· TERRA ENDINS ·

bodes 10!

· TERRA ENDINS ·

EntradaAutor: *COWY* » dg. feb. 08, 2009 7:08 pm

Hola chicas,
Aqui esta la lista de las que nos casamos este año con Terra Endins.

· JUNIO ·

5 - Nathali33 - La Tria
25 - Txell-Jose Luis - Masia Vilasendra
26 - Yolanda i Jordi - Masia Vilasendra

· JULIO ·

24 - Cpab - Masia Vilasendra

· SEPTIEMBRE ·

11 - Esca5408 - La Salada

· OCTUBRE ·

10 - *COWY* - El Prat Verd
*COWY* l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 16, 2010 2:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
" No quiero que limpies mis gafas, no, quiero que mires por mi "
*COWY*
:: núvia rookie

Entrades: 165
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 12:41 pm

Re: TERRA ENDINS . opiniones .

EntradaAutor: anit@ » dg. feb. 08, 2009 9:30 pm

Hola Candi guapa!!
pues mi hermano y mis cuñados se casaron el año pasado, ambos eligieron Terra Endíns!! La comida Buenissíma, si lo cojes no te arrepentiras!! Yo he elegido el Serrat del Figaró, catering de Juvany que tambien me han hablado muy bien!! Aunque es un poquillo más pijo y selecto, es muy easquisito!! para cualquier duda, aquí estoy!! Que has mirado el mismo Terra endíns o prat verd?
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: Lila06 » dg. feb. 08, 2009 10:01 pm

Hola!

Jo he estat a molts casaments que el càtering a estat a Terra Endins i l'àpat s'ha fet al Prat Verd, La Salada, Terra Endins,... La relació qualitat-preu està molt bé. El millor: les postres.
No t'arrepentiràs.
Lila06

Entrades: 34
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 11:55 pm

EntradaAutor: *COWY* » dl. feb. 09, 2009 12:11 am

Gracies noies!!
M'en alegro que tingueu tantes bons comentaris dells!!
Nosaltres ho fem al prat verd.
En relacio al preu son els que mes s'ajusten al nostre pressupost.
::love:: ::love:: ::love::
" No quiero que limpies mis gafas, no, quiero que mires por mi "
*COWY*

Entrades: 165
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: anit@ » dl. feb. 09, 2009 2:50 pm

NyiNyi
Nena quin dia et cases tú? espero que sigui acertada l'eleccio de fer-ho al Serrat, m'han parlat molt bé, pero hem feia por prque tinc molta familia de fora y son de menyar força!! i hem feia un amica de por que fos molt tiquis miquis els plats!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: yolanda i jordi » dt. feb. 24, 2009 5:26 pm

Hola noies, sóc nova aquí. Hem caso a Masia Vilasendra i he agafat el catering Terra Endins.
M'alegra llegir coses tant bones, ja que a Vilasendra no estava entre els recomenats i l'he agafat perquè per el tipus de menú que el vaig trobar molt i molt complert i el preu.
He mirat varis caterings ( Montserrat, Magnòlies, el Ginjoler...) i la veritat que hi havia bastanta diferència de preu.
Suposo que no m'equivocaré ja que de vegades penses que si hi ha aquesta diferència de preu alguna cosa ha de fallar.
El que m'extranya que he anat a varis llocs que havies de triar el catering i ningú els tenia dintre els seus recomanats. Per aixó hem fa una mica de por.
A veure si hemo podeu tranquilitzar una mica jajaj. Es que sóc molt preocupadissa i com que val tot tants diners vols que et sorti tot perfecte no?
yolanda i jordi

Entrades: 110
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 5:12 pm

EntradaAutor: anit@ » dt. feb. 24, 2009 7:57 pm

No et preocupis, et puc assegurar que anirá tot genial!! jo ya he anar a 3 casaments amb aquest catering i es menja genial!! Qualitat preu la veritat es que es molt raonable!! Felicitats per el teu casori!!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: yolanda i jordi » dc. feb. 25, 2009 8:26 am

Moltes Gràcies i igualment felicitats per el casament.
Hem deixes més tranquila.
Perdona una altre pregunta, saps d'algun fotògraf que treballi bé i que no sigui execivament car? És que els que hem mirat sí que ho deuen fer molt bé però fotos i video va a pagar uns 3500 euros i la veritat és tot tant car ....
Gràcies
yolanda i jordi

EntradaAutor: anit@ » dc. feb. 25, 2009 9:19 pm

yolanda i jordi ha escrit:Moltes Gràcies i igualment felicitats per el casament.
Hem deixes més tranquila.
Perdona una altre pregunta, saps d'algun fotògraf que treballi bé i que no sigui execivament car? És que els que hem mirat sí que ho deuen fer molt bé però fotos i video va a pagar uns 3500 euros i la veritat és tot tant car ....
Gràcies

Hola guapa!!! mira la veritat es que he mirat una mica els preus d'aqui la comarca i son exesius!!! vaig anar a una fira de nuvis a granolles y la part de granollers, barcelona, etc.. tenen els preus reventadissims!!! A mi hem va agradar el fotògraf MINGUILLON te botiga a granolles i a Terrassa i el seu treball hem va encantar, et comento:
1 album 30 x40 + 3 dvd del casament + invitacions digitals + 4 mimi rèpliques de l'album + 1 cd amb totes les fotos del casament ( inclou video) 1795€ està super bé de preu i té molte idees, aqui hi ha moltes foreres que l'han agafat!!! per qualsevol dubte ja saps!!! :-)ok:
Imatge
anit@

EntradaAutor: yolanda i jordi » dj. feb. 26, 2009 9:59 am

Moltes gràcies.
La veritat que aquest preu està molt i molt bé. No sé que passa que per Osona els fotògraf són caríssims.
L'hi he enviat un correu per veure si podem quedar aquest dissabte.
Ja t'explicaré.
yolanda i jordi

EntradaAutor: ShuRa » dj. feb. 26, 2009 10:12 am

anit@ ha escrit:Hola Candi guapa!!
pues mi hermano y mis cuñados se casaron el año pasado, ambos eligieron Terra Endíns!! La comida Buenissíma, si lo cojes no te arrepentiras!! Yo he elegido el Serrat del Figaró, catering de Juvany que tambien me han hablado muy bien!! Aunque es un poquillo más pijo y selecto, es muy easquisito!! para cualquier duda, aquí estoy!! Que has mirado el mismo Terra endíns o prat verd?

Oye....y has probado ya algo de jubany? es que a mí también me los recomendaron, pero me da miedo que sea del palo muy pijo y que se queden con hambre....
¿has visto los platos o probado?
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: anit@ » dj. feb. 26, 2009 1:03 pm

Oye....y has probado ya algo de jubany? es que a mí también me los recomendaron, pero me da miedo que sea del palo muy pijo y que se queden con hambre....
¿has visto los platos o probado?[/quote]

La verdad es que yo tenia el mismo miedo que tu!!! pero conozco gente que ha ido a bodas con su càtering y sin duda me han dicho que la comida es buenissíma!!! el mejor que han probado!!
Yo tengo mucha familia de pueblo ( osea que son de comer, no de pijerias) y tenía un miedo espantoso !! incluso a la chica que se encarga le dijé ( pero seguro que pasaís a repetir, no?? je je ej) de hecho Shura como me caso antes que tú ya te diré, porque a mi las cosas pijas como que no, pero en fin si es bueno, es bueno!!! si quieres intento enviarte los menús???
Imatge
anit@

EntradaAutor: anit@ » dj. feb. 26, 2009 1:05 pm

Muy bien gupaa ya me contarás haver que te dicen!! yo sin falta este finde los llamo para que me tengan en cuenta y quedar!!!
De que parte de la comarca eres??? y cuando te casas??
Imatge
anit@

EntradaAutor: ShuRa » dj. feb. 26, 2009 1:05 pm

anit@ ha escrit:Oye....y has probado ya algo de jubany? es que a mí también me los recomendaron, pero me da miedo que sea del palo muy pijo y que se queden con hambre....
¿has visto los platos o probado?

La verdad es que yo tenia el mismo miedo que tu!!! pero conozco gente que ha ido a bodas con su càtering y sin duda me han dicho que la comida es buenissíma!!! el mejor que han probado!!
Yo tengo mucha familia de pueblo ( osea que son de comer, no de pijerias) y tenía un miedo espantoso !! incluso a la chica que se encarga le dijé ( pero seguro que pasaís a repetir, no?? je je ej) de hecho Shura como me caso antes que tú ya te diré, porque a mi las cosas pijas como que no, pero en fin si es bueno, es bueno!!! si quieres intento enviarte los menús???[/quote]

No, si los menús los tengo :) Gracias jejeje ya me contarás
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: anit@ » dj. feb. 26, 2009 2:01 pm

Ok guapi!! Al final te has quedado con la masia, no?? es alquiler de finca entonces, no?? que más catering te recomiendan? el de Terra endins tambie´n está muy bien Shura
Imatge
anit@

EntradaAutor: ShuRa » dj. feb. 26, 2009 2:05 pm

anit@ ha escrit:Ok guapi!! Al final te has quedado con la masia, no?? es alquiler de finca entonces, no?? que más catering te recomiendan? el de Terra endins tambie´n está muy bien Shura

Aún no sé con qué nos quedamos :) pero ahora estamos mirando masías (vilasendra, la garriga y la roureda), son las que nos han gustado....
Si nos quedamos con ellas, quiero tener mirados caterings, para ver el precio que saldría por persona antes de decidirme :)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. feb. 26, 2009 4:35 pm

yolanda i jordi ha escrit:Moltes gràcies.
La veritat que aquest preu està molt i molt bé. No sé que passa que per Osona els fotògraf són caríssims.
L'hi he enviat un correu per veure si podem quedar aquest dissabte.
Ja t'explicaré.

Hola Yolanda !
Una pregunta, saps si la cerimonia que es fa a La Masia Vilasendra es real? I saps si dintre del 380 euros que demanen inclou el qui ho fa o es apart?
Una altre cosa, em podries passar preus de Terra Endins?
Txell-Jose Luis
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: anit@ » dj. feb. 26, 2009 9:04 pm

nyinyi Moltes grácies guapa! Si els menús ja els tinc xo d'els k estan fets n m'agradava cap,I no savia gaire be quin preu havia d mirar, xo solucionat! K et cases akest any? Ja m'explicaras.. :-)ok: :-)ok:
Imatge
anit@

EntradaAutor: ShuRa » dv. feb. 27, 2009 9:25 am

NyiNyi ha escrit:Ei anit@! sorry, no he vist el teu missatge fins ara!!

Doncs no he anat a cap casament encara! aquest any però en tinc 2 (un d'aqui un meset i mig al Serrat) i al juliol un altre, i al setembre jo!!! jejejej

Segons m'han dit, és impressionant, i de quedar-se amb gana res! tinc uns amics que hi van anar l'any passat i els hi va encantar!
Fan coses "pijes" però normals... no sé com dir-ho, al pica pica, per exemple, hi ha coca amb pernil de jabujo... és molt complert.
A part, que a taula passen menjar per repetir tan com vulguin, amb 2 postres i amb pica-pica per el ball...

Bé, que t'he de dir jo si es el que he triat! jajajaja

Si vols, a la seva pàgina web i tenen penjats els menús! entra i fes-hi un cop d'ull! :-)ok:

¿Habláis del can cubany?

A mí lo chungo es que si no llegas a 120, te cobran 30.90 más por cada persona que falte.....buffff, eso dispara los precios :-(
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: anit@ » dv. feb. 27, 2009 9:13 pm

sÍ WAPI!! ES EL CATERING DE CAN JUBANY!!!

si a mi también me pasa, tengo un minimo de 120 personas, si no las pago igual!! de momento llego de sobras, pero espero que no me falle mucha gente!! yo he contado mas o menos i sale el menú en total por 130 € por persona aprox!!! tu lo entiendes eso del jamón!!! lo de que vale 600 € si quieres un tio cortando jamón el la boda!!! es muy raro ( si es un joselito) pero lo veo muy caro!!! con eso me tengo que informar más!!! Bueno y los manteles que me gustan vales 5 € más por persona!! eso de momento lo dejare pendiente y de aquí al TASTET ya decidiré
Imatge
anit@

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants