SORPRESA AL MEU XICOT EL DIA DE LA BODA

bodes 10!

SORPRESA AL MEU XICOT EL DIA DE LA BODA

EntradaAutor: JUDITH REUS » dt. oct. 20, 2009 11:59 am

Últimament estic pensant de fer-li alguna sorpresa, al que ja serà el meu marit, al mateix dia de la boda. Regalar-li alguna cosa que li fés molta ilu i que s'emocionés amb alguna músiqueta especial..... alguna idea????
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

Re: SORPRESA AL MEU XICOT EL DIA DE LA BODA

EntradaAutor: Piticlina » dt. oct. 20, 2009 7:16 pm

em van explicar d'una boda que la nuvia li va treure una play 3 el dia de la boda y el novio no sabia res! si al teu li agraden akestes coses, es una opció.
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Carpi » dt. oct. 20, 2009 8:28 pm

hola judith, yo también soy de reus...
La verdad es que no se lo que le puedes hacer exactamente, yo a mi novio le hago una sorpresa con los muñecos del pastel, los he encargado para que nos lo hagan personalizados, nos ponen nuestros trajes copiados de fotos y como a el le encantan las motos y el fan de valentino rossi pues lo hará como subido en la moto de valentino rossi. Tambien los hacen personalizados a tu gusto con tus aficiones o con las de tu pareja.

Por cierto donde os casais??
un saludo
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: la rojilla » dt. oct. 20, 2009 8:47 pm

yo tambien queiro hacerle algo pero no tengo ni idea el q........ademas quiero algo q sea muy personal nada material..........
Imatge

¡¡¡DENTRO DE POCO SE CUMPLE NUESTRO SUEÑO CARIÑO!!!!
la rojilla
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 761
Membre des de: dt. set. 20, 2005 9:41 am
Ubicació: logroño

EntradaAutor: ThePitis » dt. oct. 20, 2009 8:52 pm

Hola! doncs nosaltres mentre miravem llocs per casar-nos vam anar a un restaurant on ja estava tot preparat per un casament, i els nuvis s'havien fet un escrit mutuament... que es trobarien sobre el plat al restaurant... dins d'un sobre... com si fos una carta... ho vaig trobar molt original.. si ell no sap res li pots escriure una carta i que li deixin els del restaurant al plat...sinó també li pots escriure i fer-li entregar per algun familiar abans del casament... no sé jo ho vaig trobar molt original.. igual et serveix!!! a mi no em servirà gaire... pq mentre us escric el tinc al meu costat fent el xafarder...jajajaja!!!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 21, 2009 9:30 am

A mi això de la carta m'encanta. Nosaltres sempre que ens regalem alguna cosa o que celebrem alguna cosa especial (aniversaris de relació, aniversaris nostres, algun fet rellevant...) ens escribim un missatget (o un poema, alguna cosa així) explicant els nostres sentiments i les coses que pensem, planifiquem i desitgem per nosaltres; la qüestió és expressar-li el que significa per tu. Fa uns anys, quan vam començar, jo feia una llibreteta pel meu compte, com si fos un diari, i quan vam fer 2 anys (i la llibreteta ja era plena) li vaig regalar, com si li regalés tots els meus secrets, pensaments i sentiments, amb una altra llibreta igual però buida amb una llegenda que deia: "Esta la escribiremos entre los dos". ¡Li va encantar! Des de llavors cada dia més especial que la resta hi escribim algo per poder recordar-lo. De vegades encara llegeixo aquelles notes i em poso a plorar!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: dido » dc. oct. 21, 2009 10:24 am

Hola maques,

No sé si us servirà d'ajuda, però jo li vaig regalar el dia del casament un quadre amb un fotomuntatge de fotos nostres. I li vaig donar amb una de les seves cançons preferides. :-))
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. oct. 21, 2009 10:48 am

Doncs ens casem a Misericòrdia de Reus.

La idea de la Play 3 segur que li encantaria, a qui no li agrada això és a mi i a més té la play 2 i en té més que suficient..... M'agradat l'idea de la carta sobre el plat i a més m'ha vingut al cap una idea :hmm:: Vol fer-se soci del barça, així que després de fer-li llegir davant de tothom la carteta li podria regalar el carnet de soci...... que us sembla????
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: ruthi » dc. oct. 21, 2009 12:11 pm

guaii!! :-)ok:
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Cati_23 » dc. oct. 21, 2009 2:55 pm

A mi tambe m'agradaria pero no se tambe es una mica complicadet!!!! *.-o-o.*
Imatge
Cati_23

Entrades: 1231
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:07 pm

EntradaAutor: Piticlina » dc. oct. 21, 2009 5:17 pm

Es xulo aixo del carnet de soci! i a més si saps que li farà il·lusió, doncs endavant!
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ThePitis » dc. oct. 21, 2009 8:35 pm

buniketa ha escrit:A mi això de la carta m'encanta. Nosaltres sempre que ens regalem alguna cosa o que celebrem alguna cosa especial (aniversaris de relació, aniversaris nostres, algun fet rellevant...) ens escribim un missatget (o un poema, alguna cosa així) explicant els nostres sentiments i les coses que pensem, planifiquem i desitgem per nosaltres; la qüestió és expressar-li el que significa per tu. Fa uns anys, quan vam començar, jo feia una llibreteta pel meu compte, com si fos un diari, i quan vam fer 2 anys (i la llibreteta ja era plena) li vaig regalar, com si li regalés tots els meus secrets, pensaments i sentiments, amb una altra llibreta igual però buida amb una llegenda que deia: "Esta la escribiremos entre los dos". ¡Li va encantar! Des de llavors cada dia més especial que la resta hi escribim algo per poder recordar-lo. De vegades encara llegeixo aquelles notes i em poso a plorar!

Quina passada buniketa! és com escriure un diari de la vostra història!!! Segur que ha de fer moltissima il.lusió llegir i rellegir tot allò que ja heu viscut!! >.-<:
Imatge
ThePitis

EntradaAutor: ThePitis » dc. oct. 21, 2009 8:38 pm

JUDITH REUS ha escrit:Doncs ens casem a Misericòrdia de Reus.

La idea de la Play 3 segur que li encantaria, a qui no li agrada això és a mi i a més té la play 2 i en té més que suficient..... M'agradat l'idea de la carta sobre el plat i a més m'ha vingut al cap una idea :hmm:: Vol fer-se soci del barça, així que després de fer-li llegir davant de tothom la carteta li podria regalar el carnet de soci...... que us sembla????

Li podries posar la carta a sobre el plat i el carnet del barça a sota del tovalló i que se'l trobi!!! jejeje!!!
ThePitis

EntradaAutor: MiriamyJavi » dc. oct. 21, 2009 9:07 pm

Hola guapes,
a mi també m'agradria fer-li alguna cosa especial aquell dia. Habia pensat en enviar-li una carta amb algú aquell dia a casa seva. Pero també em feia gracia fer-li alguna cosa al restaurant, aixó del carnet está bé, però no sé no m'acava de convéncer, m'agradria alguna cosa més emocionant.
Hauré de seguir pensant.
Imatge
MiriamyJavi

Entrades: 219
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 11:04 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: anit@ » dc. oct. 21, 2009 9:30 pm

Hola, pues mirar muchas foreras hacen... les dejan un reloj grabado con una nota de para que eno llegues tarde o algo por el estilo!!!en mi caso ya tiene reloj nuevo!! asi que no se!!!
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: irenebarcelona » dc. oct. 21, 2009 10:54 pm

yo tenia pensado comprarle un reloj que él queria y ponerle una nota....pero se me ha chafado el plan!!! ya que mi madre ha sacado un reloj familiar carisimo de la muerte para que se lo ponga y claro a él le encanto :-( :-( :-( :-( asi que mira puede que le compre el iphone....pero es que o se supongo que lo dejare en la habitación del hotel, en una caja y cuando se este vistiendo llamare ( le pondre una tarjeta que tengo) que os parece la idea?
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: AROHA » dc. oct. 21, 2009 11:43 pm

Hola!!
Pues yo lo del reloj lo descarte rapidamente por varias razones, 1 que el nunca lleva reloj y 2 xq siempre soy yo la que llega tarde, jeje.
Pero ahora se me ha ocurrido otra cosa, desde hace un tiempo dice que se quiere comprar una camara de fotos reflex digital, pero como son un pelin caras pues nunca lo hace, asi que he pensado regalarsela el dia de la boda y asi la podremos aprovechar para la luna de miel. Habia pensado que se la llevara el padrino cuando vaya a buscar el ramo.
Imatge
AROHA
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

EntradaAutor: anit@ » dj. oct. 22, 2009 11:21 am

irenebarcelona ha escrit:yo tenia pensado comprarle un reloj que él queria y ponerle una nota....pero se me ha chafado el plan!!! ya que mi madre ha sacado un reloj familiar carisimo de la muerte para que se lo ponga y claro a él le encanto :-( :-( :-( :-( asi que mira puede que le compre el iphone....pero es que o se supongo que lo dejare en la habitación del hotel, en una caja y cuando se este vistiendo llamare ( le pondre una tarjeta que tengo) que os parece la idea?

Ostras pues me ha gustado la idea de un mobil nuevo o un iphone!! alhomejor me copio!! merci
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: irenebarcelona » dj. oct. 22, 2009 2:57 pm

me alegra de vez en cuando dar una idea!!!! ya que soy la que me suelo copiar jejejejejeje
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: Arcadia » dj. oct. 22, 2009 3:05 pm

oye me ha encantado la idea de escribirle algo y que lo encuentre en el plato!!!!!!!!!!!!!!

yo tengo algo en mente pero no se yo si me dará tiempo a llevarlo a cabo...jjajaja

Y lo de la cartita pues me lo apunto pq se lo puedo hacer a parte.

Mi idea es regalarle un baile!!!!!!!!! jajajaja....
No se si habeis visto el video de youtube de la chica que le canta a su novio en la iglesia...uff...que precioso....
La cancion es muy bonita cantada por ella!!!!!! y pensé...yo quiero yo quiero!!! pero logicamente no se cantar y seria un desastre!!!! jajaja asi que se me ocurrio lo del baile.

Él siempre me dice que quiere apuntarse a bailar salsa, a bailar sevillanas...bueno siempre esta con todo esto. Y en Abril siempre me dice que le encantaria saber bailar sevillanas para lucirse en las casetas....jajaja pero como no tenemos ni puñeteraa idea pues como que yo bailar lo justo..jajaja

Se me ha ocurrido aprender a escondidas....y el dia de la boda bailarle sevillanas con algunas amigas mas.....y decirle algo asi como que he aprendido para poder enseñarle a el...no se...jajajaja

Y lo del reloj lo haré....pero como quiero regalarle uno bueno de pedida que aun no lo he hecho pues lo que haré será comprar un reloj de caramelo...de esos de bolitas como cuando eramos chiquitinas...jajaja y su mejor amigo que es nuestro testigo se lo entregará en su casa...cuando se este vistiendo y con una notita que diga la frase esta que circula por el foro...TENEMOS UNA CITA....(CON LA HORA DE LA BODA) NO FALTES..
pero añadiendo algo con la palabra DULCE...por le reloj....en fin...ya veré....
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants