Feliz año a todas y... sí, nos casamos el año que viene!!

bodes 10!

Feliz año a todas y... sí, nos casamos el año que viene!!

EntradaAutor: Star6 » dj. gen. 01, 2009 12:22 pm

En primer lugar felicitaros a todas/os el año que hoy comenzamos, que todos vuestros deseos se hagan realidad y que nuestros preparativos se lleven a cabo conforme a lo planeado y con mucho éxito.
Vais a ver que rápido pasa... en fin nuestra cuenta atrás ha comenzado, muchos saludos!!!
Star6
:: núvia rookie

Entrades: 86
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 2:20 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 01, 2009 9:16 pm

Siiiiiiiiiiiiiiii, ara ja sembla que no quedi taan quan diem l'any que ve pq quan deies al 2010 ja deien ufff si falta mooolt, ara les meves amigues ja diuen que no kda res a més a finals d'aquest any ja podrem començar a preparar cosetes, al menys jo que em caso al maig... què xul.lo!!! Vestit, invitacions, esglèsia... ja en tinc ganes!!!! ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montseijordi » dj. gen. 01, 2009 11:43 pm

i abans d'any segur q fem algu tambe, ja veuras
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dv. gen. 02, 2009 9:39 am

eso eso , ole y ole que ya empiezan las miradas de cosillas y demas!!!y pruebas de vestido uuuuuuuuuuuujuuuuu jejejeje.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: JUDITH H » dl. gen. 12, 2009 4:44 pm

lluneta29 ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiii, ara ja sembla que no quedi taan quan diem l'any que ve pq quan deies al 2010 ja deien ufff si falta mooolt, ara les meves amigues ja diuen que no kda res a més a finals d'aquest any ja podrem començar a preparar cosetes, al menys jo que em caso al maig... què xul.lo!!! Vestit, invitacions, esglèsia... ja en tinc ganes!!!! ::love:: ::love::

PUES SÍ, POR FIN PODEMOS DECIR BIEN ALTO QUE NOS CASAMOS EL AÑO QUE VIENE!!!!!!! Ya que cuando decía en el 2010 todo el mundo pensaba que lejos, pero que descanso ahora ya no. POR CIERTO FELIZ AÑO A TODAS.
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: montseijordi » dl. gen. 12, 2009 4:46 pm

igualmente judith
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dl. gen. 12, 2009 4:47 pm

JUDITH H ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiii, ara ja sembla que no quedi taan quan diem l'any que ve pq quan deies al 2010 ja deien ufff si falta mooolt, ara les meves amigues ja diuen que no kda res a més a finals d'aquest any ja podrem començar a preparar cosetes, al menys jo que em caso al maig... què xul.lo!!! Vestit, invitacions, esglèsia... ja en tinc ganes!!!! ::love:: ::love::

PUES SÍ, POR FIN PODEMOS DECIR BIEN ALTO QUE NOS CASAMOS EL AÑO QUE VIENE!!!!!!! Ya que cuando decía en el 2010 todo el mundo pensaba que lejos, pero que descanso ahora ya no. POR CIERTO FELIZ AÑO A TODAS.

igualmente neni.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 2:31 pm

SI....NOS CASAMOS EL AÑO Q VIENE, Y COMO TODAS SOMOS TAN BUENAS NIÑAS, VAMOS A LA COMIDA DEL DIA 7, VERDAD Q SI ????

POBRE DE LA Q FALTE!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants