip va perdre.. i el F va tenir samarreta però jo no.. snifff…

Ja era mitja tarda i el proper joc era un partidet de bàsquet i després.. el mocador!! Molt bo jugar quan ets adult a aquest joc!! Jaja.. al final vaig quedar jo sola del meu equip i tot l’equip contrari em va venir a abraçar!! Em van donar la samarreta!!! Jajaj

això sí.. cada vegada que algú perdia s’havia de beure un xupito de vodka negre (mmmm) i clar.. tots volíem perdre!!! Jaja i al final era qui ganyava pq ens deixavem!!! Vem riure molt, una amiga va caure i es va esgarrapar tota la cara, pobre.. jijijij…

Llavors ens dutxem, i a les 8 teníem el sopar a la casa.. i a pariesen per la porta uns amics que viuen a Vielha!! Vaig flipar!! 4h30 de viatge pobres.. també tenen una nena d’1 anyet i la van deixar a la Vall.. quina sorpresa mes gran… després van arribar els de l’equip de futbol del f ( que tenien partit i l’havien guanyat!!) i els cosis i ja hi erem tots!!!!
Després de sopar.. i ja preparats per fer un joc de nit.. anem cap a la caseta de fusta, on havien portat un equip de musica i una taula de dj!!! Jajajaj i un ple de begudes.. mare meva…. 40 xiveques, 20 ampolles de cava, 10 whisky, 10 rom, 5 ginebra, tequila, whisky peach.. bé.. impressionant el desplegament!!! Jajajaj

Abans de començar el joc de nit ens seuen a terra d’esquenes i.. a fer el joc de compatibilitat!! Ja sabeu, fan una pregunta i has d’aixecar el nom del qui sigui..

Per exemple (em vaig quedar el full)
- qui dels 2 abaixa les escombreries?
- Qui és més endreçat?
- Qui és més gelós?
- Qui rega les plantes?
- Qui és més detallista?
- Qui arriba abans a l’orgasme???

Jajaj!! Es van fer un fart de riure!! A tot això, si veien alguna cosa dubtosa… xupito al canto!! La veritat que ho vem fer super bé!! Jijijij
Llavors i dsps de que el suposat “ordenador” fes el recompte, ens van llegir el veredicte, 85% compatibilitat!! Van llegir els postres signes del zodíac i el meu padrí ens va llegir:

FERRAN: confirmamos con este test que eres una persona que te gustan las cosas claras, que eres bondadoso y sencillo, cariñoso y optimista, muy amigo de los que te rodean, enemigo de la injustícia, sensible con todo lo que viene del corazón. Tu mano siempre está dispuesta a dar ayuda y siempre tienes un sí por respuesta. Horrorosamente deportista, tu vocación hubiera sido ser artista, tanto de la música como de la pelota, para nosotros, ya eres uno de los grandes.

El F s’aixeca super emocionat i abraça el Jaume… i segueix…

RAQUEL: En ti confirmamos que eres una persona que desprendes siempre alegria, entusiasmas a la gente cuando hablas, enamoras a cualquiera con tu risa, loca aventurera enamorada de la música, cariñosa, tierna y divertida, niña cuando toca, guerrera cuando critican, soñadora, super mega sencilla, amiga… amiga de todo el mundo, no tienes un no por respuesta. Tu belleza externa anula cualquier tipo de duda, tu belleza interna supera la externa por paliza.. por eso Raki, nunca estarás sola..

Buuahh… m’aixeco i li faig una super abraçada i li dic: no em facis plorar al casament amb el poema del padrí, eh?
Va ser super maco.. com l’estimo..

I segueix…
Després tocava fer el “follapalabra”jajaj!!!

Completar una rosca de l’abecedari amb paraules relacionades amb sexe!! Jaja

Algun exemple:
c- acció de pràctica sexual
d- part del cos que serveix també per donar plaer
ll- part seductora i juganera que és un músculo potent..

i així fins a completar la rosca!! A tot això anar bebent, eh?? Jejej
Després va començar el joc de nit. Erem 2 equips i cada equip havia d’amagar la sevaa bandera en un lloc de les rodalies de la casa i llavors havies de trobar la bandea de l’equip contrari.. però clar.. si et trobaves a l’enemic l’havies d’eliminar enfocant-lo amb la llenterna!! Per tant ho havíem de fer tot sense llum!!! Jajajajja! Q divertit va ser!! Jaja el meu padrí i jo vem caure en unes zarzes i no vegis com tinc la mà de pinxos!! Jaja

Q divertit…

A l’acabar el joc (vem perdre..) doncs.. disco fins les 1000!! A la mateixa caseta de fusta.. buuah.. tothom ballant sense parar, fent congues, rient, magnífic… de veritat…

Jo a quarts de 5 ja vaig anar a dormir pq no m’aguantava més, i la última tongada va ser a quarts de 7 del matí!! Això sí.. a les 9 tots empeus que teníem l’esmorzar!!
Dissabte 27.

Ens llevem bastant fets caldo, la veritat.. jijij.. es mortem i fen el ronso per la casa, xerrant, mirant fotos.. alguns jugaven a basquet ( no sé amb quines forces!!).. i cap a les 12 ens criden i ens havíen posat un cartell amb fotos de tota la gen de quan eren petits!!! Havíem d’escriure el nom sota de casascú!! Jajajaj boníssim!!! Jajajaj
Gairebé els encertem tots!! Hi havia un que no teníem ni idea!! Jajaaj hem estat una bona estona i després en han fet un regalet.

Un calendario de l’any 2010 personalitzat. A cada pàgina hi ha un foto amb la gent de la despedida i una plaroid que ens havíem fet allà mateix!! Alguns dies estaven assenyalats emb les cumples de la gent, el nostre futur aniversari de boda, a l’agost hi havia una foto del nostre casament a las vegas de fa 2 anys.. una currada i sxulíssim..

Perfecte per gairebé avcabar el cap de setmana..
Després hem dinat tots a la casa i ja hem torna
t…
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: fl0reta » dt. maig 04, 2010 11:10 pm

realment ja ho diguem que no fa falta fer-la per separat!!! això si ue és satisfacció!!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: montseijordi » dt. maig 04, 2010 11:40 pm

nosaltres tambe la farem conjunta, ja us explicare l¡experiencia
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Clairevili » dc. maig 05, 2010 3:15 pm

Ostres que guay!!! a nosaltres també ens encantaria que ens fessin alguna coseta així. He de dir a la meva mare i la meva millor amiga que facin un cop d'ull a aquest post que m'agraden moltissim les idees.
Imatge
Imatge
Clairevili

EntradaAutor: fl0reta » dc. maig 05, 2010 10:06 pm

23Bella32 ha escrit:jo em sembla que tmb els hi diré a les meves amigues que facin una ullada per aquí xD.... encara que tenen imaginació però...
El "problema" es que les meves amigues no es coneixen amb els amics del meu xicot...com ho puc fer¿?¿ un soparet amb tots junts¿??¿ però a on¿? si tenim de fer un sopar haurà de ser al restaurant per que a casa nostra..no esta en condicions (estem enguixant i no tenim finestres ni portes....) ufff!!!!! HELP!!!!!!

Ara arriba el bon temps! per què no organitzes un dinar al camp (truita patates, amanida, carn arrabossada o pollastre a l'ast) i que es coneguin i després sempre podeu començar a jugar a algu nois contra noies. Realment crec que pot ser molt divertit a més de fer algu diferent i passar un dia agradable i amb moltes rises!!

Espero haver-te ajudat!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 5:29 pm

23Bella32 ha escrit:Doncs m'has ajudat moltissim, la veritat. No ho havia pensat pas, jo ja em veia reservant el retaurant sencer xD!!!Estaria molt bé la veritat, i com dius, ara arriba el bon temps. Li comentarè a la meva parella haveure que li sembla : ban : : ban : : ban : : ban :
Gracies wapi!! petonets!

De res xula! per això estem no???? per ajudar-nos!!!! i és una bona idea ;)
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. maig 06, 2010 5:46 pm

eiii com m'agrada aquest post, nosaltres también ho haviem pensat una amiga meva m'ho va dir l'altre dia, li vaig dir passo de discoteques pq si no m'agrada des de fa uns anys anar-hi pq hi he d'anar a la meva despe??? I de tios y ties untando todo su cuerpo jajajajajajajaja!!!! Pero lo de la casa rural no ho veig... vull q vingui también la family y marxar tothooom un finde... no se... i a mes q surt caret no? i potser molta gent es fa enrere... lo del paintball ho havia pensat i despres anar a dinar... alguna té mes idees?
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 5:50 pm

petitacampaneta ha escrit:eiii com m'agrada aquest post, nosaltres también ho haviem pensat una amiga meva m'ho va dir l'altre dia, li vaig dir passo de discoteques pq si no m'agrada des de fa uns anys anar-hi pq hi he d'anar a la meva despe??? I de tios y ties untando todo su cuerpo jajajajajajajaja!!!! Pero lo de la casa rural no ho veig... vull q vingui también la family y marxar tothooom un finde... no se... i a mes q surt caret no? i potser molta gent es fa enrere... lo del paintball ho havia pensat i despres anar a dinar... alguna té mes idees?

Jo en aquest sentit ho tinc tot pensat, la masia llogada és bona idea per la part de familia que vol venir però ja no "está para esos trotes" mentres els joves anem a lo loco... ells gaudiran de la tranquilitat i el relax a la muntanya i s'afegiran al sopar i al karaoke, que aquí si que tenen perill aquests madurets!!!! (em fan més por ells que el jovent) XDDDD
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. maig 06, 2010 5:55 pm

i saps per quant pot sortir mes o menys?
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: fl0reta » dj. maig 06, 2010 6:07 pm

petitacampaneta ha escrit:i saps per quant pot sortir mes o menys?

Baixen molt els preus fora de temporada i llogar una casa per un cap de setmana a partir de 200-300€ pots trobar alguna coseta, però depen molt la zona i la temporada! llavors hi ha que lloguen la casa per cap de setmana i hi ha que la lloguen per nit i persona potser 15€ nit/persona! coses per l'estil, ja et dic hi ha de tot!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: Papita » dv. maig 07, 2010 7:22 pm

noies de veritat va ser increible.. i els va costa 54€ per persona!! super bé!!!
us ho recomano 100%!!

que facin una ullada pel post!!!jejej segur que encara se'ls acuden més coses!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » ds. maig 08, 2010 5:55 pm

si, la gent ho va agrair!!jijijijijiji

us poso una foto de les samarretes, una de cada color!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Papita

EntradaAutor: rmoliveras » dl. maig 31, 2010 8:29 am

Ei,

a nosaltres ens acaben de fer el comiat aquest dissabte i ha estat conjunt. Ens ho hem passat geniaaaaaaaaaaaaaal!
Us explico el què ens han fet per si us pot servir d'idea.

Un mes abans vam rebre un correu d'una suposada empresa que organitza despedides informant-nos del dia i hora que ens havíem de reservar i 2 dies abans, ens van tornar a escriure amb un llistat de coses que havíem de preparar:

Cada un de vosaltres haurà d'estar preparat amb els següents objectes (és a dir, que haureu de portar una pilota cadascún, per exemple):

· 3 escuradents.
· 1 litre de llet.
· Farina a discreció.
· 1 revista
· Ulleres de sol.
· Guants i bufanda.
· 1 pilota.
· 1 pot de tomàquet fregit.
· Banyador, gorret, tovallola i xancles.
· 20 monedes de 20 cèntims (ni una més, ni una menys!)

Us recordem que els vostres amics podran venir-vos a buscar en qualsevol moment des de les 5 de la matinada.

Si teniu cap dubte, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres. Estarem encantats d'ignorar els vostres temors.

La veritat és que finalment els molt *.*.* ens van fer llevar un dissabte a les 5 del matí però no ens van venir a recollir fins les 10! Van venir tots plegats a casa, nois i noies, i van revisar si havíem aconseguit tots els materials que ens van demanar. Llavors a mi em van fer agafar tovallola, xancletes, gorro i banyador i les noies se me'n van endur. Els nois per la seva banda també se'n van anar amb el meu xicot i ens vam despedir fins més tard (no sabíem quan).

A mi em van tapar els ulls i em van portar fins a un spa!!!!!! Va ser una sorpresa fantàstica, vam passar un matí superrelaxant entre nenes, i la veritat és que se'm van ben guanyar! Els nois de mentres es veu que van anar a jugar a pocker a casa d'un amic i s'ho van passar pipa també.

Al migdia ens vam trobar els dos grups al Parc de la Ciutadella i ens van fer un pícnic a la gespa. S'hi estava de bé! Tot s'ha de dir que abans al meu pobre xicot els nois ja l'havien putejat de valent jeje (amb mi em van tractar com una reina les noies!) El van disfressar de pirata, dibuixant-li tatuatges als braços i el pit i va haver d'intentar vendre llibres a la gent des del centre de Barcelona fins a la Ciutadella a peu!!!! El pobre no en va vendre ni un, la gent quan el veia vestit així s'apartava, jajaja Llavors al migdia a mi también em van vestir de pirata (la veritat és q era una disfressa molt discreta, un pèl flowerpower, i no era gaire cantorra). Havent dinat vam començar les activitats.

A mi em van posar al grup dels nois i a ell, amb les noies, i primer vam jugar tots plegats al joc del mocador. Després d'aquesta prova, ens van separar i els dos grups vam començar a fer una mena de Pekin Express, pq ens donaven una pista i havíem d'arribar ràpid a un lloc i allà fer proves en què puntuaven l'eficiència, la rapidesa i la simpatia amb què les feia cada nuvi. Vam haver de vendre llibres pel metro, demanar a la gent raons per les quals casar-nos, vendre bolis i joguines, fer un pasapalabra sobre la sèrie Stargate i el cantant Bryan Adams (coses que ens agraden a l'un i l'altra), fer proves de telepatia i un test de coneixements sobre cinema. Un cop els dos grups vam acabar les proves, ens vam trobar als Jardinets de Gràcia (vivim al barri) i allà ens van fer una última prova conjunta: un test de compatibilitat un pèl picantó. El meu noi estava vermell com un tomàquet, pobre!

Després al vespre vam sopar tots plegats. La veritat és que va ser moooooooolt divertit i va estar molt ben organitzat. El fet que primer hi hagués una activitat més suau jo amb les noies i ell amb els nois ens va agradar molt i va servir perquè "entréssim en calor" per les proves de la tarda. I el fet de fer les proves jo amb els nois i ell amb les noies també em va agradar molt pq sinó és massa nois contra noies i en realitat tots som amics de tots.

Ara estem pensant de fer alguna cosa durant el casament per agrair-los l'esforç de coordinar-se entre tots ells (que alguns no es coneixien) i a més, de fer-ho tant al nostre gust. Ens va encantar! No sé si us pot servir, jo m'ho vaig passar fantàstic i no ho oblidaré mai!!!!!!!!!!
rmoliveras

Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 3:18 pm

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants