CASAMENT EN TEMPS DE CRISI

bodes 10!

CASAMENT EN TEMPS DE CRISI

EntradaAutor: irua » dc. març 31, 2010 10:54 pm

Hola a totes!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Fa un any i mig que ens vem prometre i per motius varis encara no ens haviem decidit a posar una data, però l'altre dia em va agar un rampell i vaig anar a demanar els papers a l'ajuntament. Encara no tenim data fixada però serà a l'Octubre. ::love::

Pensareu que estem sonats, tants preparatius com calen i ens decidim a hores d'ara... :star:: Però la veritat és que serà un casament una mica "d'estar per casa", no va amb nosaltres un casament molt ceremoniós ( i que consti que el de la meva germana ho va ser i m'ho vaig pasar teta!! :-)ok: Però jo no m'hi veig...) i a més tal i com està el tema més val no embalar-se amb el pressupost!!

Jo no he renunciat al meu vestit, que tot i que fa 8anys que visc amb el meu "marit" em fa una il.lusió boja això d'anar de "princesa por un dia" neu:-) , però perque us feu a l'idea del tipus de casament us faig cinc centims: ens casarem a l'ajuntament del barri (que és prou bonic), la celebració la farem en un centre cívicproper amb un catering que ofereixi un pica-pica una mica decent, la música la gravarem a l'ordinador triant nosaltres la "banda sonora", i ens estem plantejant anar apasar uns dies amb el nen a una casa rural ben xula amb el nostre patufo de 6 mesos :-)) de "lluna de mel"...Ja veieu que ho farem tot una mica off-topyc... :-):-):-):

Bé, ara entreu vosaltres!! La idea :hmm:: és crear un raconet on comentar ofertes, gangues, packs, rebaixes, "chollos" relacionats amb assuptes com les flors, els vestits, els menús...alguna cosa semblant a un "rastro" del casament, que tal com està la vida a qui més qui menys, ens convé estalviar-nos uns duros!! Com el meu pressupost és força ajustat ja m'he començat a moure i us deixo aquí algunes cosetes per si us poden fer servei:

-FLORES NAVARRO ofereix 5 packs diferents de flor sque van dels 100€ (pack Roma)fins als 240€ (pack Murano) que inclouen: ram núvia - flors cotxe - flors solapes - bosses de pètals - i els més cars 2 capses d'orquidies.

-DEPILINE (cadena d'estètica) proposa un descompte del 10% en tractaments de núvia que superin en total els 100€ i un 15% en els que superin els 160€. Per les més atrevides, amb aquests preus d'entrada fa una mica de por i tot, no crec que espugui trobar gaire millor oferta. Sembla força econòmic tot en general pels preus que he llegit per aquí, per exeple: maquillatge nuvia + prova = 50€. Pentinat 25.10€ i prova 13.70€ (per cada 30 min.). Jo m'he calculat DEPILACIONS + NETEJA CUTIS + MAQUILLATGE +PROVA MAQUILLATGE + PENTINAT + PROVA PENTINAT =114.57€.( Per cert jo ja hi havia anat a depilarme algún cop i m'ho han fet força bé)

A mida que vagi fent recerca ja us aniré informant, de moment això és el que tinc. A veure si em podeu donar un cop de mà, i dintre del que cap faig un bodorrio prou decent!!! ::love::

Gràcies per avançat!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
irua

Entrades: 13
Membre des de: ds. des. 13, 2008 2:31 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants