NUVIE DEL GIRONES

bodes 10!

NUVIE DEL GIRONES

EntradaAutor: NEUSVIDU » dv. ago. 28, 2009 8:57 pm

Hola a totes , k tal ???? Bé, he etat mirant i remirant i no sé veure que hi hagi cap temaobert per les nuvies de Girona.
La veritatés que llegir els comentaris de les altres nuvies, evidenmnt m'ha agradati m'ha servit d'ajuda, però m'agradaria trobar nuvies de Giroa per poder comentar coses més de casa. Encare vaig força peix en decidir el catering ,fotògraf, detalls ......................., per lo que 'aniria molt bé saber opinions.
Bé, a veure si surten nuvies !
NEUSVIDU

Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:34 pm

Re: NUVIE DEL GIRONES

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 9:55 pm

Bones,

Nosaltres ens casem a Sant Ferriol de Besalú al Juny i vosaltres?

A veure si això s'anima i ens ajudem unes a les altres, que ens fara falta almenys a mi perque m'ho estic prenent amb una parsimoni :-) :-) , vam triar el restaurant al Maig i no em mirat res més i ens hi hauriem de posar pq volem donar els invitacions per nadal ( així no em d'anar cada cap de setmana a casa d'algú, ens reunim tots per nadal i apa a repartir invitacions, *.-o-o.* , ja ens tocarà también anar a casa d'alguns, però ens treurem força feina de sobre >.-<: .
Imatge
sanbedur
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: NEUSVIDU » dv. ago. 28, 2009 10:13 pm

Nosatres a l'agost, a Mas Tarrats, i el càtering encre no ho sabem, anem mirant crec que tampoc cal correr, falta 1 any i tenim temps per tot. Però hem d'anar mirant i posant-nos les piles ja que e temps passa i passa molt ràpid.
El tema de les invitacions encare no les tinc, me les vull fer jo , i de omnt nomès tinc ideas. Haig d'intentar tenir-le per nadal, i així aprofitar per veure la família i anr repartint.
Bé , encare hi ha temps.

Per cert, no sabia que Sant Ferriol encare fucionava, pensava que ja no feien casaments.
NEUSVIDU

Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:34 pm

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 11:08 pm

Han canviat d'amos fara dos o tres anys.
Abans, bueno i encara si hi ha poca gent, es feien els casaments a l'hotel es així com rural però ara han fet un salò nou a l'altra banda que dona a les muntanyes de davant ( es tot dels mateixos amos )
el salo es molt maco a més te uns jardinets molt monos i unes vistes increibles desde el salo no veus ni el cami per arribar'hi ni l'hotel, queda per sota de l'hotel s'han de baixar unes escales, la veritat si ens haguessin dit que ens haviem de casar a l'hotel no l'haguessima agafat pero el salo , per si no ho he dit abans, es precios.
Es noto que n'estic enamorada, no veritat..........

Pert cert no coneixes tens alguna referencia?

Ha i una altra cosa que han canviat es que abans es feia amb catering i ara o fan ells mateixos a abaix al salo hi ha una cuina, i el xef es el de un restaurant força conegut de per aquí, ara no m'enrecordo de quin.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: Aley » dg. ago. 30, 2009 3:30 pm

NEUSVIDU ha escrit:Nosatres a l'agost, a Mas Tarrats, i el càtering encre no ho sabem, anem mirant crec que tampoc cal correr, falta 1 any i tenim temps per tot. Però hem d'anar mirant i posant-nos les piles ja que e temps passa i passa molt ràpid.
El tema de les invitacions encare no les tinc, me les vull fer jo , i de omnt nomès tinc ideas. Haig d'intentar tenir-le per nadal, i així aprofitar per veure la família i anr repartint.
Bé , encare hi ha temps.

Per cert, no sabia que Sant Ferriol encare fucionava, pensava que ja no feien casaments.

Uoooooooooooooooooooooooooooooooooooo al Mas TErrats!!! jo m'hi he casat también, aquest any, moltes felicitats, un lloc que t'he de dir jo, magic!!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: Puça » dc. set. 09, 2009 10:45 pm

Hola a totes i felicitats!!!!

Nosaltres tmb ens casem a Mas Terrats!! és una passada!! Pero encara ens falta triar el càtering. Hi ha algú que ens pugui aconsellar sobre algún que coneixi? i que relació qualitat preu estigui be? moltes gracies
Puça

Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 09, 2009 10:41 pm

EntradaAutor: Aley » dj. set. 17, 2009 8:19 am

Hola Puça, jo m'hi he casat el 25 de juliol de 2009 i vaig portar el ginjoler, va sortir molt i molt bé. Si vols més informació, envia'm un privat i parlem.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: Aley » dj. set. 17, 2009 9:00 am

Si si, jo estic molt contenta amb ells. Bé amb tot. Que he de dir, era el meu casament, tot va sortir molt bé segons jo jeje... ::love::
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dj. set. 17, 2009 9:53 am

BONES A LES GIRONINES 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OSTRES VEIG QUE YA TENIU POST BEN FET GUAPES VEURAS QUE AQUI PODREU COMPRATIR MOLTES IDEES I FAREU MOLTA AMISTAT JO SOC DEL 2009 ME VAIG CASAR AL PALAU LO MIRADOR 11/07/2009 I BUENO ARA D' AQUI 2 DIES ENS ANEM DE LLUNA DE MEL PERQUE ABANS PER TEMA DE FEINA NO HEM POGUT ANAR

NOMES UN CONSELL DISFRUTEU AL MAXIM D' AQUEST FANTASTIC ANY DE PREPARATIUS QUE US ESPERA PASA RAPISIDIM PERO ES GENIAL I IRREPETIBLE I MAI L' OLVIDAREU UN PETONAS A TOTES I QUE US VAGI TOT MOLT BE
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: sanbedur » dv. set. 18, 2009 7:59 pm

soniah86 ha escrit:BONES A LES GIRONINES 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OSTRES VEIG QUE YA TENIU POST BEN FET GUAPES VEURAS QUE AQUI PODREU COMPRATIR MOLTES IDEES I FAREU MOLTA AMISTAT JO SOC DEL 2009 ME VAIG CASAR AL PALAU LO MIRADOR 11/07/2009 I BUENO ARA D' AQUI 2 DIES ENS ANEM DE LLUNA DE MEL PERQUE ABANS PER TEMA DE FEINA NO HEM POGUT ANAR

NOMES UN CONSELL DISFRUTEU AL MAXIM D' AQUEST FANTASTIC ANY DE PREPARATIUS QUE US ESPERA PASA RAPISIDIM PERO ES GENIAL I IRREPETIBLE I MAI L' OLVIDAREU UN PETONAS A TOTES I QUE US VAGI TOT MOLT BE

Hola sonia,

No se si te'n recordes de mi ja em falten poquets msm per poder veure la teva cronica en tinc unes ganes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

que vagi molt be la lluna de mel

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: Aley » dj. oct. 01, 2009 9:32 am

Puça, no sé perquè però no em deixa enviar-te privats, si tens una direcció de correu o quelcom dona-me-la i parlem per allí.

Poso aquí el que et volia dir.

Mira et seré molt franca, jo vaig triar el ginjoler per una simple raó, un any abans es va casar allí un conegut meu, jo en aquella boda no hi vaig poder anar perque just es casava un company meu de feina al mateix dia. Ara bé, tothom amb qui vaig parlar em va dir que el pica-pica havia estat espectacular que feia temps que no veien una cosa similar... jo ni tan sols tenia idea de casar-me però em va quedar la recança de no haver-hi anat. Quan vaig decidir casar-me va ser una de les primeres opcions degut a que tothom en va sortir tan content.
El ginjoler es caracteritza per fer uns plats de pica-pica molt elaborats i de qualitat, no es la tipica croqueta, no sé si m'entens...

En quant a l'ubicació, el pica-pica es fa on les oliveres, davant de la carpa, a l'exterior i el ball just a la plataforma abans d'entrar al menjador, perque és de ciment i es pot ballar més còmodament.

Ara jo et recomano que vagis a dormir el divendres allí, jo ho vaig fer i va ser la millor decisió que vaig pendre perquè em va tranquil.litzar moltíssim. Des que em vaig instal.lar allí ja em semblava que estava tot fet i a punt i que tot sortiria bé.

PD: us caseu allà civilment o aneu alguna església?

25 de juliol de 2009
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: GPG » dj. oct. 01, 2009 4:10 pm

Hola Gironines!!

Com aneu? Que tenim el post una mica paradet...

Què us expliqueu?

Jo tinc moltes ganes de ser dissabte perquè començo a mirar vestits!!! Oeoeoeoeoeoe!!

Per cert, alguna ha anat a Jordi Dalmau de Granollers? Es que he vist la seva web i m'agraden molt!!

Anims que demà ja sóm divendres!!
Imatge
GPG

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: GPG » dj. oct. 01, 2009 5:55 pm

Hola guapa!!

Si que m'en recordo que tu també et casaves al Mas Marroch!! Per nosaltres també va ser amor a primera vista amb el restaurant!!
Tampoc he anat a cap casament, però l'any que vé ja en tinc tres allà mateix!! Serà com casa nostre al final!!

I com han anat les proves de vestits? Ja en tens algun de "clitxat"? ´
Jo ja us ho explicarè el dilluns...

Aixxxx!! En tinc unes ganes!!
Imatge
GPG

EntradaAutor: GPG » dl. oct. 05, 2009 5:22 pm

Hola reines!!

Doncs el dissabte vaig anar primer a Pronovias i despres a Sinovias.

El primer vestit que em vaig emprovar, vaig tenir una sensació estranya, genial, magica!! Em sentia com una princesa! Pensava: ets tu aquesta? No m'ho creia... Aixxxxx!! ::love:: ::love::

I desprès ja hi vaig agafar el truquillo i era emprovar, caminar una miqueta, assentar-me, girar-me,...

De moment en tinc dos de clitxats. Aquest dissabte vaig a Jordi Dalmau, que he vist l'estil que té, i m'agrada molt!!
Ja tinc ganes de tornar-hi a ser!!

He de dir que el tracte de les dependentes va ser molt bo a totes dues botigues, són molt maques!

I la resta de gironines, alguna més ha tingut prova de vestit?
Imatge
GPG

EntradaAutor: Mariantonia » dt. oct. 06, 2009 7:30 pm

Hola què tal?
Som nous per aquí, i nosaltres també ens casem al Mas Marroch... o no, ho estem estudiant pq ens tira molt però pica bastant. I hi ha la qüestió del DJ: algú sap quin és el que ofereixen? Com ho fa? És gaire car?
Tothom ens canta les excel·lències del menjar i del lloc, i la veritat és que veient les fotos et quedes flipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Salut i bons aliments!
Mariantonia

Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 06, 2009 7:26 pm

EntradaAutor: GPG » dc. oct. 07, 2009 8:34 am

Mariantonia ha escrit:Hola què tal?
Som nous per aquí, i nosaltres també ens casem al Mas Marroch... o no, ho estem estudiant pq ens tira molt però pica bastant. I hi ha la qüestió del DJ: algú sap quin és el que ofereixen? Com ho fa? És gaire car?
Tothom ens canta les excel·lències del menjar i del lloc, i la veritat és que veient les fotos et quedes flipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Salut i bons aliments!

Hola guapa!!

Felicitats!!

Jo si t'eh de dir la veritat, no he estat a cap casament al Mas Marroch, però em vaig enamorar nomès d'entar-hi.

També t'haig de dir que de preus, tampoc són molt exagerats, ja que nosaltres em voltat altres llocs i més o menys tots van allà mateix...

Quan us caseu?
Imatge
GPG

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 07, 2009 8:52 am

Annaiol ha escrit:GPG!!!!! Com van nar les proves dels vestits??? k guay k és, eh?! =0-0-)
Et sents taaaaaaan especial...!!!!

Jo ja tinc ganes d tornar hi a anar!!! :-///:
D moment tinc clixat... d pronovias el Galaica (avance 2010) Kè us sembla??? :-)

No me'n vaig poder estar i vaig haver de buscar a veure quin era i nena... vaig caure de cul me'n vaig enamorar que maco ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: . Si te l'acabes quedant segur aniràs espectacular!!!!! Que maco ::love:: ::love::
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dc. oct. 07, 2009 8:59 am

bones gironines 2010!!!!!!!!!!!!!

veig que el post es va animant ja aneu sent peña les del 2010 eig que totes esteu amb la busqueda del vestit, disfruteu molt que es un dels moments més divertits jo a la provincia de girona m' he provat nomes a special novias (palamos), pronovias, una altre que esta a platja d' aro que tenen la marca bundo i la cymbeline el tracte genial a tots els llocs pero finalment me vaig quedar amb special novias més a prop de casa y me van demanar el vestit que m' agradava :-)

ANNAIOL: he vist el vestit que t' agrada i que dirte es precios a mi m' encanta es completament l' estil que m' agrada aixi que que te dire jo jajajja, ara que ja t' agrada aquest tot i aixi segueix provant fins que estiguis completament segura, encara que a mi aquest m' ha encantat :-)

ja ens anireu explicant :-)
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 07, 2009 9:24 am

Anniol, jo ja m'he casat, també vaig triar un pronovias, el rialto 2009
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 07, 2009 10:29 am

Doncs la veritat és que es un dia magic!!! Un dia dificilment inolvidable. Ja ho veuràs, especial al màxim...

Doncs no era tan exagerat la forma de cor, es més palabra de honor, i si porta pedreria, jo em vaig casar tarda nit i la veritat tothom ho va destacar que quedava tan xulo amb els llums.. molt maco... la veritat...

En quan a vel jo no en portava, portava una peça molt original de pronovias era com una jaqueta vel molt maco ... que he de dir jo clar.. jeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants