MAS DELS VIVENCS 2010

bodes 10!

MAS DELS VIVENCS 2010

EntradaAutor: Rosereta » ds. gen. 16, 2010 4:47 pm

Hola noies!! Creo aquest forum per a totes aquelles que ens casem aquest 2010 al mas dels Vivencs de la Pobla de Claramunt.
A veure si aixì podem anar compartint experìencies i cosetes i sobretot il·lusió i nervis.
Roser.
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: MAS DELS VIVENCS 2010

EntradaAutor: Sariva » dj. gen. 28, 2010 3:21 pm

Hola Rosereta!!!

M'alegro molt de saber que hi ha algú més que es casa al Mas dels Vivencs aquest any!!! pensava que ningú del 2010 estava per aquest Foros!!!... jejejejeeje...Bueno, ja ens continuem veient per aqui ok? que ara he d'anar a treballar....A10
Sariva

Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 29, 2009 1:57 pm

EntradaAutor: Rosereta » ds. gen. 30, 2010 8:44 pm

Hola!!! si, si!! jo ja pensava el mateix, k no trobaria ningú per aquí que es casés aquest 2010 al mas dels Vivencs. Jo també estic pel foro del 2009 del mas que aixi he pogut anar llegint que tal els hi va anar.

Quin dia us caseu??

Estem en contacte per aki i ens anem explicant cosetes.

Roser.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Hansen » dg. gen. 31, 2010 7:03 pm

El Mas dels Vivencs és la millor tria que podíeu fer!!!! Em vaig casar allà al juny de l'any passat i tot perfecte. Pregunteu el que vulgueu!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Rosereta » dg. gen. 31, 2010 8:08 pm

Gràcies Hansen.

Doncs mira, si que tinc una pregunta per a tu. El tast amb quant de temps d'antel·lació el veu fer? és que ens sona que ens va dir algo d'ara al febrer, però no sé, perquè ens casem a l'octubre. Més coses... que tal són els centres que et regalen del Flor Alba? sé que haurem d'anar allà i triar... però et donen moltes opcions?? Tu creus que en Jordi ens deixarà encendre vengales a l'hora del pastis?? ( és que he llegit que algun restaurant no et deixa pel tema que les espurnes poden tacar les estovalles, la roba dels cambrers...)Com són els "aparetejus" aquests que posen per a ficar el numero de la taula? en tens alguna foto on es vegin? ...és que nosaltres volem fer un muntatge amb fotos de roses i un escrit.... i clar, no sé de quina mida fer-ho...
Ups, potser semblen preguntes un "pel tontes" però mira, cosetes que vaig mirant i que tinc dubtes...

Gràcies.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 07, 2010 4:00 pm

Ei, que cada vegada està més avall aquest foro!!

A veure, segur que som moltes més que ens casem al Mas dels Vivencs aquest 2010!!! Animeu-vos!!!

Sariva, benvinguda!!! Feia dies que no em conectava per aqui!!!

Quin dia us caseu? Sou d'aprop del mas???

Hansen, ets un sol, gràcies per anar-te pasant per aki!

Estem en contacte i xerrem per aqui!

Fins aviat!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Hansen » dg. feb. 07, 2010 4:32 pm

Perdona, no m'havia arribat el missatge d'avís!

Ara he de marxar, però demà et contesto amb fotos.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » dg. feb. 07, 2010 4:32 pm

Rosereta ha escrit:Gràcies Hansen.

Doncs mira, si que tinc una pregunta per a tu. El tast amb quant de temps d'antel·lació el veu fer? és que ens sona que ens va dir algo d'ara al febrer, però no sé, perquè ens casem a l'octubre. Més coses... que tal són els centres que et regalen del Flor Alba? sé que haurem d'anar allà i triar... però et donen moltes opcions?? Tu creus que en Jordi ens deixarà encendre vengales a l'hora del pastis?? ( és que he llegit que algun restaurant no et deixa pel tema que les espurnes poden tacar les estovalles, la roba dels cambrers...)Com són els "aparetejus" aquests que posen per a ficar el numero de la taula? en tens alguna foto on es vegin? ...és que nosaltres volem fer un muntatge amb fotos de roses i un escrit.... i clar, no sé de quina mida fer-ho...
Ups, potser semblen preguntes un "pel tontes" però mira, cosetes que vaig mirant i que tinc dubtes...

Gràcies.

hola!!

a veure si et puc ajudar. Nosaltres ens vam casar al juliol i vam fer el tast a principis d'abril, és extrany que el feu al febrer si us caseu a l'octubre! Parla-ho amb el Jordi.

Nosaltres vam agafar els centres a la floristeria Nus, els de flor abla tambñe estaven bé, ells et donen idees però crec que els pots dir el que vols i ells t'ho fan (dins el pressupost que tinguin clar). Et poso una foto de flor alba que ens van enviar.

No es que us deixin posar bengales amb el pastís, és que ells ja n'hi opsen! Almenys nosaltres no les vam demanar i ells les van posar!

Nosaltres no vam posar número a les taules, vaig fer fotos plastificades mida A4 dels llocs que aniriem a visitar durant el viatge de noces!

Ja ens aniràs explicant cosetes!

Hola Hansen! >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 07, 2010 11:08 pm

Hola Scarlet! Moltes gràcies!!!
Que xulo el centre de taula!!!
Perfecte lu de les bengales, de totes maneres quan rribi el moment li comentarem per si un cas.

el tema dels cartellets de les taules perfecte, perque també volem fer un muntatge plasficitat i tal...

Merci per tot maques!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dj. feb. 11, 2010 7:47 pm

Hola!

Ei, ei, ei, això no pot ser pas!!! Què el forum se'n va avall i si hi ha algu nou que es casi al mas dels Vivencs no ens trobarà!!!

El pujo una miqueta!!!

Sariva!!! Animat a participar-hi, a veure si algú més s'hi anima. Quan us caseu???
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Sariva » dl. feb. 15, 2010 2:49 pm

Rosereta ha escrit:Hola!

Ei, ei, ei, això no pot ser pas!!! Què el forum se'n va avall i si hi ha algu nou que es casi al mas dels Vivencs no ens trobarà!!!

El pujo una miqueta!!!

Sariva!!! Animat a participar-hi, a veure si algú més s'hi anima. Quan us caseu???

Hola Rosareta!!!

Ja veig que no s'anima massa gent a participar al foro...Sembla que només ens casem nosaltres a mas dels vivencs aquest any!!! ejejejeje....Espero que mes gent participi i aixi poder compartir tots els dubtes que tinguem no?

Nosaltres ens casem el dos d'Octubre i vosaltres?...Pel que fa els preparatius ara estem molt liats amb el viatge mirant agències, preus i tot això....i es que després d'agafar el restaurant, el fotograf i el DJ vam parar per descansar una miqueta!! jejejejeje...Ara hem tornat amb força i el primer que hem fet a estat mirar el viatge...Espero que en aquest mes aquest tema també quedi tancat però ja veurem??

Donçs ja explicaràs una miqueta com et van a tu els preparatius..... Per cert t'han comentat alguna cosa sobre les portes obertes que farà el Mas? Em sembla que es el 11 d'Abril...Saps alguna cosa?

Vinga ens veiem per aqui i a veure si algú més s'hi anima!!!
Sariva

Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 29, 2009 1:57 pm

EntradaAutor: Rosereta » dl. feb. 15, 2010 8:31 pm

Hola Sariva!!!
Nosaltres ens casem el 16 d'octubre!!!
Els preparatius igual que vosaltres, esglèsia i restaurant!!! Fotograf estem pendents d'agafar un d'igualada!!!
No sabia res d'això de les portes obertes del mas, a veure si m'informo!!!
Aquest cap de setmana hi ha fira de Nuvis a Igualada ja passaré per l'estan del mas i li preguntaré!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dg. feb. 28, 2010 9:17 pm

Hola noies! que fa dies que no em passava per aqui!!
Com ho porteu, com van els preparatius??
per cert, Sariva, vosaltres quan veu anar al mas qui us va atendre? En Jordi o la Blanca???
A nosaltres en Jordi. Avui hem passat per l'hotel Robert per demanar preus per els convidas que venen de fora i la dona ens ha comentat que normalment als nuvis que volen els hi regalen la suite?? en sabeu algo???
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dl. març 22, 2010 8:07 pm

Hola!!

No s'animen més parelles que es casin al Mas dels Vivencs a participar al forum???
Va!! que segur que hi ha algú per aquí!!! Qué quan vem anar nosaltres ja gairebé no tenien dates!!

Animeu-vos!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: yre » dv. abr. 09, 2010 11:43 am

hola, yo me caso el 7 de agosto, en mas vivencs. hace dos años fui a una boda allí y de todas las que he ido, el mejoer servicio allí!!!!
el domingo són puertas abiertas, y estran los centros de mesa y la manteleria... eso me han dicho, llamar a jordi o blanca para preguntarlo. Un saludo!!!! la mejor decision es MAS VIVENCS jejejejeje
yre

Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 11:35 am

EntradaAutor: Rosereta » ds. abr. 10, 2010 6:02 pm

yre ha escrit:hola, yo me caso el 7 de agosto, en mas vivencs. hace dos años fui a una boda allí y de todas las que he ido, el mejoer servicio allí!!!!
el domingo són puertas abiertas, y estran los centros de mesa y la manteleria... eso me han dicho, llamar a jordi o blanca para preguntarlo. Un saludo!!!! la mejor decision es MAS VIVENCS jejejejeje

Hola guapa!!! K bé, algú més que es casa al Mas dels Vivencs!!! Buf, 7 d'agost això ja ho teniu aqui!!!
Com porteu els preparatius???
Si, demà portes obertes, per allà estarem, anirem una estoneta per fer una visita rapida i veure com tu dius, els centres de flors, les manteleries... per veure com queda tot quan està decoradet!!!

Un petonas!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dc. abr. 14, 2010 5:49 pm

No hi ha gaire moviment per aquest forum, pero penjo les fotos que vaig fer diumenge a les portes obertes del Mas a veure si algú s'anima!!

petonets!
decoració chill out extra.JPG
decoracio extra.JPG
el pou.JPG
la piscina.JPG
la sala.JPG
taula que ens agrada.JPG
tipus de centre que ens agrada.JPG

Buf, en tinc moltes més, però triga molt a penjar-se i tinc feineta, si puc una altra estona en penjo més!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dc. abr. 14, 2010 5:52 pm

Ho oblidava, la decoració chill-out va a part del preu, no el vem preguntar, però està molt bé per posar-ho a la sortida de la sala, més que res pel fumadors. La decoració dels gerros blancs del fons de la sala, també és extra. Nosaltres vem preguntar si ho podiem portar nosaltres, ja que el meu xicot, havia tingut una empresa de decoració que importaven gerros de Tailandia, i encara en tenen un munt al magatzem. Així que farem nosaltres els gerros amb flors seques i artificials per decorar, ens van dir que cap problema.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: JS » dj. abr. 15, 2010 3:28 pm

Hola noies,
No sé quin serà el preu de la decoració extra però la veritat és que quedava molt bé, i si dius que et permeten fer-la és algo a tenir en compte.
M'agrada la taula que has triat Rosereta... alguna idea de com puc convèncer al meu xicot i a la seva mare de que no calen fundes a les cadires? La veritat és que va ser l'únic que realment no em va convèncer gens!
Ja heu fet el tast?
Fins aviat!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Rosereta » dj. abr. 15, 2010 7:25 pm

Hola guapa!!!

La taula que hem triat, si, és xula!!! Tema fundes...jejejejejejeje estic una mica igual que tu!!! El primer cop que vem anar al Mas les cadires estaven sense fundes i el noi, en Jordi, ens va posar una, però clar, no et fas a la idea de com quedarà. El diumenge tant a la meva sogra com a mi ens van agradar sense fundes, les cadires són xules i amb aquest estil així com "antic" trenca una mica amb les estovalles negres (que a la sogra no li agraden gens!!!jejejeje, però les posarem igualment!!) el dilema va ser que el meu xicot li van agradar més amb fundes... i no sé.... ara ens toca arribar a un consens sobre si funda o no funda.... la veritat és que trobo una passada que demanen 2 euros per funda!!!!aaahhhhhh!!!! serem uns 150 convidats, aixó vol dir 300 eurus més, que a veure, posats a pagar penses que ja no et ve d'aki, però realment, amb la pasta que et deixes pagant el banket... crec que això no ho haurien de fer pagar!!!

El tast encara no l'hem fet. Aquí tenim un dilema ben gran. Per una banda en Jordi ens va dir que ens tocaria cap al Juny-Juliol com també ens va dir que el menú infantil, si els nens són petits podem fer un menú per dos nens. Aixó ens va agradar perquè hi ha varies parelles de germans que podrien compartir.
Però el diumenge parlant amb la Blanca, ens va dir que el tast no seria fins al setembre i que aixo de partir menú doncs com que.... ens va dir algo com que ells el que compten és que cada persona té un plat i no sé.... ens hi va donar un tomb una mica estrany.

El meu futuro és va quedar cabrejat amb aixo del menú infantil, és va indignar ( no és tant pels diners, ja que nens no en tenim gaires) però si pel fet de que cada un et digui una cosa..

Buenu guapa, ais, espero que amb aixo no et faci pensar malament del Mas eh?? al contrari, ja has vist que ens deixen portar decoració de gerros a nosaltres, també ens faciliten que com que el dj serà el meu cosí i el dia abans no hi ha cap casament, podrà anar a muntar l'equip i provar-ho tranquilament....

Estem en contacte!!
Imatge
Rosereta

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants