Autor: Clairevili » dj. abr. 08, 2010 7:38 pm
Autor: nananda2 » dj. abr. 08, 2010 7:55 pm
Autor: Piruleta » dj. abr. 08, 2010 10:04 pm
Clairevili ha escrit:Hola a totes! obro aquest post perque porto dies buscant algun post d'idees pel banquet... i els que hi ha fa mesos que estan una miqueta aturats, aixi que a veure si entre totes aportem idees xules!
Aporto varies perque veieu un exemple:
a les taules posar globus perque la gent els infli i quan entrin els nuvis els agitin a l'aire!
fer marcasitios personalitzats: caricatures, significat dels noms, etc...
per les entregues fer sortir a les persones i fer que facin alguna cosa abans de donar-los el regal.
Autor: Ilu » dj. abr. 08, 2010 11:39 pm
Autor: Clairevili » dv. abr. 09, 2010 8:16 am
Això dels globus ho havia llegit no se si en aquest foro en un altre que xafardejo a vegades (no dic noms que m'assembla que ens censuren!!), però no caldrien unes instruccions per als convidats o algo?? jo es que ho havia pensat, de comprar els globus però no se m'acut com fer les instruccions.. per exemple en plan tarjeta? i que posar i com?? es que per aquestes coses no tinc gaire imaginació! alguna idea??
Autor: Clairevili » dv. abr. 09, 2010 8:29 am
Ilu ha escrit:Hola,
Nosaltres pel primer ball farem repartir una bengala a cadascú i que les encenguin quan comenci la música.
JA M'EMOCIONO!!!!!!
A les embarassades segurament posarem musica de rock baby que vaig trobar per un post o sinó la de cold play: viva la vida cantada per nens.
I encara hem de pensar més coses!!![]()
Autor: Yoli_25 » dv. abr. 09, 2010 8:33 pm
Autor: Ilu » dv. abr. 09, 2010 8:44 pm
Clairevili ha escrit:Ilu ha escrit:Hola,
Nosaltres pel primer ball farem repartir una bengala a cadascú i que les encenguin quan comenci la música.
JA M'EMOCIONO!!!!!!
A les embarassades segurament posarem musica de rock baby que vaig trobar per un post o sinó la de cold play: viva la vida cantada per nens.
a mi la idea de les bengales m'agrada, l'havia llegit, el dubte es si el restaurant ho permetra :S a veure que ens diuen
Autor: Piruleta » ds. abr. 10, 2010 12:55 pm
Clairevili ha escrit:Això dels globus ho havia llegit no se si en aquest foro en un altre que xafardejo a vegades (no dic noms que m'assembla que ens censuren!!), però no caldrien unes instruccions per als convidats o algo?? jo es que ho havia pensat, de comprar els globus però no se m'acut com fer les instruccions.. per exemple en plan tarjeta? i que posar i com?? es que per aquestes coses no tinc gaire imaginació! alguna idea??
Nosaltres ho vam veure a un casament i van deixar als plats uns globus tots del matiex color i unes tarjetetes a les taules on posava que inflesim els globus i en el moment que els nuvis entresin els agitesim a l'aire i al acabar la canço, els posesim a la cadira i els rebentessim! va quedar molt xulo.
Autor: Tona-80 » ds. abr. 10, 2010 2:29 pm
Ilu ha escrit:Hola,
JA M'EMOCIONO!!!!!!
Autor: Clairevili » dc. abr. 14, 2010 8:37 am
Autor: nananda2 » dc. abr. 14, 2010 1:32 pm
Autor: ester_sbd » dj. abr. 15, 2010 12:15 pm
Autor: Ilu » dj. abr. 15, 2010 6:15 pm
Clairevili ha escrit:la cançó de coldplay esta al youtube, crec que volen dir aquesta:
Autor: Ilu » dj. abr. 15, 2010 6:17 pm
ester_sbd ha escrit:Ull amb les vengales que se d'un casament que van acabar trajes picats i mantells també i els hi van cobrar!!
Autor: Tona-80 » dv. abr. 16, 2010 6:06 pm
Autor: Papallona* » dj. abr. 22, 2010 6:51 pm
Autor: sc_cris » dv. abr. 23, 2010 7:22 pm
Autor: Ilu » dv. abr. 23, 2010 7:31 pm
sc_cris ha escrit:Hola chicas!
yo en mi boda puse lo de las bengalas para la hora del pastel! Dejé las bengalas en el centro de las mesas atadas con un laso y puse una cajita de cerillas con las instrucciones... "Cuando empiece a oler a pastel enciende una bengala!"
A todo el mundo le encanto el detalle