recomanacions

bodes 10!

recomanacions

EntradaAutor: sandra1979 » dl. abr. 26, 2010 7:48 pm

hola noies em dic sandra i m´agradaria saber si hi ha alguna pàgina on puc informar-me de restaurants sobre qualitat -preu estic una mica perduda o si em recomaneu algun restaurant gracies.
sandra1979

Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 7:28 pm

Re: recomanacions

EntradaAutor: nananda2 » dl. abr. 26, 2010 7:58 pm

mmm ni idea, pero em sembla que estas en un bon lloc,es a dir, si indagues pel foro treuras molta informació de diferents restaurants, i si dubtes entre alguns pots demanar opinions que per aqui volten tant futures casaderes com ja casades i segur que t'aconsellaran.

Pero també es veritat q per aixó dels restaurants el millor es anar demanar preus, mirar el lloc i el tracte i comparar.

Bueno molta sort guapa i felicitats per la teva boda!!!!
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. abr. 27, 2010 3:01 pm

sandra1979 ha escrit:hola noies em dic sandra i m´agradaria saber si hi ha alguna pàgina on puc informar-me de restaurants sobre qualitat -preu estic una mica perduda o si em recomaneu algun restaurant gracies.

Bona tarda Sandra!

La veritat és que no hi ha una pàgina de restaurants amb els preus però si que pots mirar aquí a la Guia Nupcial els restaurants i així pots veure els seus interiors i exteriors com també la web de ***********.com. Jo vaig fer una llista dels que més m'agradaven i després els vaig visitar i em vaig quedar amb el Restaurant Sesoliveres d'Igualada, un lloc encantador per un casament per unes 90 persones. La veritat és que no et puc dir com m'ha anat pq em caso el 21 de maig però de moment el lloc ens ha fascinat, com el menú, les proves i la gent.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: mimosa » dc. abr. 28, 2010 8:27 am

sandra1979 ha escrit:hola noies em dic sandra i m´agradaria saber si hi ha alguna pàgina on puc informar-me de restaurants sobre qualitat -preu estic una mica perduda o si em recomaneu algun restaurant gracies.

Hola sandra1979 yo creo que la mejor informacón que puedes encontrar es en guia nupcial y luego apoyarte en todas las opiniones del foro que para esto lo tenemos y nos vale de muxo, suerte con la busqueda.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Susu » dc. abr. 28, 2010 10:58 am

Hola Sandra,

Et diré el que vam fer nosaltres.
Sense estresar-nos, vam mirar restaurants per la zona on vivim, teníem clar que no volíem fer conduir molt a la gent. Vam buscar per el Google i miràvem fotos dels que sortíen. No volíem algo molt gran, serem poquets al nostre casament, (uns 65) i volíem estar recollidets. Si que vam veure alguns impresionants, (i cars...), però només un ens va convéncer, Can Biel. S'ajustava a tot el que volíem, i es que si un concell et puc donar, es que:
-primer: penseu en el tipus de convit que voleu, si algo més sencill, més familiar, o algo més hostentós. També cal tenir en compte els que sereu, i com voleu que estiguin, si juntets o cadascú a la seva (t'ho dic perquè vaig estar a la Vichi Natural en un casament, i la zona de l'aperitiu era tan gran que estàvem tots desperdigats). Jo tenía clar que això no ho volia.
-segón: quan tinguis algún que t'agradi, aneu directament a veure'l, pensa que la gent sempre et dirà la seva experiència, i no tots tenim els mateixos gustos, oi?
-tercer: jo de tu descartaría els que no us doni un tracte com espereu, si el día que t'han d'informar no ho saben fer, imagina't en el gran dia.

Jo vaig veure un (que no diré el nom per no fer polémiques) que era impressionant, vistes al mar, jardins preciosos, un menjador super acollidor molt modernet. Be, era un que s'apropava molt al que ens hauría agradat, però el noi que ens va informar ens va fer un tour per els jardins, terrasses i menjador estressant, de 5 minuts. No ens va fer seure per mirar preus, no es va ensenyar fotos de com son les cerimónies civils (el que nosaltres volem fer) i ens va acomiadar en qüestió de 15 min. màxim. Tenint en compte que era un dissabte a les 11h del matí y no hi havía ningú més que nosaltres. Total, que sortint d'allà vam tenir clar que volíem Can Biel.

No us estresseu i mireu amb calma, penseu que hi han molts restaurants, només l'heu de trovar i no es tan difícil. Dic tot això perque sé de noies que han desesperat fins al punt de no voler casar-se...

FELICITATS I BONA SORT!!!!
Imatge

Imatge
Susu
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dg. març 21, 2010 9:33 am

EntradaAutor: JS » dj. abr. 29, 2010 5:45 pm

Hola Sandra i felicitats,
És veritat que al principi sembla una gran muntanya però tot és començar, nosaltres a principis de març ni tan sols ens ho havíem plantejat en sèrio, volíem pel 2011 però pensant que teníem molt de temps, llavors per casualitat vam veure que feien la fira de nuvis d'Igualada i vam anar, de fet sobretot pel tema restaurant. Amb la informació que vam treure d'allà i de les diverses webs vam fer una llista dels restaurants que ens hi feien el pes, i un cop feta la llista és qüestió d'anar a veure'ls en directe, veuràs com poc a poc vas tenint les coses clares... nosaltres hem triat el que hem triat perquè primer ens va agradar molt i després, com ja t'han aconsellat, llegint aquest foro les que s'havien casat en parlaven molt bé... i voilà!!!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants