Cuánto gastarse en detalles?

bodes 10!

Cuánto gastarse en detalles?

EntradaAutor: ariana80 » dv. abr. 30, 2010 3:27 pm

Hola a todas!!
He abierto este tema para ver si me podéis ayudar un pokillo:
resulta que estoy empezando a mirar el tema detalles de invitados y no se que hacer, me parece que se me está llendo un poco la cabeza...
Os parece mucho gastarse 8 euros por pareja/familia?
Cuanto es lo normal?
Estoy perdíaaaaaaaa
ariana80

Entrades: 48
Membre des de: dl. abr. 05, 2010 5:59 pm

Re: Cuánto gastarse en detalles?

EntradaAutor: Abelsa » dv. abr. 30, 2010 3:34 pm

Hola Ariana80,
Yo me voy a gastar unos 3.5 euros por pareja, pero solo somos unos 80 en la boda, por lo tanto no es tanto... supongo que depende bastante de la gente que seais y del pressupuesto final que tengas....
Que tienes pensado dar como detalle?
Abelsa
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: Susu » dv. abr. 30, 2010 3:34 pm

Hola arianna!
Nosotros compramos una cosa para ellos y otra para ellas, entre los dos nos suman unos 7€ por pareja. Al principio choca, pero después de ver muchas cosas y casi todo lo vimos igual o muy sencillo, nos decidimos gastar un euro más en cada uno, pero será algo que realmente nos identifique y nos guste.
Eso depende de lo que querais hacer y lo que querais gastar, yo te aconsejo mirar mucho, mucho, mucho y no quedarte con lo primero.
Un saludo, wapa!
Imatge

Imatge
Susu

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: ariana80 » ds. maig 01, 2010 12:53 am

Muchas gracias por vuestras respuestas, me ayudan mucho!!
Tengo claro que quiero dar un imán para la nevera caracterizado con una foto nuestra que nos hará la fotógrafa, además, queríamos dar la foto/detalle, es decir foto en marco de cartón con cada invitado, pero no se que haré.
Me imagino que sean unos 150 invitados, y el total asciende a unos 1000 euros, creo que tendré que recortar....
Saludos!!!!
ariana80

EntradaAutor: yoli__1981 » ds. maig 01, 2010 10:44 am

nosotros en principio daremos una pareja de muñequitos graciosísima, para cada pareja de 2,20 euros y ya está, seremos sobre 160 o así, sinó es un disparate creo, hay que sumar también tabaco, puros y detalles de niños pequeños.
Imatge
yoli__1981
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 2:03 pm

EntradaAutor: ruthi » ds. maig 01, 2010 11:01 am

hola!!! Jo m'he gastat 2€ per persona (hem fet una tassa per cadascú)...
i a part...

uns 70 € en coses pels nens... (xuxes + coses per entretenir-los... colors, contes, globus, plastelina...)
uns 170 € en tabac i puros

i a part tot el demés clar...
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Ilu » ds. maig 01, 2010 3:15 pm

ruthi ha escrit:hola!!! Jo m'he gastat 2€ per persona (hem fet una tassa per cadascú)...
i a part...

uns 70 € en coses pels nens... (xuxes + coses per entretenir-los... colors, contes, globus, plastelina...)
uns 170 € en tabac i puros

i a part tot el demés clar...

Hola!
Jo també vaig perduda amb això del detalls. Pots posar una foto de les tasses? On les vas comprar? Em sembla que estan molt bé de preu!

Merci!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Susu » ds. maig 01, 2010 4:35 pm

El tema dels contes i colors per els nens està molt bè, jo tambè ho vull mirar, així tenen algo per entretenir-se. Les idees dels ninos i les tasses tambè estan molt bè. Us felicito noies! Nosaltres ens estalviem el tabaco i puros, no volem que fumin i no els hi possarem fàcil, jejeje... Per les noies fem una colònia en miniatura i per els nois una mini de licor.
Imatge

Imatge
Susu

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 3:52 pm

Susu ha escrit:El tema dels contes i colors per els nens està molt bè, jo tambè ho vull mirar, així tenen algo per entretenir-se. Les idees dels ninos i les tasses tambè estan molt bè. Us felicito noies! Nosaltres ens estalviem el tabaco i puros, no volem que fumin i no els hi possarem fàcil, jejeje... Per les noies fem una colònia en miniatura i per els nois una mini de licor.

Jo també faig això! Una miniatura per a les dones i una altra de whisky per als nois. Els adolescents segurament un pendrive i els nens unes tasses pissarra dins una bossa de fieltre que faig jo i les típiques llaminadures.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Susu » dl. maig 03, 2010 4:19 pm

Quina gràcia buniqueta! Fem el mateix! Jo només tinc un dilema, tinc un nen de 12 anys que no sé que donar-li, els altres son petits, petits, i si que farè lo dels colors i contes y llaminadures, però per aquest estic rumiant a veure que li fem. On has agafat les miniatures? ho dic perque si t'han sortit be de preu i t'han arribat be a casa, doncs va bè saber-ho. Es que tot el que veig es per comprar per internet.
Imatge

Imatge
Susu

EntradaAutor: Abelsa » dl. maig 03, 2010 9:00 pm

Nosaltres donarem una ampolla de ratafia, perque sóc d'olot i es tipic, pero com que ens agrada molt no se si regalar l'ampolla petita o les petaques hi ha diferencia de preu pero lo que ens interesa és quedar bé!!
La veritat és que tots els detalls estan molt bé, pero també has de veure què t'hi pots gastar....
Imatge
Abelsa

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: ruthi » dt. maig 04, 2010 12:13 pm

les tasses les vaig comprar a http://www.decotazas.com. N'has de comprar mínim 75 em sembla, que són els packs així... jo en vaig agafar 150!

una foto... no són áquestes, però són casi iguals. Les meves són taronges per dins i la franja també. Van amb un guix de color taronja també...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ruthi

EntradaAutor: yoli__1981 » dt. maig 04, 2010 2:23 pm

perdona, a cuánto me podrían salir unas 10 tazas? cada una, me parece una idea genial
Imatge
yoli__1981

EntradaAutor: Susu » dt. maig 04, 2010 3:38 pm

Ei ruthi! son originals! m'agrada la idea. Perque ja tinc escollits els nostres, que sino... jeje :-)ok:
Imatge

Imatge
Susu

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. maig 05, 2010 8:55 am

Hola!!

Pues yo me gasto 1€ por persona en detalles... Vino con etiqueta personalizada para ellos e incienso para ellas
Suma tambien una rosa de goma eva para ellas que precio coste 0.30€
Y un chupito de marcasitios para cada uno que se va a 0.5€ aprox

Yo pienso que no hay que gastarse mucho porque luego siempre acaba en un rincon y nadie se acuerda, asi que algo bonito y gracioso y ya esta! ::love::
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: yoli__1981 » dc. maig 05, 2010 2:42 pm

perdona, y ¿de dónde has sacado lo de las botellas de vino tan baratas? es una idea genial!!
Imatge
yoli__1981

EntradaAutor: Susu » dc. maig 05, 2010 3:27 pm

Dinos la web!! o la tienda!! que yo voy detrás de las botellitas de licor y me salen más caras! vaya chollo!!
Imatge

Imatge
Susu

EntradaAutor: snake35 » dc. maig 05, 2010 3:36 pm

ariana80 ha escrit:Hola a todas!!
He abierto este tema para ver si me podéis ayudar un pokillo:
resulta que estoy empezando a mirar el tema detalles de invitados y no se que hacer, me parece que se me está llendo un poco la cabeza...
Os parece mucho gastarse 8 euros por pareja/familia?
Cuanto es lo normal?
Estoy perdíaaaaaaaa

Hola!!!
Nosaltres vam anar a recollir ahir els detalls pels convidats i sobre uns 4.5 per parella. Són uns imans pèr posar a la nevera d'una parelleta que van amb moto amb un parell de bombons i una targeteta petita amb els nostres noms i el dia de l'enllaç. Per entregar-los están posats en un pastís (que és de cartró) que queda super guapo.

Vam triar aquest detall per la seva originalitat, perquè ens encanta les motos i ens caracteritza molt i perquè trobo que és algo que la gent guardarà i no quedarà amagat en un racó de la vitrina.

Un consell Ariana, ves a uns quants llocs i no et quedis en el primer a menys que t'hagi robat el cor!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: ariana80 » dc. maig 05, 2010 5:19 pm

Snake 35,hacemos los mismos detalles!!
Tengo claro que daré los imanes, al final me salen por unos 4 euros por unidad, ahora tenemos que ir a hacernos las fotos para caracterizarlos, a ver como queda!!
La duda es si además dar la foto detalle, creo que finalmente no lo haré, solo para padres, la enmarcaremos en el momento y se envolverá...
Me ha encantado el tema de las tazas para pintar!!
Lo que pasa es que solo necesito unas pocas... Si alguien se animase podíamos pedir entre varias para llegar a las 75, se puede mirar, aun no se cuantos nenes habrá en mi boda (nos casamos en octubre), pero si conseguimos hacer el numero no me importaría pedirlaa ya...
Bueno chicas, muchísimas gracias por los comentarios, me he quitado un peso de encima!!
ariana80

EntradaAutor: ruthi » dj. maig 06, 2010 12:32 pm

donde las compré yo no creo que puedas comprar solo 10.... porque a mi me obligaron a cojer packs de 75... pruebalo si quieres... en www.solostocks.com hay tazas pizarra tambien!!

yo tambien quería algo barato pero útil a su vez... al final no nos salió tan tan caro.... :-)ok:
ruthi

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants