Autor: Txell-Jose Luis » dj. març 05, 2009 8:54 pm
Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 9:04 pm
Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 9:09 pm
Autor: petitacampaneta » dj. març 05, 2009 11:18 pm
Autor: crisbert » dv. març 06, 2009 8:47 am
Autor: ShuRa » dv. març 06, 2009 8:56 am
Autor: Txell-Jose Luis » dv. març 06, 2009 10:18 am
Autor: oshia » dv. març 06, 2009 10:21 am
Txell-Jose Luis ha escrit:Noies moltes gracies per les vostres opinions !! Sé que es una decisió molt personal pero necessitava saber que opineu vosaltres... I pel que veig n'hi ha de tot ! jeje.
Jo penso que la gent que vulgui estar amb mi vindrá i la gent que no, ficará alguna excusa per no vindre.
Tinc fins dilluns per decidir-me, i per acabar de fer-me un embolic aquest cap de setmana vaig a veure dos lloc més !! El Serrat del Figaró i el Mas d'Osor.O sigui, diumnge tarda, será quant hem de prendre la gran decisió final !
Autor: ShuRa » dv. març 06, 2009 10:21 am
Txell-Jose Luis ha escrit:Noies moltes gracies per les vostres opinions !! Sé que es una decisió molt personal pero necessitava saber que opineu vosaltres... I pel que veig n'hi ha de tot ! jeje.
Jo penso que la gent que vulgui estar amb mi vindrá i la gent que no, ficará alguna excusa per no vindre.
Tinc fins dilluns per decidir-me, i per acabar de fer-me un embolic aquest cap de setmana vaig a veure dos lloc més !! El Serrat del Figaró i el Mas d'Osor.O sigui, diumnge tarda, será quant hem de prendre la gran decisió final !
Autor: Txell-Jose Luis » dv. març 06, 2009 10:33 am
ShuRa ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Noies moltes gracies per les vostres opinions !! Sé que es una decisió molt personal pero necessitava saber que opineu vosaltres... I pel que veig n'hi ha de tot ! jeje.
Mas d'Osor es de Can jubany, no?
Autor: Txell-Jose Luis » dv. març 06, 2009 10:34 am
oshia ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Noies moltes gracies per les vostres opinions !! Sé que es una decisió molt personal pero necessitava saber que opineu vosaltres... I pel que veig n'hi ha de tot ! jeje.
Realmente es asi , la gente que os quiera realemnet ira asi que ANIMO que ya nos contaras que decision has tomado wapi.
Autor: ShuRa » dv. març 06, 2009 10:36 am
Txell-Jose Luis ha escrit:ShuRa ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Noies moltes gracies per les vostres opinions !! Sé que es una decisió molt personal pero necessitava saber que opineu vosaltres... I pel que veig n'hi ha de tot ! jeje.
Mas d'Osor es de Can jubany, no?
Si, es de Can Jubany, por lo que leido tiene muy buenas criticas, dicen que la comida es genial.A ver que tal me parece el sitio y el trato que nos de Xavi.
Autor: oshia » dv. març 06, 2009 10:36 am
Txell-Jose Luis ha escrit:oshia ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Noies moltes gracies per les vostres opinions !! Sé que es una decisió molt personal pero necessitava saber que opineu vosaltres... I pel que veig n'hi ha de tot ! jeje.
Realmente es asi , la gente que os quiera realemnet ira asi que ANIMO que ya nos contaras que decision has tomado wapi.
OSHIA Muchas gracias y ya os contaré a todas que hacemos al final.
Autor: Txell-Jose Luis » dv. març 06, 2009 10:37 am
oshia ha escrit:no olvides pasarte y contarnos eh!!!.
Autor: ShuRa » dv. març 06, 2009 12:04 pm
Txell-Jose Luis ha escrit:oshia ha escrit:no olvides pasarte y contarnos eh!!!.
Olvidarme dices ?? Si estoy todo el dia enganchado al foro !!!! Y lo que me queda de estar con vosotras.. jeje.Tengo que tomar muchas decisiones y necesito contar con todas las ayudas posibles, eh !