Autor: Susu » dc. abr. 28, 2010 10:58 am
Hola Sandra,
Et diré el que vam fer nosaltres.
Sense estresar-nos, vam mirar restaurants per la zona on vivim, teníem clar que no volíem fer conduir molt a la gent. Vam buscar per el Google i miràvem fotos dels que sortíen. No volíem algo molt gran, serem poquets al nostre casament, (uns 65) i volíem estar recollidets. Si que vam veure alguns impresionants, (i cars...), però només un ens va convéncer, Can Biel. S'ajustava a tot el que volíem, i es que si un concell et puc donar, es que:
-primer: penseu en el tipus de convit que voleu, si algo més sencill, més familiar, o algo més hostentós. També cal tenir en compte els que sereu, i com voleu que estiguin, si juntets o cadascú a la seva (t'ho dic perquè vaig estar a la Vichi Natural en un casament, i la zona de l'aperitiu era tan gran que estàvem tots desperdigats). Jo tenía clar que això no ho volia.
-segón: quan tinguis algún que t'agradi, aneu directament a veure'l, pensa que la gent sempre et dirà la seva experiència, i no tots tenim els mateixos gustos, oi?
-tercer: jo de tu descartaría els que no us doni un tracte com espereu, si el día que t'han d'informar no ho saben fer, imagina't en el gran dia.
Jo vaig veure un (que no diré el nom per no fer polémiques) que era impressionant, vistes al mar, jardins preciosos, un menjador super acollidor molt modernet. Be, era un que s'apropava molt al que ens hauría agradat, però el noi que ens va informar ens va fer un tour per els jardins, terrasses i menjador estressant, de 5 minuts. No ens va fer seure per mirar preus, no es va ensenyar fotos de com son les cerimónies civils (el que nosaltres volem fer) i ens va acomiadar en qüestió de 15 min. màxim. Tenint en compte que era un dissabte a les 11h del matí y no hi havía ningú més que nosaltres. Total, que sortint d'allà vam tenir clar que volíem Can Biel.
No us estresseu i mireu amb calma, penseu que hi han molts restaurants, només l'heu de trovar i no es tan difícil. Dic tot això perque sé de noies que han desesperat fins al punt de no voler casar-se...
FELICITATS I BONA SORT!!!!