BALL DE NUVIS I PARES

bodes 10!

BALL DE NUVIS I PARES

EntradaAutor: Petita83 » ds. feb. 13, 2010 2:11 am

A veure...dubte existencial que tinc des de fa temps...

El ball dels nuvis, obviament, el començarem nosaltres...fins aquí tooooooooot correcte, PERÒ he vist bodes de conegudes -per foto i tal- que de cop i volta els pares també surten ballant i tal, entre ells (mare-pare, sogre-sogra) i també la núvia amb el pare i el nuvi amb la seva mare...

Aleshores, com carai funciona aquesta història? El meu nóvio i jo fem la nostra cançó i després una altra amb els pares, els pares fan una sols després de nosaltres...???

:star:: Jolines això és tota una història... :star::
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BALL DE NUVIS I PARES

EntradaAutor: marsal75 » ds. feb. 13, 2010 8:34 am

jo als casaments que he anat la cosa ha anat així: han començat amb el típic vals els nuvis i a mitad de canço s'han enganxat els pares, cadascun amb la seva parella, i al cap de poc doncs canvi de parella, nuvia-pare, nuvi-mare, mare-sogre (aquesta convinació en el meu cas de riure).
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Necabel » ds. feb. 13, 2010 12:06 pm

A tots els casaments que he anat ha estat com diu en Marsal, primer surten els nuvis, després s'afegeixen els pares cadascú amb la seva parella i després la núvia amb el seu pare i el nuvi amb sa mare.

També vaig anar al casament d'uns amics que estaven ballant i no va sortir ningú jajaja, uff, i el meu novio que no és gaire de ballar li va sapiguer greu i llavors vam ser els segons (però és que portaven 3 cançons i ningú sortia, ni els pares!).

De tota manera d'aquestes històries els pares normalment entenen bastant, i si tu ho vols d'alguna manera en concret segur que ho podràs parlar amb ells. Jo faré com se sol fer... l' única cosa és que no serà un vals jajajajjaa els pobres fliparan.
Imatge

Imatge
Necabel
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: Petita83 » ds. feb. 13, 2010 2:14 pm

Merci per informar-me!!!

Doncs jo no sabia que la cosa funcionava així...jo pensava que els nuvis acabaven el seu ball i després hi hauria "potser" algún altre per a fer amb els pares...ara em falta saber com enredar a pares i sogres per a què ballin XDDDDDDDDDDDD
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: CARIA » ds. feb. 13, 2010 8:45 pm

Jo també he vist en algun casament que comencen els nuvis i a mig ball es separen i la núvia busca al pare i el nuvi la seva mare.. nosaltres potser ho farem així perquè no crec que aguantem una cançó sols sencera...
Imatge
CARIA

Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 07, 2009 9:44 pm

EntradaAutor: Petita83 » ds. feb. 13, 2010 11:06 pm

CARIA ha escrit:Jo també he vist en algun casament que comencen els nuvis i a mig ball es separen i la núvia busca al pare i el nuvi la seva mare.. nosaltres potser ho farem així perquè no crec que aguantem una cançó sols sencera...

Doncs crec que en el nostre cas serà ben al contrari CARIA, abans acabem la cançó amb el meu xicot -fent-ho millor o pitjor- que no pas amb els pares...

I si no havia pensat fer després del ball de nuvis un amb els pares, una cosa light però perquè participin...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 22, 2010 9:07 pm

Hola noies, podeu ballar com volgueu.

Hi ha parelles que volen que surtin els pares després a ballar, o els padrins, hi ha d'altres que nomès els nuvis i després tothom a la pista, familia, amics, etc.

Les parelles que tenim per ballar, normalment fan un ball els nuvis (per exemple un vals, tango, txa-txa, etc) que duri poc temps, aprox 1.30 m, fan un final xulo per acabar i seguidament es posa una altra cançó diferent (tipus vals, pasdoble) un ball fàcilment ballable per a que tothom sorti a la pista.
En tenim d'altres que fan el seu ball, que dura més temps, i ells mateixos treuen els pares a ballar, d'altres que quan acaben el seu ball el dj's en aquell moment fa indicacions pel micro que els familiars acompanyin els nuvis a la pista.
També hi ha que no volen ballar amb els pares pels motius que siguin, i ballen amb germans, padrins, etc

El que sí que us recomano, és que la cançó que escolliu per ballar, comenci quan estigueu a la taula, sentiu la cançó i poc a poc sortiu a la pista, el nuvi s'aixeca de la taula i va a buscar per l'altra banda a la núvia, tothom està a l'expectactiva, us agafeu de les mans i poc a poc aneu a la pista, això és millor que no sortir a la pista directament en fred i que soni la cançó a ballar.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Necabel » dl. feb. 22, 2010 9:36 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:El que sí que us recomano, és que la cançó que escolliu per ballar, comenci quan estigueu a la taula, sentiu la cançó i poc a poc sortiu a la pista, el nuvi s'aixeca de la taula i va a buscar per l'altra banda a la núvia, tothom està a l'expectactiva, us agafeu de les mans i poc a poc aneu a la pista, això és millor que no sortir a la pista directament en fred i que soni la cançó a ballar.

M'encanta aquesta idea Silvia, m'ho apunto gracies maca!
Imatge

Imatge
Necabel

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. feb. 22, 2010 9:42 pm

Ostres aquesta classe no té preu!!!

>.-<: Ara ja sé maneres per a treure a la parentela a ballar >.-<:

Tot i que la nostra cançó dura uns 3 minutets si arriba... :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 22, 2010 9:52 pm

Hol Petita, la majoria de cançons duren uns 3 minuts, o més, nosaltres el que fem és un muntatge musical escurçant la cançó i empalmar-la amb la següent que han de ballar els nuvis amb la familia o amb els amics......
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 24, 2010 12:36 pm

Hola guapisimes! doncs nosaltres volem fer el típic vals perquè a mi m'encanten,m'agrada ballar-los , escoltar-los i tocar-los al piano ( Strausss m'encanta ) i ballarem un poupurri de valsos vienesos, gràcies a que el grup que tocarà és d'on sóc cantant i podem fer històries amb ells, però ben ballat amb piruetes, amb les voltes quan toquin,etc.... i quan s'hi tingui que afegir algú els hi diré que diguin: "els qui vulguin acompanyar els nuvis s'hi poden afegir " o alguna cosa així perquè els meus pares estan separats i ma mare ja té una parella però mon pare està sol, y ma sogra també és separada y no tinc sogre perquè és mort. Així que surti el que vulgui ja que a casa meva per ballar no s'ho pensen gaire, bueno gens....jejejejeje! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. feb. 24, 2010 1:37 pm

Ostres Istar, si que vas preparada i ho teniu ben muntat, que xulu!!!!!

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 24, 2010 2:47 pm

Doncs no sé com quedarà hem d'assajar la coreografia, bé voltes , piruetes....com ja estic acostumada, també sóc profesora de jazz ( o ball modern com diuen molts cops ) i de hip hop, balls de saló en tinc noció perquè vaig fer un curset i sinó m'ho invento...xD !
A veure com quedarà...encara sort que ell balla bé! jejejeje....es que crec que es pot fer lo típic sense que ho sigui, que quedi diferent. Nusé,es la meva opinió.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Petita83 » dc. feb. 24, 2010 3:28 pm

ISTAR82 ha escrit:Doncs no sé com quedarà hem d'assajar la coreografia, bé voltes , piruetes....com ja estic acostumada, també sóc profesora de jazz ( o ball modern com diuen molts cops ) i de hip hop, balls de saló en tinc noció perquè vaig fer un curset i sinó m'ho invento...xD !
A veure com quedarà...encara sort que ell balla bé! jejejeje....es que crec que es pot fer lo típic sense que ho sigui, que quedi diferent. Nusé,es la meva opinió.

Quina enveja saber ballar bé un vals i a sobre tenir una bona parella per a lluir-se!!! >.-<:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Bilinb » dc. feb. 24, 2010 7:59 pm

Pues en la boda de mi hermana empezó ella con mi padre.
Luego se acercó el ya marido y se le cedió como en la iglesia, y fué muy emotivo.
Y mi padre salió a buscar a mi madre y ya empezaron los suegros también a bailar.
Se quedaron las tres parejas mientras todos miraban, fué emotivo y nada pesado! y los novios se sintieron muy agusto. Y es algo nuevo...supongo que en la mia también se hará así.
Nadie se lo esperaba, y fué toda una novedad.
Bilinb
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: ame » dc. feb. 24, 2010 11:19 pm

doncs nosaltres no sabem com ho farem. de moment ens he apuntat a unes classes de ball intensives`particulars que t'ensenyen lo just per ballar aquell dia, però ja m'està bé, pq si jo no sóc massa de vals, la meva parella encara menys... i com és evident tampoc tenim la constàcia d'assajar a casa.
ame

Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

EntradaAutor: ame » dc. feb. 24, 2010 11:24 pm

en un principi haviem pensat ballar una lenta amb la canço armageddon d'aerosmith, aquesta:

http://youtube.com/watch?v=OZzwbGnF1Yg

ens aixecariem de la taula quan comences la canço i aniriem cap a la pista... seria una lenta, pq vosaltres com ballarieu aquesta canço? fent vals, lenta... no sé? teniem clar que volem aquesta, però no sabem si donar voltes o no... je je je.
ame

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. feb. 24, 2010 11:43 pm

Hola Ame, doncs si feu classes de ball amb aquesta cançó, és tan lenta que és molt difícil de ballar-la.

Haurieu de buscar una cançó que tot i sent lenta, tingui un ritme seguible, és a dir, que tingui un ritme que fàcilment el puguis seguir per exemple caminant.

Per exemple, si parlem de vals, Tiempo de vals de Chayanne, molt típica, escòlta-la i sentiràs molt be el ritme de vals, camina escoltant la canço, en teoria t'ha de ser fàcil de seguir encara no sàpigues be el ritme de vals.
Un exemple més fàcil, qualsevol merengue del Juan Luis Guerra, un ritme fàcil de seguir i molt ballable, no vull dir que sigui ball de nuvis però és per a que entenguis el que vull dir al parlar de ritme i fer un seguiment.
És la prova que posem als nuvis que volen fer classes, demanen una cançó lenta que pensen és fàcil, els fem practicar seguint el ritme, i és al revés, més difícil, quan ho entenen escullen una altra opció més "ballable".

Passa el mateix amb els tipic vals del Danubi Blau tan demanat, és molt difícil de ballar per a parelles que no ballen, el ritme varia de més ràpid a més lent, llavors hi ha dos solucions, currar-lo i ballar-lo be amb els canvis de ritme, o ballar-lo com sigui sense seguir el ritme, i de fet, poca gent s'adona.

De totes maneres Ame, aquesta canço d'Aerosmith és preciosa, consulta-ho al teu profe de ball, a veure que n'opina, jo et recomano un bolero o un tango facilet amb aquesta cançó......

Adeuuuuuu

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: ame » dc. feb. 24, 2010 11:52 pm

moltes gracies silviaijordi.
no sé pas que farem... em agafat un pack especial de classes de ball, on entren 4 classes de 1 hora cada una... no sé si haurem d'incrementar les hores, pq tampoc sabem ballar boleros,,, je je je.
ame

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. feb. 24, 2010 11:55 pm

I tan que podeu aprendre amb 4 classes d'1 h, inclús podeu fer una coreo de bolero-tango, pero no les feu els ultims dies del casament que no estareu per punyetes de ball amb les coses pendents que us quedaran, un mes abans aniria be.

silvia i jordi dj's

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant