LOTERIA DE NADAL AMB LA DATA DE LA BODA

bodes 10!

LOTERIA DE NADAL AMB LA DATA DE LA BODA

EntradaAutor: Ilu » dj. abr. 15, 2010 6:58 pm

Hola noies!
S'hem acaba d'acudir que podria regalar als meus germans, cunyats, testimonis o a algú especial un dècim amb la data de la nostra boda.
Què us sembla la idea? Si toca guay i sinó ens quedarà de record! El meu número seria: 10910

Si a algú li interessa, he estat buscant i he trobat aquests números de telèfon:

91 - 59 62 531
91 - 59 62 532
91 - 59 62 597

Truques aquí i demanes en quina administració tenen el teu número, et poses en contacte amb ells i compres la quantiat que en vols.
Demà al matí trucaré i aveure que diuen...

Petonets!!

Ai!!!!!!!!!!!! Que ara m'he fixat que al meu compte enrera ja hi surt 4mesos. Això ja està aquí!!!!! :-):-):-):
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: LOTERIA DE NADAL AMB LA DATA DE LA BODA

EntradaAutor: laracroft » dj. abr. 15, 2010 7:31 pm

i ja es poden demanar els del proper nadal?? jo pensava que no podria fer-ho per dates!! que guay!! posa la info quan truquis, porfa!! jo busco el 20610!! a veure si tinc sort i el puc trobar!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: fl0reta » dj. abr. 15, 2010 9:32 pm

Bones! és molt bona idea! nosaltres aquest any varem buscar el número del nostre casament però varem donar tard amb ell ara.... aquest any.... no s'ens escapa!
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Ilu » dv. abr. 16, 2010 6:02 pm

Hola!
Aquest matí no he pogut trucar i per la tarda no trobo a ningú. Provaré el dilluns i us dic alguna cosa!!
Vosaltres a qui li regalareu?

Petonets!!

Imatge
Ilu

EntradaAutor: mosi » dl. abr. 19, 2010 1:50 am

Muchas gracias por la informacion, me encanta la idea. ¿A partir de cuando se puede encargar? :..: >.-<:
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: Ilu » dl. abr. 19, 2010 7:51 pm

Hola noies!
Ja he trucat a la loto.
M'han dit que els números no es poden encarregar fins el mes de Juliol i el número que s'ha de trucar és aquest: 902112313. Ho sento si us caseu abans, només ho podrem fer les que ens casem passat l'estiu.

Petonets!!

Imatge
Ilu

EntradaAutor: nananda2 » dl. abr. 19, 2010 8:24 pm

yo em caso al juny, pero ho fare igualment i els hi regalare despres de la boda, com agraiment als meus pares.
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: mosi » dt. abr. 20, 2010 6:35 pm

Ilu ha escrit:Hola noies!
Ja he trucat a la loto.
M'han dit que els números no es poden encarregar fins el mes de Juliol i el número que s'ha de trucar és aquest: 902112313. Ho sento si us caseu abans, només ho podrem fer les que ens casem passat l'estiu.

Petonets!!

Muchas gracias por la informacion Ilu, *.-o-o.* *.-o-o.*
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: Ilu » dv. jul. 23, 2010 12:13 pm

Hola!!!

Estic supercontenta! Ahir vam anar al carrefour i , per casualitat, vam entrar a preguntar on estaven els dècims amb el número del dia de la nostra boda. Resulta que estaven al poble del costat!! i a la tarda ja els vam anar a recollir. Els posarem dins un sobre amb una nota que digui: "Esperem que el nostre dia us porti molta sort i sinó en trindreu un record" o alguna cosa així...

Si algú vol mirar on està el seu número heu de mirar a aquesta adreça: http://www.onlae.es

QUE GUAIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
Ilu

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 23, 2010 2:33 pm

joooo ho acabo d mirar i tots els numeros estan super lluny, coruña, madrid, valencia...cap abarcelona. Jo necesito el 21511...jopp y mira k era bona ideaa!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: kris28 » dv. jul. 23, 2010 8:18 pm

Sita_yo ha escrit:joooo ho acabo d mirar i tots els numeros estan super lluny, coruña, madrid, valencia...cap abarcelona. Jo necesito el 21511...jopp y mira k era bona ideaa!

Jo ja la tinc a casa.. es el 25910, el meu numero hi era a Sort, pero estava esgotat.. i tambe el tenian a Geafe i Madrid.
Sita jo vaig trucar a l'adminstracio de Getafe, els vaig reservar, vaig fer transferencia i un missatger que passi a recollir-los, i son teus, encara que estiguin lluny els pots comprar
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Ilu » dv. jul. 23, 2010 9:24 pm

kris28 ha escrit:
Sita_yo ha escrit:joooo ho acabo d mirar i tots els numeros estan super lluny, coruña, madrid, valencia...cap abarcelona. Jo necesito el 21511...jopp y mira k era bona ideaa!

Jo ja la tinc a casa.. es el 25910, el meu numero hi era a Sort, pero estava esgotat.. i tambe el tenian a Geafe i Madrid.
Sita jo vaig trucar a l'adminstracio de Getafe, els vaig reservar, vaig fer transferencia i un missatger que passi a recollir-los, i son teus, encara que estiguin lluny els pots comprar

Hola!
com els donaràs tu? faràs alguna cosa especial?

Merci!!

AVEURE SI ENS TOCA EL GORDO!!!! :-///: :-///: :-///:

Imatge
Ilu

EntradaAutor: kris28 » ds. jul. 24, 2010 1:33 pm

Ilu ha escrit:
kris28 ha escrit:

Hola!
com els donaràs tu? faràs alguna cosa especial?

Merci!!

AVEURE SI ENS TOCA EL GORDO!!!! :-///: :-///: :-///:

Hola Ilu, nosaltres nomes donarem el decim a la familia mes propera, amb la que cada any intercamviem loteria (pares, avis germans...) pero si ho vols fer com a detall per al convidats, jo ho faria en participacions, agafant el diseny del decim en petit i on poses el import de la participacio, i per darrera pots posar els vostres nosm i ho plastificas i quedar genial!!
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Montseta28 » ds. jul. 24, 2010 2:58 pm

Quina bona idea q m' heu donat noies!!!!!això del número de loteria amb la data del casament és genial!!!vaig a mirar a quines administracions tenen el nostre!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants