NUVIES DE MARÇ

bodes 10!

NUVIES DE MARÇ

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 11, 2010 9:45 am

Ja sé que és anar una mica contra corrent, que és un mes inusual però per a mi un mes preciós qie és quan comença la primavera i a més és el nostre aniversari.
Alguna més es casa al març?

Em té una mica preocupada el tema del fred i la pluja, a més totes les estoles que trobo són prohibitives de preu
becqueriana
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

Re: NUVIES DE MARÇ

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 12, 2010 9:16 am

ningu del març???????????
becqueriana

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 12, 2010 12:57 pm

hola guapa, nosaltres tambe som del març... pero de l'any que ve, del 2011

a mi també em preocupa el tema fred i pluja (més que res perque soc molt fredolica), pero bé... mirat per un costat positiu, si plou o si ha nevat les fotos seran més originals no? tambe els hi pot ploure o fer un dia lleig a les que es casen a l'abril, maig o setembre o inclus finals d'agost

pel que fa a les estoles, encara no he començat ni a mirar-me el vestit, pero ma mare ja em ratlla dient-me que alguna cosa m'hauré de buscar per sobre el vestit perque calor no en farà pas... així que estaré alerta a veure si expliques alguna coseta més... i crec que del 2009 hi ha alguna nuvia que tambe es va casar al març
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: LUNA15_BCN » dt. gen. 12, 2010 5:04 pm

Chicas, llover puede llover también en Agosto.
Yo me casé en Noviembre, y me hizo un día espectacular. Además ese día con tanto ajetreo y demás, la que más calor tiene es la novia. Si que recomiendo llevar un chal o algo parecido por si hiciera falta, pero no preocuparos por eso ahora, porque por desgracia hasta ese mismo día no lo sabreis.
Imatge
LUNA15_BCN

Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 3:00 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 12, 2010 6:16 pm

ahi tienes razón, que si vas arriba y abajo saludando a la familia, además de que los salones de banquetes tienen calefacción.... mejor preocuparnos por otras cosillas...
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: MAY_23 » dt. gen. 12, 2010 8:40 pm

Aqui una nuvia del març del 2009! Jo em vaig casar el 21 i al principi també em preocupaba el tema del temps, però precisament vam escollir aquest mes pq no volíem que fes molta calor pq cap del dos la suportem i més ell pobre amb camisa, armilla i jaqueta

Jo vaig portar un vestit sense tirant i a sobre vaig posar-me una jaqueteta, un "bolero" que la veritat no és que tapes gaire pq la tela era com la d'un vel jeje però almenys no tens la sensació d'anar amb els braços a l'aire, però ja us dic que no vaig pasar gens de fred!

Vaig tenir sort que va fer solet i bon dia, i jo estava super bé, fins i tot al reportatge tenia calor amb les mànigues, això si els convidats estaven tots al solet de l'aperitiu jeje

Pel temps, mai se sap! la setmana abans del meu casament feia una calor de ple estiu! una pasada!! i la setmana seguent va ploure moooooltisim!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 12, 2010 8:56 pm

si el temps no se sap mai com estarà... potser ens fa un sol que espanta com fa fred.. així que es la loteria
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: becqueriana » dc. gen. 13, 2010 10:58 pm

si, la veritat és que tan potser que sigui un dia radiant de primavera amb un sol super agradable, ja que no es el calor enganxifos d¡estiu, com potser un dia fresquet. Jo tinc una estola blanca de pel però no m'acabo de veure.
becqueriana

EntradaAutor: becqueriana » dv. gen. 15, 2010 11:13 am

ole ole esas novias contracorriente :)
becqueriana

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 15, 2010 11:19 am

jaja yo más que contracorriente es que no me quiero perder ninguna de las vacaciones que me tocan, hago las mismas que los niños de los coles, más el mes de julio y principios de setiembre... así que desde navidades hasta semana santa que no hay fiestas, pues unos dias no van mal no? jjajaja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 11:42 am

Hola a totes! Doncs jo també m'uneixo al club! Em caso el 13 de Març d'aquest any,ja em queda molt poquet!!!
Nosaltres vam escollir el Març pel mateix...ell volia al Juny però al Juny per mi ja fa massa calor i jo sóc supercalurosa i no l'aguanto, em xafa moltíssim.
El mes de març per mi és l'ideal, no fa un fred que et peles , ni fa calor i si agafes un dia d'aquests que fa un bon sol que pica tampoc es per fregir-se...no puc amb la calor, cadascú es casa quan vol però seri incapaç de casar-me al juliol o l'agost. Deu meu quina calda! tot el dia suada com un tocino...no,no,no. A més estem a les portes de la primavera, m'encanta el Març.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 11:49 am

Per cert, a mi si plou o fa fred no em preocupa gaire...m'he comprat un paraigües blanc,una jaqueteta de pèl igual que el vestit i ja està! inclús penso que si plou fins i tot és molt romàntic. Vaig veure unes fotos d'una parella que els hi va ploure i son una pasada...que boniques! queda tan romàntic amb el paraigües i el paisatge..uoooo! dones,prefereixo que fagi sol però aquell dia res ni em farà cabrejar ni em farà deixar de disfrutar i sentir-me la noia més feliç del mon.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 15, 2010 12:05 pm

exacte si plou, les fotos són més originals!!! i si fa sol, doncs genial
apa que et queda poquet ehhh.. que tal els nervis?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 1:07 pm

Doncs els nervis de moment van bé, però estic preocupada perquè em penso que em deixo alguna cosa i ho repaso tot i no...tinc por de que no surti com pensava, de que ens faltin coses...no sé suposo que es normal.
Ara al febrer tindrem un mes de caos i ademés es curt el mes, ja per començar el dia 31 d'aquest mes ens ha dit el del restaurant que hi anem a dinar que ens faran el tastet del menú, després el dia 15 de febrer hem d'anar a buscar les aliances, aquella mateixa setmana tinc la prova de pentinat i maquillatge, la setmana que ve tinc que anar a la floristeria a provar-me l'estructura del ram (es que es una mica diferent , feta la base de filferro daurat iflor per flor - cales blanques,lliris taronges i no me'n recordo que més- ficades allí,igual que lo verd( les fulles i tal) i em fiquen com un parell de plomes blanques i unes boletes de vidre taronges, es amb cascada i no l'agafo com un pom normal l'agafo com una safata) i també em donarà diferentes coses pel recollit, i el tocado que més m'agradi me'l farà amb flor natural. Buf ens espera un mes de febrer que pá que! jo passo d'esperar-me tot a últim moment perquè jo la setmana de la boda em vull agafar festa per estar tranquila i recollir el pis i anarme'n un dia al balneari..jejejeje! I encara em d'anar a veure al fotògraf per parlar de les adreces( d'on sortim ),l'hora,com volem les fotos d'exterior...ai ara m'heu fet ficar nerviosa eh?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 15, 2010 1:19 pm

tu ves de balneari, jo és la idea que tinc per abans del casament. ja que la ultima nit de soltera me la pasaré a casa els meus pares i es un poble termal, doncs farem poble jaja
agafa-t'ho amb calma, que amb nervis no hi faras res... i ja ens explicaras que tal tot
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 2:12 pm

jejejje..es que a mi els balnearis m'encanten, quasi sempre vaig a Termes de Montbrió però no sé si aniré aquí o provaré aquest nou de Rocallaura. Nusé....
intento no pensar-hi gaire i passar dels nervis perquè crec que aquell dia es per disfrutar-lo.
Jo sortiré de casa ma mare ( son separats ) perquè viu 3 carrers més a dalt del meu i mon pare viu a Lleida capital ( jo ara estic a un poble del costat ) i el meu nòvio es queda a casa nostra amb sa mare i els seus germans i les cunyadetes....que morro tota la play i la wii per ell!!!xD
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 15, 2010 3:14 pm

doncs jo sortiré de Caldes de Montbui (per aixo ho de vil·la termal) on el dia d'abans, si aconsegueixo festa de la feina, aniré a un dels balnearis i estaré amb els meus gossets tot el dia; i el xicot dormirà al piset on vivim a Canovelles i després anirà a casa els seus pares a Granollers, on es vestirà (segur que sa mare el voldrà tenir ven controladet allà)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: becqueriana » ds. gen. 16, 2010 1:08 pm

Nosaltres vam escollir març pq era el mes del nostre aniversari i sempre ha sigut un mes especial, comença la primavera...

A més en casar-nos al saló de cent de Barcelona eras molt dificil juny, juliol o els mesos típics.

A més el meu home odia la calor i tota la seva familia también, ho passen fatal i jo la veritat és que no m'agradava fer-ho als mesos típics también per a la calor.

No us ha passat que quan a la gent li dius al març es queden una mica parats, com si tothom s'hagues de casar a l'estiu per nassos jejejeje amb la calor que es passa en aquestes dates :)
becqueriana

EntradaAutor: marsal75 » ds. gen. 16, 2010 2:54 pm

jaja si tens raó, a la poca gent que els hi hem dit, tots han dit: uyy al març?? amb cara rara jajaja
a la meva sogre li va fer gràcia perque ella es va casar al desembre i com ho més normal del món, en canvi a ma mare ja ha començat que si t'hauras de comprar algo per sobre el vestit perque farà fred o que el vestit sigui de maniga llarga pel fred.. coi si ella te fred sempre també l'he de tenir jo?? vale que soc fredolica, pero com ha dit algú, si no pares de moure't amunt i avall i els nervis, qui s'enrecorda del fred?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: becqueriana » ds. gen. 16, 2010 3:24 pm

jejejejej m'he sentit molt identificada, jo también sóc fredolica i tothom em diu el mateix. Però jo més feliç de casar-me al març :) a més tothom diu que no passes calor amb els nervis, però a mi això em fa dubtar pq quan estic nerviosa no m'entra calor sinó fred.

A més a mi m'ha regalat coses al restaurant per ser temporada baixa :) i això sempre ajuda. Només la familia del meu home ho va trobar genial :) són super calursos tots
becqueriana

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants