ALgú coneix PUNT de VISTA fotograf i video?

bodes 10!

Re: ALgú coneix PUNT de VISTA fotograf i video?

EntradaAutor: tara » dj. abr. 01, 2010 10:41 am

Hola guapa soc la Tara, tens un privi!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: snake35 » dj. abr. 01, 2010 11:37 am

23Bella32 ha escrit:BOnes!!!!! em podrieu ajudar!¿?¿? algú a contractat pel dia de la seva Boda a Punt de Vista¿¿?¿? e mirat la seva pagina i la veritat que esta molt bé, però son profesionals¿?¿ les fotos queden be¿?¿
gracies

Hola!!!
Nosaltres els vam anar a veure, la veritat és que ens va agradar molt els seus treballs però anàvem molt cars. Nosaltres no volem vídeos però el que sí fem és una reproducció del nostre album però més petit per la mare i la sogre i se'ns disparava molt de preu.
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. abr. 05, 2010 6:27 pm

23Bella32 ha escrit:
snake35 ha escrit:
23Bella32 ha escrit:BOnes!!!!! em podrieu ajudar!¿?¿? algú a contractat pel dia de la seva Boda a Punt de Vista¿¿?¿? e mirat la seva pagina i la veritat que esta molt bé, però son profesionals¿?¿ les fotos queden be¿?¿
gracies

Hola!!!
Nosaltres els vam anar a veure, la veritat és que ens va agradar molt els seus treballs però anàvem molt cars. Nosaltres no volem vídeos però el que sí fem és una reproducció del nostre album però més petit per la mare i la sogre i se'ns disparava molt de preu.

i al final que vareu fer? vau triar Punt de VIsta? naltres si fa no fa, els preus dels fotografs que em vist fins ara (ara sabent els preus de punt de vista) ronden els mateixos, però es que ho veig tan originals les fotos i els videos!
una abraçada ;)

Hola!!!
Doncs no els vam triar, van quedar semi finalistes jejejejel. Nosaltres tenimm al Joan Selva de Mataró, ens va agradar molt els seus treballar, el preu era raonable, car, però no tant com aquests i no sé ens va donar molt bon rotllo.
La veritat és que el treball dels de punt de vista era molt xul.lo i diferent però vaig trobar més professional el Joan Selva. A veure què tal!!!! Quan et cases 23bella32?
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: tara » dv. abr. 30, 2010 12:56 pm

Hola noies i enhorabona a les futures nuvies!

Volia donar-vos la meva opinio sobre punt de vista, han estat els nostres fotografs i simplement genials!

El dia de la boda van estar amb nosaltres desde les 9 del mati fins a les 9 de la nit!
Son profesionals al 100% i uns genis, et donen molta confiança i la sessio fotografica la fan superdivertida, no son les tipiques fotos de postura artificial, sino que t'agafen moments en els que no t'en adones i quedes genial! (jo sempre m'he trobat poc fotogenica en canvi veus aquestes fotos i m'encanto!)
I sabeu el que es veure totes les fotos dos dies despres de la boda!!!!! les vam veure totes a traves de la web, ara l'han actualitzat hi ha mes serveis, nosaltres ja tenim el video i es una passada, es molt modern, tal i com el voliem i la qualitat de les imatges inmillorable i sobre tot el pols del camara!, ahir mateix vam anar a veure la maqueta de l'album i ..........increible, les fotos son una passada pero veure-les ja amb el muntatge guanyen moltissim!

Res, espero que us serveixi d'ajuda i si teniu cap dubte no dubteu en posar-vos en contacte!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants