a quina hora us caseu?

bodes 10!

a quina hora us caseu?

EntradaAutor: ame » dl. feb. 22, 2010 1:28 pm

a veure, la gent que fa sopar i fa la ceremonia al mateix lloc que el convit, a quina hora ho feu? a mi m'han dit que ho faci a les 19h, però a mi em sembla tard.
per altra costat, els del restaurant em diuen que si ho faig a les 6, es començaria a sopar massa d'hora, ja que és un 3 de juliol i es fa fosc tard.

a quina hora ho feu?
ame
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Re: a quina hora us caseu?

EntradaAutor: CAN CIRILI » dl. feb. 22, 2010 2:02 pm

Hola Ame,

A mi em sembla bon hora a les 19.00, jo hem caso per l'esglesia a les 18.00, pero tinc previst entrar el restaurant a les 20.00, perque entre el retras tipic, 30 minutets de misa, xerrem una miqueta y es tarda en arribar al restaurant uns 40 minutests en autocar.
Es que sino faras el sopar molt aviat.
Imatge
CAN CIRILI
:: núvia experta

Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

EntradaAutor: ame » dt. feb. 23, 2010 12:41 pm

potser si... però les fotos no surtiran una mica fosques?
quin dilema... ho hem de decidir aviat, pq volem fer les invitacions,ja!

merci
ame

EntradaAutor: cristina86 » dt. feb. 23, 2010 12:45 pm

hola!!!
nosaltres ens voliem casar a les 18 per l'esglesia i el capella ens va dir que ni hablar que ell despres te 2 misses i que a les 17!!!!!pero quin remei!!!!aixi que no se a quina hora començarem a sopar!!!si que es veritat que entre arribar una mica tard,les fotos xerrar,aperitiu,etc ja es fara una bona hora!jo em caso el 10 de juliol!!
Imatge
cristina86

Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

EntradaAutor: sandruki00 » dt. feb. 23, 2010 1:51 pm

hola Ame!!

Yo también tengo hora a las 19.00 h. porque nos casamos el 10 de julio nos dijeron los mismo los del restaurante, que si quieres que sea cena no vas a empezar a cenar a las 19, porke hacemos ceremonia civil en el mismo restaurante y eso no dura mucho.
Ami en principio me parecio tarde, pero ahora lo veo bien más fiesta por la noche!!!!jejejej
Imatge
sandruki00

Entrades: 542
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 11:20 am

EntradaAutor: ame » dt. feb. 23, 2010 2:19 pm

a ver... creo que me voy a casar a las 18:30... ni unos ni otros.
que dilema! a parte tambien estoy pensando, donde hacemos la comida, tiene muchos ventanales de modo que si entramos a cenar a las 21h, aun habrá luz solar... no sé no se!

pero las fotos no quedarían un poco oscuras si me caso a las 19?
ame

EntradaAutor: annaiesteve » dt. feb. 23, 2010 11:38 pm

Nosotros nos casamos a las 6 , a Alella , i despres vam calcular amb la noia del Mas q arribabem a les 8 i farem les fotos i 9, 9.30 a sopar , com q es al Juny encara serà de día.

Aix quines ganes q tinc ! >.-<:
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. feb. 24, 2010 8:57 am

uffffffffff

este es mi gran dilema!!! yo tengo muy claro que quiero aprovechar el sol... así que había calculado a las 17.30h
Que entre que yo llego y se hace la ceremonia seran las 18.30h
el aperitivo dura 1.30h aprox, pues se haran las 20
Entre que la gente entra y se sienta serán las 20.30 que empezarán a cenar que en septiembre ya es de noche

Así que bien :-)ok:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: annaiesteve » dc. feb. 24, 2010 12:47 pm

Si eso si en setiembre ya es de noche !
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 25, 2010 11:17 am

Jo penso que si feu la cerimònia al mateix restaurant les 19h és una bona hora, perquè aquestes cerimònies solen ser curtetes, o sigui que abans de les 20h ja haureu acabat la cerimònia i podreu fer les fotos, que tampoc trigareu gaire estona. Mentres, la gent ja serà allí i amb el pica pica i tot, es faran les 21-21:30 per sopar. Personalment, no penso que sigui mala hora. Les 18:30 tampoc està malament, si tu has d'estar més tranquil·la...

Nosaltres ens casem per l'església i tenim intenció que sigui sobre les 17-17:30, però a la gent no li direm que vagin cap al restaurant fins allà a les 20 o així, ja ho parlarem amb els del restaurant.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ruthi » dj. feb. 25, 2010 1:47 pm

hola guapes!!!

jo em caso a les 19.00 al mateix restaurant i a lñ'abril!! que quan acabem serà fosc... però és quesi no és així començarem a sopar massa d'hora...

pensa que jo arribaré 10 mins tard, + 20-30 mins cerimònia + sortida i 4 fotos... ens posem a sopar a les 20.00!! súper d'horeta!!

així que si ho feiem abans encara era pitjor...

:star::
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: sandruki00 » dj. feb. 25, 2010 1:56 pm

ruthi ha escrit:hola guapes!!!

jo em caso a les 19.00 al mateix restaurant i a lñ'abril!! que quan acabem serà fosc... però és quesi no és així començarem a sopar massa d'hora...

pensa que jo arribaré 10 mins tard, + 20-30 mins cerimònia + sortida i 4 fotos... ens posem a sopar a les 20.00!! súper d'horeta!!

així que si ho feiem abans encara era pitjor...

:star::

Yo peinso lo mismo!! lo veo una buena hora!
Imatge
sandruki00

Entrades: 542
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 11:20 am

EntradaAutor: CAN CIRILI » dj. feb. 25, 2010 3:17 pm

Yo pienso igual, pensar que en verano a las 20.00 de la tarde es de dia y las fotos quedaran bonitas., y asi se empieza a cenar sobre las 21.30 que es la hora.
Nosotrs tenemos la iglesia a las 18.00 y tengo que alargarlo de tal manera que entren a las 20.00, pero claro si me caso a las 17.00 como lo alargas 3 horas?????? :star:: :star::
Alargarlo dos horas es mas facil, llego 10min tarde, (mas no que el cura igual se enfada), misa corta dura unos 25 minutos, vale pues ya son las 18.45, tengo que entretenerlos durante 35 minutos (porque las fotos se hacen en el restaurante) para que cojan el autocar a las 19.20 o 19.25 y el trayecto son eso unos 35 minutos o 40.
Yo recomiendo a todas empezar la ceremonnia lo mas tarde posible. Sino cenareis muy pronto.
Yo fui a una boda en julio del año pasado y mas o menos hizo lo mismo que yo y era de dia.
Imatge
CAN CIRILI

Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

EntradaAutor: CRIS_ bdn » dj. feb. 25, 2010 4:14 pm

Dons jo em caso al restaurant a les 18:00 hores, i la veritat es que pesem que es una bona hora, sinó em dona la sensació que el dia del casament no arriba mai!

Desprès es fa molt tard per les persones grans i els nens!

Això es qüestió de gustos!!
CRIS_ bdn

Entrades: 74
Membre des de: dl. set. 07, 2009 4:56 pm

EntradaAutor: Nelly » dj. feb. 25, 2010 7:40 pm

Nosotros también nos casamos al lado del restaurante en una ermita y a las 18:00, entre que llego y la ceremonia las 18:45 ja son, y luego las fotos en la iglesia, la salida, hablar y saludar, las fotos con todos los invitados en la puerta... entre una cosa y otra ya seran las 19:30 mas o menos asi que entre que van hablan y sacan el aperitivo 19:45... dos horas de aperitivo ja son casi las 22:00 buena hora para cenar....
Imatge
Nelly
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: MONIKILLA » dj. feb. 25, 2010 9:15 pm

Hello !!

Pues yo me caso el 17 de julio a las 17 de la tarde.... toma ya !!! entre que llego....la novia siempre hace esperar al novio unos 5 minutillos... y como a mi novio le saca de quicio que llegue tarde a todos los sitios.... no le voy a defraudar en este día tampoco jajajajja entre que hacemos la misa....30 mint maximo....no mas por favor.... Luego...yo tengo pensado en hacernos las fotos con la familia en la puerta de la iglesia.... cuenta... otra media hora o cosa así.... ya estamos a las 18hr.... mas o menos..... mientras suben todos al autocar..los coches etc.....yo ya me he ido con los fotografos hacerme las fotos donde me diga ( TEN ENCUENTA QUE EN VERANO SON LAS 21 Y LAS 22 DE LA NOCHE Y ES DE DÍA !!!! Y si no....acordaros de las cervecitas en las terrazas....las tapitas.... jajajajjjaj).... sobre las 19hr habrán llegado al restaurante..... y yo sobre las 19:30 o 20h ya estaré por alli.... y entre que entras...hablas, besos.... y etc...... las 20:30 y..... para dentro !! jajajajja aún es de día !!

osea que ..... no te preocupes por las horas de luz.... por que las de julio tenemos muuuuuucha luz para hacernos las fotos !!
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: la rojilla » dj. feb. 25, 2010 9:21 pm

pues yo tmb hago ceremonica civil en el restaurante, y lo hacemos a las 7 de la tarde, y es en mayo, pero antes nos parecia demasiado, porque no nosvamos a mover de alli para hacer fotosni nada, asiq........
Imatge

¡¡¡DENTRO DE POCO SE CUMPLE NUESTRO SUEÑO CARIÑO!!!!
la rojilla

Entrades: 761
Membre des de: dt. set. 20, 2005 9:41 am
Ubicació: logroño

EntradaAutor: Zahara » dj. feb. 25, 2010 10:45 pm

yo lo haré a las 19h y la ceremonia será en el restaurante... eso sí como lo hago el 31 de octubre y creo que para entonces ya habrán cambiado a la hora de de invierno pues será de noche desde el primer momento... pero no me importa... a mi novio y a mi nos encanta el hecho de hacerlo todo de noche y es que pensamos poner velitas por todos lados y la verdad es que además el restaurante está superbonito de noche... lo hablamos con el fotógrafo y como conoce el sitio pues no dijo que quedarían las fotos superchulas y la verdad es que he tenido la ocasión de ver algunas que ha hecho a otras parejas de noche y son lo más...además, ya tendré fotos de día mientras estoy en casa cambiándome
Imatge
Zahara

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: jennytgn » dj. feb. 25, 2010 11:06 pm

Pues yo me caso a las 18 h. El mossen me dijo que a las 7 para cenar mas tarde, pero a mi me apetecia a las 6 que asi dura mas!! ya alargare en la puerta la iglesia y en el pica pica
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: ame » ds. feb. 27, 2010 12:40 am

si me caso a las 19 horas. alguien me podría refresacar la memoria y decirme a que hora encendeis las luces del coche en julio cuando conduciis por la tarde noche?

a las 8 de la tarde, el cielo es azul?
ame

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants