Quina llástima!!!!

bodes 10!

Quina llástima!!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 09, 2009 12:49 pm

Holaaa a tothom!!!!

He trobat interessat entrar dintre d'aquest bloc de núvies 2010, ja que a mi también m'arriba el dia tan especial al setembre del 2010.
Us comento una coseta i a veure si em podeu ajudar a decidir-me.
Des de que el meu xicot i jo vam começar a buscar restaurant pel banquet, només vam veure 2 per la zona de tarragona que ens van convencer totalment, i mira que almenys van demanar info en 15 resturants. Total, que al final, el restaurant que més ens agradava per menús, jardins, atenció, etç era l'Encanteri de Vilallonga del Camp, d'aquesta manera ho vam anunciar als pares i vam decidir a visitar-ho amb ells pq donessin el seu punt de vista.
Però la cosa és que el dia que vam anar, fei un vent de ......, vaja...molt de vent, i el restaurant té la carpa que es on es fan les cerimónies, però quan vam entrar, només us dic que els llums del sostre es movien de banda a banda, i el toldo, juntament amb el sostre de la carpa semblava com si els estiguessin espolsant.....Ens vam portar una decepció!!!!! pq tan jo com el meu nen no ens volem arriscar .....
Ara ens han recomanat el restaurant La Boella (La Canonja), que no l'haviem vist abans, i depen d'aquest així farem, pq de tots els demés no em convenç cap!!!!

Necesitu help!!!!

Salutacions a tothom!!!!! i Gràciesss
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Eliti » dl. feb. 09, 2009 12:59 pm

Hola Mrs. Happines,
no tinguis en compte el temps que feia quan vas anar a fer la visita. A nosaltres ens va passar, el primer que teniem visita a ca n'alzina, va ser el cap de setmana que va fer tant de vent, estánt a l'entrada del poble de rubió, no vam poder entrar, perque els arbres, havien caigut a la carretera i no es podía passar, així que cap a casa sense fer la visita. La seguent visita a sigut aquest cap de setmana, primer a can macià i despres a ca n'alzina, i bueno...sense comentaris, tornava a fer un vent i un fred...l'home no feia mes que dir-nos, normalment aquí fa bon temps el que passa que amb aquest temporal d'aquests dies...
Es una opció que nosaltres estem triant i la veritat, que el que está passant amb el temps , no ha passat mai aquí es una cosa que no es normal, així que si a vosaltres us agrada trieu-lo, sense problema.
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 1:03 pm

Mrs. Happiness la Eliti té raó, el temps no el podem controlar, igual que si plou...

Nosaltres hem escollit Can Ribas ( Valles Oriental ) te moltisim jardí i tot molt verd, però si plou, doncs no serveix pràcticament de res..

Vull dir que aixó del temps no es pot controlar, tingues també en compte que aquest temporal de vent no és normal, i que depen del dia que us caseu tampoc serà normal gaire vent ( per exemple cap a l´estiu o passat l´estiu, no sol fer gaire vent! )

Petonets! Ja ens diràs el que!! :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Hola Eliti!!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 09, 2009 1:04 pm

Al principi ho vam estar parlant, però quan vam anar, veia el tipus de vent, que normalment per aqui a la zona fa sempre. Clar, això et fa pensar que possiblemet a finals de Setembre, que es una època que anem cap al fred, tens més possibilitats de que passi que no, per exemple al Maig....
No sabem que fer la veritat és aquuesta!!!!

Gràcies Eliti
Mrs. Happiness

Tinita

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 09, 2009 1:07 pm

Os mantendré informadas!!! jejeje

Besotes!!!
Mrs. Happiness

Re: Hola Eliti!!!

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 1:09 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Al principi ho vam estar parlant, però quan vam anar, veia el tipus de vent, que normalment per aqui a la zona fa sempre. Clar, això et fa pensar que possiblemet a finals de Setembre, que es una època que anem cap al fred, tens més possibilitats de que passi que no, per exemple al Maig....
No sabem que fer la veritat és aquuesta!!!!

Gràcies Eliti

Home si per la zona sol fer aquest vent sempre, poder millor que no clar! Us caseu a final de setembre?? jeje nosaltres el 17/09/2010!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 09, 2009 1:19 pm

El 17???? doncs nosasltres el dia despres, el 18/09/2010!!!!jejeje

El problema en part és aquest, que nosaltres per aquesta zona sempre fa aquest aire, no com el de fa 2 setmanes, que aquest entenc que no sigui normal a cap puesto, però bufa. La cosa és la noia em deia que a la temporada de banquets mai s'han trobat amb aquest vent, però clar, que ha de dir ella?
Una cosa és que el dia de la boda t'ho trobis per sorpresa i mira...mala sort!!! però sapiguent abans que quan fa vent, la sala perd tota l'esplendor i la gracia...doncs no ens volem arriscar.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: anit@ » dl. feb. 09, 2009 2:42 pm

Hola maca!! Yo si fus tú, triaria el restaurant, no pots pensar en el temps que fará!! yo també ho tinc tot organitzat a l'aire lliure!! seriasu un amerda que plogues o fes vent, xo no hi ha res a fer!! Si et va agradar el lloc no tu pensis mes :-) :-) :-)
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 16, 2009 11:57 am

Hola a totes!!!!

Fa 1 setmaneta que no he pogut entrar, i ara vaig perduda....com us va la cosa? jo segueixo buscant restaurant, i el diumenge anem a veure l'últim que ens falta per veure.
Hem estat parlant el meu xicot i jo que si per casualitat no ens agrada canviarem la data i el farem a l'Encanteri, (la carpa) però no estic del tot convencuda la veritat....
Vosaltres com aneu amb els preparatius? Tot bé?

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: annaiesteve » dc. feb. 18, 2009 2:06 pm

COM ESTAS REINA? COM VA TOT ?
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 18, 2009 3:54 pm

annaiesteve ha escrit:COM ESTAS REINA? COM VA TOT ?

Holeeee!!!!

Doncs anem tirant....desitjant trobar restaurant i deixar-ho tot ben lligat d'una vegada.
El dijous anem a parlar amb el fotograf, els de Alcolor que treballen a la zona de Tarragona i Barcelona. La veritat és que ho fan bastant bé, però ja us explicarè.
A veure.....i tu que tal portes el preparatius?
Mrs. Happiness

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:00 pm

ei guapa, doncs ja ens explucaras!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: berry » dc. feb. 18, 2009 7:02 pm

ja aniras explicant quins caps vas ligant wapi
Imatge
berry

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: nur_jor » dj. feb. 19, 2009 10:43 pm

Ei Mrs. Happiness, com portes el tema fotograf? Com ha anat avui?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dv. feb. 20, 2009 8:34 am

berry ha escrit:ja aniras explicant quins caps vas ligant wapi

NENA , ET QUEDA 1 ANY!!!! Q FORT!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: amydieg » dl. feb. 23, 2009 1:23 pm

Yo pienso diferente, es cierto que no puedes controlar el tiempo que hará, y no debes pensar que "eso a ti no te pasara el día de tu boda", porque no depende de nadie. Asi que es preferible encontrar un sitio a tu gusto pero que tenga opciones por si llueve, etc.
Al menos es lo que hemos pensado mi novio y yo para elegir, de hecho era la primera pregunta que haciamos en cada restaurante que ibamos. si tenían opción para cambiar la ceremonia y el aperitivo de lugar por si llovía. Porque de esa manera te evitas el disgusto tuyo, de tus familiares y de los invitados en general en el medio de tu celebración.
Un día estuve a comer en un restaurant5e donde dos novias se casaban, caia una lluvia incontrolable, y vi como la novia arrastraba su cola llena de barro en los pocos minutos que pudo salir a hacerse alguna foto...era angustioso, y fue cuando pensé que eso no me podia pasar a mí, prefiero ser prevenida que ver como todo se hecha a perder por no prevenir. Y más en estos tiempos en que puede llover o hacer mucho viento en cualquier época del año.
Es mi opinión.
amydieg
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 97
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 3:33 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. feb. 26, 2009 10:19 pm

Mrs. Happiness que tal? Com va anar? Ja teniu clar el tema restaurant?
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: ShuRa » dv. feb. 27, 2009 9:28 am

Eso esooo!!! ¿cómo va la elección? :)
Imatge
Imatge
ShuRa