10-10-10 on faig el convit???

bodes 10!

10-10-10 on faig el convit???

EntradaAutor: leti » dt. març 16, 2010 4:08 pm

Hola!!! :-)
Em caso el 10-10-10 amb poc temps d'antel.lació....
i ja tinc mes o menys clar el vestit i on em caso (ermita del vilar a Blanes), el problema (GRAN problema) es que encara no tinc la decisió presa d'on fer el convit!!!!

la primera opció va ser l'hotel santa Marta a lloret de mar, pero segurament el descartarem pq el salo es massa allargat...
He estat mirant més llocs (principalment entre Blanes i mataró... no puc fer conduir tant als convidats).
M'ha agradat el castell de l'oliver! Pero.... hi ha un altre casament el mateix dia tot i que m'han assegurat que no ens veurem ja que nosaltres arribem quasi una hora mes tard i ho fem al salo de dalt!

En sabeu alguna cosa del castell de l'oliver? es recomenable? o teniu altres bones alternatives?
... es normal que a poc temps del casament i quan ja hauria de tenir lloc pel convit segueixi trobant "peros" a tot???

bé, espero respostes, a veure si m'aclaro!!! :-(

Merci : besito :
Leti

Imatge
leti

Entrades: 23
Membre des de: dl. març 15, 2010 7:05 pm

Re: 10-10-10 on faig el convit???

EntradaAutor: Rominaa » dt. març 16, 2010 4:51 pm

dels llocs que et puc recomanar ho tenen tot ple i no t´en enfies gaire del que a aquestes alçades tingui lliure
Rominaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: leti » dt. març 16, 2010 5:08 pm

De moment el castell té el saló de dalt on hi caben bé tots els convidats,
de la resta m'han passat 2 mes... mas canovas, i bell recó.
En principi aquests tenen lliure.... al ser diumenge i dinar suposo que es més fàcil.... :-)

De tota manera del castell de l'oliver en sabeu alguna cosa? vaig anar a dinar al restaurant i em va encantar tot i que el que importa es veure com ho fan per servir un convit amb tants convidats i com sera el tracte...

:-/
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: riborn » dt. març 16, 2010 5:32 pm

hola , soy iban del restaurnate riborn y como estamos empezando tenemos unos precios super competitivos , estamos en polinya y tenemos fecha libre ademas por lo de conducir no te preocupes tengo un servicio de autocares super ajustado si te fuera necesario ya lo hablariamos por que intentaria aunque sea que te salga a la mitad bueno si necesitas mas informacion ibanriborn@hotmail.com,un saludo y suerte
riborn

Entrades: 25
Membre des de: dl. març 15, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: SeGar » dt. març 16, 2010 7:18 pm

que suerte, el restaurante viene solo a ti!! eso es un lujo nena!
Imatge
SeGar
:: núvia rookie

Entrades: 69
Membre des de: dt. des. 15, 2009 10:13 am

EntradaAutor: leti » dt. març 16, 2010 7:30 pm

pues si... pero queda un poco lejos me caso en Blanes :(
lo ideal es entre Blanes i mataro (cerquita de la autopista de la costa) me caso a la 1, si hay mas de media hora hasta el restaurante los invitados llegaran y arrasaran el aperitivo!!!
no sabeis nada del castell de l'oliver? vil.la minerva?? can jonc (creo que este ya qda un poco lejos....) :star::
queda poco ya y aun no tener restaurante me esta empezando a preocupar.....
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: buniketa » dc. març 17, 2010 9:40 am

Chica, sinceramente, yo a estas alturas, iría a ver también el restaurante este que se te ha ofrecido: a ellos les interesa incluso más que a ti quedar y hacerlo bien, y además te dan muchas facilidades. Si metes a los invitados en unos autocares, puedes ponerles también algún tipo de atracción en el autocar, o algo parecido, no sé...

Tienes que espavilarte ya, que aunque sea domingo y comida, si tienes la zona muy localizada o restringida, te costará cada vez más.

Si la opción del restaurante que tiene el comedor alargado te gusta, yo no me lo pensaría tanto... puedes organizarlo a lo ancho, o poner una tarima y vuestra mesa presidencial encima (rollo a la italiana) para que todos puedan veros... no sé, son ideas.

Ánimo y suerte, guapa!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimosa » dc. març 17, 2010 4:16 pm

Uysss Leti yo me caso el 10/10/10 en Can Marlet y reservé en Marzo de 2009 y ya tenian otra boda, piensa que aunque es domingo al estar el dia del pilar 12 de Octubre es un puente y los restaurantes un poco buenos están más que cogidos, yo miraria ese restaurante que se te ha ofrecido más arriba y a lo mejor tienes la suerte de que se anula alguna boda en alguno de estos sitios y encuentras un hueco. Te deseo toda la suerte del mundo en tu búsqueda. Un muaks.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: TRIOFY » dc. març 17, 2010 4:29 pm

Leti, t'has mira't el post que hi ha de vil.la minerva????

viewtopic.php?f=34&t=17325#p2061036
TRIOFY

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: leti » dc. març 17, 2010 4:58 pm

El meu novio no es va aclarir... al vil.la minerva tenen ple pel 10.10.10!!!!
Cada cop guany mes pes el castell de l'oliver! se q tenen lliure i diumenge i torno a anar i crec que farem la reserva, pq la situació del lloc es ideal ens queda relativament aprop de l'ermita i les vistes son molt maques a part el salo es gran sense columnes i la zona de l'aperitiu te encant! de moment es el que més ens agrada i els amics que han estat alla diuen que va estar molt bé!
tot i que per aqui no tot el que llegeixo es bo...

mimosa ha escrit:Uysss Leti yo me caso el 10/10/10 en Can Marlet y reservé en Marzo de 2009 y ya tenian otra boda, piensa que aunque es domingo al estar el dia del pilar 12 de Octubre es un puente y los restaurantes un poco buenos están más que cogidos, yo miraria ese restaurante que se te ha ofrecido más arriba y a lo mejor tienes la suerte de que se anula alguna boda en alguno de estos sitios y encuentras un hueco. Te deseo toda la suerte del mundo en tu búsqueda. Un muaks.

que guay el 10/10/10!!!! el problema es que yo recibi el anillo totalmente de imprevisto a finales de enero!!! y decidimos la fecha al mirar calendario.... total! a correr!!!! pero el vestido e iglesia estan decididos solo queda este fin de semana cerrar restaurante que es lo que más me estresa! tu ya lo tienes todo muy avanzado??
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. març 17, 2010 5:39 pm

Leti, has mirat Can Marial o el turó del sol???
Jol vaig a estar a un casament a Can Marial i es espectacular!!!! Tens desde els jardins vistes al mar.
També estan a sant Vicens de Montalt i son molt macus!!!!
Can jonc no t'el recomano, jo sóc d'alella i diuen q estàn en suspensió de pagaments... :--(
També tens Can baladia a argentona q es preciós i el centre ecuestre llavaneres q es a llavaneres.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: leti » dc. març 17, 2010 5:48 pm

hola!!!!!
Argentona, ens queda una mica lluny..... hem decidit que no estigui a mes de 30 min en cotxe desde l'ermita!!!!
Els que em dius els mirare turo del sol ja lhem mirat i... nose,... de moment el castell del 'oliver esta en primera posició
I ara xafardejo can Marial!!! (sort que avui no tinc molta feina.... :-)
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. març 17, 2010 6:03 pm

leti ha escrit:hola!!!!!
Argentona, ens queda una mica lluny..... hem decidit que no estigui a mes de 30 min en cotxe desde l'ermita!!!!
Els que em dius els mirare turo del sol ja lhem mirat i... nose,... de moment el castell del 'oliver esta en primera posició
I ara xafardejo can Marial!!! (sort que avui no tinc molta feina.... :-)

I com espectacular del tot Castell Jalpí a Arenys....
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: ruthi » dj. març 18, 2010 1:14 pm

el Vil·la Minerva es precioso, pero PREGUNTA YA!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: leti » dj. març 18, 2010 1:43 pm

Hola!!! que poquito te queda!!!!!!!! >.-<:
El vil.la minerva ya esta reservado... igual que can marial!
así que la primera opción se mantendra....
Espero poder decir el lunes que ya esta finalmente reservado el Castell de l'oliver!!!! :-)
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: mimosa » dj. març 18, 2010 7:29 pm

leti ha escrit:El meu novio no es va aclarir... al vil.la minerva tenen ple pel 10.10.10!!!!
Cada cop guany mes pes el castell de l'oliver! se q tenen lliure i diumenge i torno a anar i crec que farem la reserva, pq la situació del lloc es ideal ens queda relativament aprop de l'ermita i les vistes son molt maques a part el salo es gran sense columnes i la zona de l'aperitiu te encant! de moment es el que més ens agrada i els amics que han estat alla diuen que va estar molt bé!
tot i que per aqui no tot el que llegeixo es bo...

mimosa ha escrit:Uysss Leti yo me caso el 10/10/10 en Can Marlet y reservé en Marzo de 2009 y ya tenian otra boda, piensa que aunque es domingo al estar el dia del pilar 12 de Octubre es un puente y los restaurantes un poco buenos están más que cogidos, yo miraria ese restaurante que se te ha ofrecido más arriba y a lo mejor tienes la suerte de que se anula alguna boda en alguno de estos sitios y encuentras un hueco. Te deseo toda la suerte del mundo en tu búsqueda. Un muaks.

que guay el 10/10/10!!!! el problema es que yo recibi el anillo totalmente de imprevisto a finales de enero!!! y decidimos la fecha al mirar calendario.... total! a correr!!!! pero el vestido e iglesia estan decididos solo queda este fin de semana cerrar restaurante que es lo que más me estresa! tu ya lo tienes todo muy avanzado??

Pues si yo ya tengo Restaurante, Fotográfo y Vestido, la prueba de menú no la tenemos hasta el 8 de Agosto por tema de que mi suegro por su trabajo no tiene muchas fechas libres.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: leti » dj. març 18, 2010 7:51 pm

uauuuu! >.-<:
el vestido lo encargo el sabado en Raimón Bundó! :-)
restaurante seguramente Castell de l'oliver (el sabado vamos a hacer la reserva)
el fotografo... como te dan la lista, pues a mirar rapido y a ver si antes que acabe semana santa lo tenemos!!!!!
Las flores y el ramo, me los hace el padre de mi cuñado, así queda en familia!!!!

y.... ya menos temas por los que preocuparse.... y quedan aún mil cositas más, pero lo grande grande ya estara (a parte de zapatos, peluqueria y maquillaje ......).

que.... por cierto, he visto precios y son.... ufffff como puede costar tanto que vengan a peinarte????? tu como lo haras'???? :hmm::
Leti

Imatge
leti

EntradaAutor: buniketa » dv. març 19, 2010 9:21 am

Buf, leti, al ser domingo lo tienes chungo para encontrar algo bien de precio, y si tienen que ir a peinarte a casa, todavía más. Piensa que incluso en sábado, el precio para ir a peinar a la novia (y acompañantes) a casa DOBLA el de la tienda. La razón es que piensan que así habrá menos gente que lo haga así. A las peluqueras no les gusta nada ir a las casas, por la tranquilidad que tienen en su salón y porque ahí tienen todo el material que puedan necesitar sin miedo a olvidarse nada. Entonces, imagina en domingo, que suelen cerrar... son como horas extra, para decirlo de alguna manera. De todas maneras, hay peluqueras que prefieren abrir la pelu en domingo para atender a la gente... pero eso también se paga. No sé, mi consejo es que te prepares para pagar...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ruthi » dv. març 19, 2010 12:22 pm

leti ha escrit:Hola!!! que poquito te queda!!!!!!!! >.-<:
El vil.la minerva ya esta reservado... igual que can marial!
así que la primera opción se mantendra....
Espero poder decir el lunes que ya esta finalmente reservado el Castell de l'oliver!!!! :-)

que tengas suerte guapa!! :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: ruthi » dv. març 19, 2010 12:24 pm

vestido en Raimon Bundó???? yo estuve a puntito de quedarme uno suyo!! cual es??? se puede decir??? :-)ok:
ruthi

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants