Autor: gina_christian » dc. nov. 12, 2008 9:48 pm
Autor: oshia » dc. nov. 12, 2008 10:12 pm
Autor: annaiesteve » dj. nov. 13, 2008 8:38 am
gina_christian ha escrit:Hola guapas,
se que muchas de vosotras no sabeis de que va el tema, pero he querido abrir un tema para esto ya que para mi es muy importante.
Algunas sabeis que la relacion con mi novio está en un punto de reflexion, él no sabe realmente lo que siente y yo aún menos.
Cada día que pasa y estoy bien me hago ilusiones de que todo seguirá normal y continuaremos nuestra aventura de la boda, pero ya no puedo engañarme más.
La verdad es que no se si seguiré con él, ya que espero que me lo diga él, y aún menos albergo esperanzas de casarme.
Me conecto a este foro para conocer gente, pero estoy viendo que no es el foro adecuado para mí, al menos ahora.
Doy las gracias a todas las que me han dado todo el apoyo que he necesitado hasta el momento, pero hasta nuevo aviso ya no me conectaré más aqui.
Muchos besos a todas!! me habeis sido de gran ayuda!
Gina, no conozco tu historia, pero q sepas q aqui siempre nos tendras , para lo qu necesites !
un besote.
Anna
Gina.
Autor: montseijordi » dj. nov. 13, 2008 10:44 am
Autor: annaiesteve » dj. nov. 13, 2008 12:03 pm
montseijordi ha escrit:Ei Gina!
La veritat es q no se si tornaras a entrar o no per llegir els nostres missatges. Si necessites qualsevol cosa aqui seguirem, entenc perfectament la teva situacio i potser si q tens rao en q aquest no es el millor forum, aqui practicament som monotema i si esteu en aquesta situacio, es totalment logic q no vulguis llegir coses d casaments.
Sento q ens deixis aixi i tot el q t'esta passant, aqui esperem tornar-te a veure i q sigui x donar-nos bones noticies. Gracies x sincerar-te amb nosaltres i explicar-nos tot el q et passava.
Molts anims guapa! Petons
Autor: ..FLOR.. » dv. nov. 14, 2008 10:52 pm
Autor: gina_christian » dj. nov. 27, 2008 4:29 pm
Autor: oshia » dj. nov. 27, 2008 4:47 pm
Autor: gina_christian » dj. nov. 27, 2008 5:10 pm
Autor: Papallona* » dj. nov. 27, 2008 5:36 pm
Autor: berry » dj. nov. 27, 2008 9:13 pm
Autor: montseijordi » dj. nov. 27, 2008 11:41 pm
gina_christian ha escrit:Hola guapes!!
no se si algú llegirà això però no se a on dirigir-me.
Per totes les que heu seguit la meva historia, i per les que no sabeu de que va el tema...us haig de dir que tinc bones notícies...(encara que no tant bones com dir que em caso, per que de moment no es així)
Us haig de dir que després de passar-ho molt malament, al final he posat els punts sobres les is. I es que sempre es diu que si vols una cosa lluita per ella. Doncs aquest cop he lluitat per continuar amb el Christian i que la nostra relació vagi molt millor (millor que abans)
Al final, després de passar unes setmanes amb ell per casa, i intentant que lo nostre funciones, em vaig adonar que lo millor era separar-nos durant un temps. Li vaig dir que marxes un temps a casa la seva mare a pensar.
Després de passar més d'una setmana sense veurel ni sentir-lo i que ell em tractava com una amiga, vaig posar les coses al seu lloc. Per que ell em va dir que tenia por que lo nostre anés a pitjor, i jo li vaig dir que li volia demostrar que lo nostre podia anar a molt millor si arreglem tot lo nostre. no més cabrejos, ni bronques tontes, ni males cares ni males contestacions.
Així que ell veu que sí podem anar a millor i ens donem una altra oportunitat. Encara viu amb la seva mare, però quan ell estigui preparat ja es vindrà a viure amb mi. Bua es com si comencessim a ser novios, tornen les tardes de cine i el passejar per la ciutat.
De moment el tema de la boda serà ell el que decidirà si es vol casar o no, així que espero poder donar-vos una alegria.
Us donc les gràcies a totes per tot el que heu fet. Ens veiem per aqui.
Molts petonets!
Autor: montseijordi » dj. nov. 27, 2008 11:43 pm
Autor: oshia » dv. nov. 28, 2008 9:21 am
Autor: Dsire » dv. nov. 28, 2008 12:18 pm
Autor: oshia » dv. nov. 28, 2008 1:09 pm
Autor: montseijordi » dv. nov. 28, 2008 4:21 pm