AJUDA COMPRAR COSETES BODA A ANDORRA

bodes 10!

AJUDA COMPRAR COSETES BODA A ANDORRA

EntradaAutor: naiara1980 » dl. nov. 09, 2009 2:20 pm

Hola noies,

Necessito el vostre ajut: el darrer cap de setmana de novembre o algun de desembre volem passar un cap de setmana a Andorra i aprofitar per a comprar alguna coseta de la boda, com pot ser mirar detallets i sobretot complements per a mi (sabates, alguna cosa pel cabell, arrecades i collaret,roba interior,.... vamos tot el q pugui si surt a compte clar...). Alguna ha comprat alguna d'aquestes coses allà o sap a on les puc trobar??????
:-/ :-/ :-/
Moltes gràcies wapis
Imatge
naiara1980
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1296
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 11:56 am

Re: AJUDA COMPRAR COSETES BODA A ANDORRA

EntradaAutor: naiara1980 » dl. nov. 09, 2009 6:57 pm

?¿¿?? :-(
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: aramat4 » dl. nov. 09, 2009 8:22 pm

Jo també aniré a Andorra el pont de desembre i aprofitaré per mirar els preus del tabac (tot i que potser el compro + endavant una altra vegada que hi vagi), i vull mirar uns foulards que em vaig comprar al Punt de Trobada per 90 cèntims!! Són finets d'aquests arrugats, i hi ha de tots colors.
De la resta de coses ni idea.
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 09, 2009 10:20 pm

Nosaltres vam comprar les bosses de cartró pels nens i nenes(el que li vaig fer ho podeu trobar escrit al post de manualitats)al centre comercial san Eloi, que està més avall del punt de trobada, n'hi havia de varis preus de 0.30€, 0.35€ i 0.40€. Les caixes pels cd's també les vam comprar allí, no recordo quan em van costar. Al punt de trobada vam comprar les torres de cd's. Algunes noies al punt de trobada també han comprat les xuxes pels nens i els pelutxos per vestirlos de nuvis. als pyrennes vaig comprar el picardies. Adéu.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: nutrimat » dc. nov. 11, 2009 12:18 am

Merci noies!!!!
nosaltres también volem anar a Andorra per comparar preus, pq algú al foro hem va dir que no sortia gaire a compte, jo igualment ho miraré, ja estarem en contacte i a veure si ens podem estalviar algo...
Petonets.
Nos casamos, jejejeje
nutrimat
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 11:25 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 11, 2009 9:31 am

naiara1980 ha escrit:Hola noies,

Necessito el vostre ajut: el darrer cap de setmana de novembre o algun de desembre volem passar un cap de setmana a Andorra i aprofitar per a comprar alguna coseta de la boda, com pot ser mirar detallets i sobretot complements per a mi (sabates, alguna cosa pel cabell, arrecades i collaret,roba interior,.... vamos tot el q pugui si surt a compte clar...). Alguna ha comprat alguna d'aquestes coses allà o sap a on les puc trobar??????
:-/ :-/ :-/
Moltes gràcies wapis

Els preus d'Andorra ja no son el que eren, nomes et dire que els Andorrans venen a comprar a Espanya, els hi surt millor a ells venir aqui, que nosaltres anar alla.
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. nov. 11, 2009 9:32 am

aramat4 ha escrit:Jo també aniré a Andorra el pont de desembre i aprofitaré per mirar els preus del tabac (tot i que potser el compro + endavant una altra vegada que hi vagi), i vull mirar uns foulards que em vaig comprar al Punt de Trobada per 90 cèntims!! Són finets d'aquests arrugats, i hi ha de tots colors.
De la resta de coses ni idea.

Nosaltres el tabac no el ficarem Andorra, el sabor es diferent i passo de sentir el comentari: Mira, el tabac es d'andorra... nacional i fora problemes.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: aramat4 » dc. nov. 11, 2009 4:09 pm

Las pashminas que digo del Punt de Trobada con como estas:
http://www.solostocks.com/lotes/comprar ... 84851.html

el precio era pelín + barato, pero ahorrándote los gastos de envío y escogiendo colores.
Imatge
aramat4

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dj. nov. 12, 2009 11:40 am

Moltes gràcies noies, ja us explicaré que tal... crec q al final anirem a finals de desembre perquè també voliem mirar els anells (el meu xicot s'ha encapritxat d'uns Bulgari... maleït el dia que li vaig ensenyar pensant que serien caríssims... i resulta q son cars però no tant) i sortien per uns 160€ menys però al final hem anat a la joieria Rabat de BCN i fent-nos descompte ens estalviem 260€!!!! Total que endarrerirem l'escapada unes setmanes...
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: estherita » ds. nov. 28, 2009 3:01 pm

hola! jo hi vaig sovint a andorra, els pares del meu novio tenen un pis allà. les coses no surten tant bé de preu, anar expresament per comprar no surt a compte. amb el que sí estalviaràs són amb les joies i els rellotges, hi ha diferencia de preus. però s'ha de demanar descompte adicional
Un sueño...
estherita

Entrades: 161
Membre des de: dl. maig 11, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. nov. 28, 2009 6:55 pm

estherita ha escrit:hola! jo hi vaig sovint a andorra, els pares del meu novio tenen un pis allà. les coses no surten tant bé de preu, anar expresament per comprar no surt a compte. amb el que sí estalviaràs són amb les joies i els rellotges, hi ha diferencia de preus. però s'ha de demanar descompte adicional

Nosaltres vam estar cotillejant rellotges per cotillejar, pq el meu amor ja el te i vam demanar preus, i anavem acompanyats dun andorra al que li fan un descompte adicional. Ens vam apuntar les referencies i per internet, els mateixos rellotges, entre 200 i 300 euros mes barats.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: estherita » dj. des. 03, 2009 6:45 pm

es que les joies son unes de les coses que encara valen la pena. el meu novio em va comprar allà l'anell de compromís i es va estalviar diners
Un sueño...
estherita

Entrades: 161
Membre des de: dl. maig 11, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: PIKYS » dv. des. 04, 2009 8:43 pm

n
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. des. 09, 2009 4:27 pm

Doncs nosaltres teniem pensat mirar els puros a Andorra, el meu germà els va comprar al punt de trobada i li van sortir molt bé. Amb funda i tot!!!!
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: neopreno31 » dc. març 17, 2010 4:28 pm

Hola!!!!!!!!!

En Andorra salen super bien de precios los Cd's y DVD's vírgenes!!!.. no hay sgae
Imatge
neopreno31

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 26, 2009 3:14 pm
Ubicació: Terrassa

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants