INVITACIONS DEL 2010

bodes 10!

INVITACIONS DEL 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. gen. 30, 2010 8:05 pm

Bones a totes.....!!!

Doncs tenint en compte que aquest és el nostre any i que els marcadors ja comencen a treure fum per la velocitat en que s'aproxima el dia B...doncs he pensat que seria oportú obrir un post per a les nostres invis...idees, dubtes, questions...i més....així que aqui ho deixo.

Encara que jo no puc fer la meva aportació, ja que no les tenim i estamos barajando diferentes ideas....tan aviat les tingui...aqui vindrán....

Petonets a totes i FELICITATSSSSSS!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

Re: INVITACIONS DEL 2010

EntradaAutor: Yuna » ds. gen. 30, 2010 8:20 pm

Hola a totes!!

Les meves les he fet jo mateixa, així només me les han de imprimir.

Jo vaig agafar una foto de una posta de sol a la platja que vaig fer jo, una foto del meu novio i jo junts. Vaig possar la posta de sol de fons ell i jo a un costat el texte en blanc al mig i uns pincells que vaig fer jo també amb el photoshop uns son unes copes brindant i l'altre uns anells.

La veritat es que es fàcil i simple i queda molt be i a qui li agradi fer-se les coses i estalviar uns dinerons, es poden fer moltíssimes coses a gust de cadascú.

Ja os la possaré accepto tot tipus de crítiques jeje!!!
Imatge

Imatge
Yuna

Entrades: 21
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 3:18 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 12:08 am

Hola Yuna....

La veritat esk nosaltres al principi también vam pensar en fer-les nosaltres mateixos....però saps que? jo sóc bastant negada per fer aquestes cosetes i de seguida em desespero si les coses no em queden bé...jejejejeje, així que estem mirant models pq ens les facin, ja diré a veure per quan em surt tot plegat...
El més important és que a tu t'agradin i sembla que estàs super mega contenta amb el resultat... :-)ok: segur que t'han quedat genials....ja les ensenyaràs!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: sareta_1 » dg. gen. 31, 2010 2:03 pm

nenes jo també estava disposada a fer-les jo mateixa... però amb tantes coses que he de preparar no em donava temps. així que ahir vam anar a una botiga de barcelona i ens les vam comprar!!! la veritat que baratetes. el dimarts em passaren per mail una mostra i si ens agrada el resultat, doncs endavant! en 10 dies les tenim!
Imatge
sareta_1
:: núvia experimentada

Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: ame » dg. gen. 31, 2010 2:29 pm

siisiii! invitacions! tinc uns quans dubtes sobre aquest tema.
nosaltres hem escollit una d'aquestes fetes, de la casa busquets, és molt sencilla, no té res de res, però ens agrada (ni fotos, ni imatges...). l'escrit que ja ve predeterminat, el pots canviar, però no sabem el que posar, no volem una gran parrafada, vosaltres que escribiu?
i un altre tema, quan fareu entrega d'invitacions? m'han comentat, 3 o 4 mesos abans de la boda, oi?

siau!
ame
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

EntradaAutor: Rosereta » dg. gen. 31, 2010 4:00 pm

Hola Yuna!
M'ha encantat la teva idea!!! Segur que t'han qudat xulissimes!!! Quan les tinguis posa fotikos, així les veiem!! (si no és molt demanar esclar!). Nosaltres també ens les volem fer, la idea también és algun muntatge fotografic... ara falta posar-nos-hi perquè entre la feina i tot plegat... poc temps keda. Espero que com que ens casem a l'octubre, encara tenim temps. Aprofitarem a tope la setmana santa per anar fent aquestes cosetes.

Roser.
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 5:44 pm

ame ha escrit:siisiii! invitacions! tinc uns quans dubtes sobre aquest tema.
nosaltres hem escollit una d'aquestes fetes, de la casa busquets, és molt sencilla, no té res de res, però ens agrada (ni fotos, ni imatges...). l'escrit que ja ve predeterminat, el pots canviar, però no sabem el que posar, no volem una gran parrafada, vosaltres que escribiu?
i un altre tema, quan fareu entrega d'invitacions? m'han comentat, 3 o 4 mesos abans de la boda, oi?

siau!

Hola ame....sobre el temps d'entrega de les invis...nosaltres les donarem amb 4 mesets d'antel.lació. Si ens casem a principis de Setembre, doncs a l'Abril les entregarem i així no anem tant justos. Vaja això depén pq ma cosí es casa a l'Abril, la 2ª setmana i encara no hem rebut res o sigui que mira....jejejejejej

Sobre el text de les invis nosaltres suposo que ens guiarem una miqueta amb totes els models que hem anat veient i desprès farem com una collita pròpia però trocets d'aqui i trocets d'allà...jejejejejej. Jo vaig veure una web on sortien alguns escrits per a les invis...a veure si el trobo i ho passo per aqui!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 5:46 pm

sareta_1 ha escrit:nenes jo també estava disposada a fer-les jo mateixa... però amb tantes coses que he de preparar no em donava temps. així que ahir vam anar a una botiga de barcelona i ens les vam comprar!!! la veritat que baratetes. el dimarts em passaren per mail una mostra i si ens agrada el resultat, doncs endavant! en 10 dies les tenim!

jajajajaja. el mateix ens va passar a nosaltres....al principi deiem...nosaltres les farem però esk jo em veig molt negada per tocar segons qins programes informàtics i mira....anem a lo baratet, però que ens les facin!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: sareta_1 » dg. gen. 31, 2010 9:28 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
sareta_1 ha escrit:nenes jo també estava disposada a fer-les jo mateixa... però amb tantes coses que he de preparar no em donava temps. així que ahir vam anar a una botiga de barcelona i ens les vam comprar!!! la veritat que baratetes. el dimarts em passaren per mail una mostra i si ens agrada el resultat, doncs endavant! en 10 dies les tenim!

jajajajaja. el mateix ens va passar a nosaltres....al principi deiem...nosaltres les farem però esk jo em veig molt negada per tocar segons qins programes informàtics i mira....anem a lo baratet, però que ens les facin!!!

i tant noia! jajajaja.
Imatge
sareta_1

EntradaAutor: CRIS_ bdn » dl. feb. 01, 2010 12:18 pm

Nosaltres li varem demanar a un amic que dibuixa molt be, que ens fes una caricatura i la veritat es que va quedar genial!!

La varem portat a l’impremta i ens ha sortit molt be de preu!
CRIS_ bdn

Entrades: 74
Membre des de: dl. set. 07, 2009 4:56 pm

EntradaAutor: CRIS_ bdn » dl. feb. 01, 2010 12:20 pm

El text que hem posat era informal a joc amb la invitació!
CRIS_ bdn

Entrades: 74
Membre des de: dl. set. 07, 2009 4:56 pm

EntradaAutor: Yuna » dl. feb. 01, 2010 2:13 pm

Hola noietes,

Os poso la meva invitació i unes altres que vaig fer abans de prova. Un mes formal i les altres mes informals, per si voleu treure alguna idea.

També si voleu, os puc fer alguna prova si teniu alguna idea, perque veieu com quedaría. No em costa res i per desgràcia tinc tot el temps del món (es lo que tiene estar en el paro...).

Aquesta es la oficial!!!

Imatge

La mes formal

Imatge

Informals

Imatge

Imatge

Es a gust de cadascú, la veritat es que es pot fer cualsevol cosa. A mi es que m'encanta el tema fotografía i muntatges així que si voleu ajuda ja sabeu!
Imatge

Imatge
Yuna

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 3:02 pm

Yuna ha escrit:Hola noietes,

Os poso la meva invitació i unes altres que vaig fer abans de prova. Un mes formal i les altres mes informals, per si voleu treure alguna idea.

També si voleu, os puc fer alguna prova si teniu alguna idea, perque veieu com quedaría. No em costa res i per desgràcia tinc tot el temps del món (es lo que tiene estar en el paro...).

Aquesta es la oficial!!!

Imatge

La mes formal

Imatge

Informals

Imatge

Imatge

Es a gust de cadascú, la veritat es que es pot fer cualsevol cosa. A mi es que m'encanta el tema fotografía i muntatges així que si voleu ajuda ja sabeu!

Yuna....ets una crack la veritattt!!!! "chapooo" pq t'han quedat genial....personalment m'agraden la 1a, la 3ª que és més informal y la última...amb la posta de sol i la imatge del mar a les roques....però ets tota una artista!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Yuna » dl. feb. 01, 2010 3:05 pm

Jajajaja gràciesss pero no es per tant joooo!!!!

Les dues fotos de la platja les he fet jo, xq visc al costat del mar, es molt fàcil fer-ho de veritat!!!! Es anar provant cosetes fins que t'agrada com queda.
Imatge

Imatge
Yuna

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 4:09 pm

La nostra idea és fer-les informals pq no volem res molt serio...vaja, alguna cosa que ens reflecsi a nosaltres mateixos...i hem decidit per una caricatura....els hi hem demanat al cartoonclub, un noi de bcn que les fa genials...quan tingui el resulta us les penjo...jejejej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Nelly » dl. feb. 01, 2010 4:33 pm

Nosotros la hemos ehcho de Cromatica, y la semana pasada ya nos las dieron y este fin de semana... empezamos a repartir!!!! q emoción...
Imatge
Nelly

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 01, 2010 5:00 pm

nosaltres ens las vam fer per lliure i han agradat moltissim ara mateix no tinc aquí la foto però si passeu x la meva precronica les podreu veure!
Imatge
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 5:25 pm

crisbert ha escrit:nosaltres ens las vam fer per lliure i han agradat moltissim ara mateix no tinc aquí la foto però si passeu x la meva precronica les podreu veure!

ara ji vaiggg!!!! jejejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: sareta_1 » dl. feb. 01, 2010 11:29 pm

eiiii idees que no faltin! ara mateix em fico jo també al teu compte enere a fer un cop d'ull.

per cert noies.... ja he rebut el mail amb el format de la invitació!! i ens encanta!!! és clar... ho vam escollir nosaltres... jajaja!
d'aquí a 10 dies aprox. les tenim!!!!! quina ilu!!!!!
Imatge
sareta_1

EntradaAutor: ame » dt. feb. 23, 2010 12:56 pm

us explico una invitació molt original que vaig rebre fa uns anys, d'uns amics que es casaven. si encara teniu temps, ho podeu fer, a mi m'agrada la idea, però ells venen a la boda i seria com si m'ho copies.

la qüestió és que van fer un puzzle gran (tipo poster) amb una foto qualsevol d'ells, van fer les peces del puzzle a mida gran de manera que cada peça era una invitació, per la cara de la peça on no hi havia foto, van posar que es casaven i que ens convidaven a la boda i que sobretot portessin la peça del puzzle el dia de la boda (o bé la fecin arribar).

de manera que el dia de la boda, abans d'entrar al restaurant cada un va anar deixant la seva fitxa i es va montar el puzzle, deuriem ser uns 80 o 100, no masses... va quedar molt original, l'unic que va ser rotllo informal.
ame

Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant