RAMS DE FLORS PRESERVADES!

bodes 10!

RAMS DE FLORS PRESERVADES!

EntradaAutor: AROHA » dt. març 16, 2010 11:57 pm

Hola a totes!!
Porto dies donant voltes a un tema, els ultims casaments als que hem anat sempre li ha donat el ram a algu molt proper i despres hem tingut molts problemes per poderlo conservar o secar, l'unica cosa que quedaba era una foto. és per això que he pensat en l'opció de fer el meu ram amb flors preservades, que segons tinc entés no es fan malbé mai, aixi seria un record per temps.
Però algú coneix alguna floristeria que treballin amb aquest tipus de flors?? i per quins preus ronden??

Un altra consulta que m'agradaria fer és: porto el vestit sagrera de manuel mota, creieu que li quedarà bé un ram de calas blanques??? o quin tipos de ram li posariau.

moltes gràcies
Imatge
AROHA
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

Re: RAMS DE FLORS PRESERVADES!

EntradaAutor: laracroft » dc. març 17, 2010 9:35 am

Ho sento, no se quin es el vestit, pero la Bloomie fa uns rams maquíssims de flors preservades... Pots trucar-la a veure...
http://www.bloomflors.com/
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: AROHA » dc. març 17, 2010 12:25 pm

Hola
Ja he enviat un e-mail a Blomm. el vestit es aquets:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
AROHA

Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

EntradaAutor: Necabel » dc. març 17, 2010 8:50 pm

Hola Aroha,

A mi m'agradaria més un ram amb algo de color perquè el vestit ja és tot blanc i penso que el ram no ressaltaria gaire, sino que es veuria més el "tallo verd" que la flor.

Imatge

Si t'agraden les cales blanques les podries combinar amb cales de colors diferents perquè sigui una mica més vistós el conjunt. Potser quedaria maco amb cales blanques i de dos tons més dintre de la mateixa gama: blanc + rosa clar + rosa fosc, o blanc + groc + taronja... etc, hi ha moltíssimes combinacions i segur que la florista si li expliques com vas i el que t'agrada et donarà diferents opcions.

Imatge

Imatge
Imatge

Imatge
Necabel
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants