Saber una mica de nosaltres

bodes 10!

Saber una mica de nosaltres

EntradaAutor: gina_christian » dc. nov. 12, 2008 6:10 pm

Hola noies!
he estat xafardejant els posts que hi ha en el 2010 i m'he adonat que encara que hi ha de molts i molts temes diferents, podria obrir-ne un a on ens coneguem millor.
Per poder explicar a que ens dediquem, d'on som, que ens agrada fer... bueno coses fora del tema del casament. No se si m'heu entes.

Com que he obert jo el post començaré jo. A veure...

Em dic Georgina i soc d'Hospitalet de Llobregat. Porto tota la vida vivint aqui, mentre estava a casa els pares i ara que estic amb la meva parella.

Vaig estudiar interiorisme, encara que de moment estic treballant com a delineant en un despatx d'arquitectes. Aqui ha donat de ple la crisis, i durant uns mesos només veia com despedien als meus companys de feina, per sort a mi em conserven, no se fins quan... I jo que volia fer un canvi de feina, per poder ficar-me amb l'interiorisme... pero qualsevol s'atreveix ara a canviar de feina...

Per si les mosques m'he decidit a tornar a estudiar, aquest cop una cosa totalment diferent, i que sempre tenia ganes d'estudiar, que es ciències empresarials. Ho haig de fer per la UOC, encara que de moment estic molt contenta. Es nota que porto poquet...

Sobre el tema dels "hobiies", haig de dir que sempre m'ha agradat fer esport, encara que desde fa mesos que no faig res per tema de falta de temps. M'agraden molt la natació, el tenis, l'esqui i sobretot el patinatge sobre gel (al qual li vaig dedicar 8 anys). També m'agrada molt fer punt de creu (com les iaies), i m'agrada molt llegir, sobretot novel.les de misteri. M'agraden molt les bandes sonores de les pelicules.
Em sembla que no em deixo res mes. Quan em vingui alguna cosa al cap la dic i ja esta.

A veure si us animeu, m'agrada saber coses de la gent i que la gent em conegui.
Salutacions, Gina
gina_christian
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: gina_christian » dc. nov. 12, 2008 6:42 pm

aix... m'he descuidat de dir que tinc 26 anys, comperts a finals d'agost. Em fa una por estar més a prop dels 30...

També m'he descuidat de dir que tinc un germà amb el que em porto 19 mesos i és com si fossim de la mateixa edat. De petits i fins fa poc ens portàvem a matar... encara que des que m'he independitzat que ens portem molt millor, encara que quasi cada dissabte per la tarda el tinc instal.lat a casa jugant a la play amb el meu xicot. pero bueno ja m'està be.

De moment res mes, ja se m'aniran passant coses pel cap.
gina_christian

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: montseijordi » dc. nov. 12, 2008 7:00 pm

Hola noies!

Doncs segueixo jo. Jo em dic Montse ( facil d'endevinar pel nick, jeje ) i estic vivint a Premià de Mar amb la meva parella ( en Jordi ) que ell és d'aqui. Jo soc de Teia. Portem 3 anys i mig vivint junts i quasi 10 anys sortint junts, aixi q ja tocava plantejar-se tema casament, jeje.

Jo he estudiat medicina i ara soc resident de segon any de medicina de familia ( o sigui, metge de capçalera ) i estic treballant a Santa Coloma.

Vinga, ara la propera, jeje.

Petons a totes
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: ..FLOR.. » dc. nov. 12, 2008 7:34 pm

Siguiente!!!!!

Yo me llamo Cristina, estudié (por decir algo jejeje) turismo y he estado 6 años en agencias de viajes de calle, ahora me dedico sólo a empresas desde hace un año!! Me encanta mi trabajo y hoy por ejemplo le he dedicado 10 horas non stop, que os parece?? jejejeje

A mi chico lo conozco hace 2 años y medio, bueno yo tengo 27 y el tiene 31 años, y vivimos juntos desde hace 1 año y medio.. Dicho y hecho!!! Y eso que estuve 6 años con un chico en una relación anterior..

Él fue muy persuasivo para que yo le concediera una primera cita y a la segunda ya me enganché de él de mala manera!!! Hasta la fecha.. no puedo estar sin él!!!

Hobies y tal... uufff viajarrrr!!! Me encanta!!! Antes lo haciamos mas, pero ahora estoy mas concienciada a ahorrar un poquitoooo!!!! Me encanta el patinaje, la rítmica y la sincronizada, pero eso sólo por la tele ehhhh!!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nata|ia » dc. nov. 12, 2008 8:12 pm

Ara jo, em dic Natàlia i la meva parella Jose. Tenim 23 i 24 anys respectivament, vivim junts al Vendrell ara farà dos anys (just el dia de Nadal) i portem quasi 4 anyets junts tot i que ens coneixem des dels 14!
Estic apunt de ser arquitecte, aquest curs acabo i només em quedara presentar el projecte final q també serà el 2010.. així que aquell any serà el millor de la meva vida!
Treballo mitja jornada en un despatx d'arquitectura i estudio l'altre mitja jornada xD a la UPC de Barcelona, cansa una mica pero weno.. quan arribo a casa tot i la feinada q tinc de la uni sempre trobo momentets per entrar al foro, m'encanta!
En quant a hobbies... no tinc gaire temps ara mateix, però m'encanta anar amb bici, els gossos em tornen boja (a casa dels meus pares en tenim 10, i és el que més trobo a faltar!) i crec q ja sta..

la següent...
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: berry » dc. nov. 12, 2008 9:48 pm

Hola noies,

em dic Elisabet (sense h) important... tinc 23 anyets soc tecnica en administracio de sistemes informatics pero el q mes m'agrada es fer pàagines web. Sóc de premià de mar de tota la vida. Fa dos anys que estic amb la meva parella (Diego) i fa molt poquet q estem 'compromesos' oficialment. Ens volem casar a principis del 2010 pq al 2009 se'ns casen 4 amics i clar no es plan.

Hobbies...m'agrada molt navegar per internet (soc una viciada),m'agrada el cinema, sortir amb els amics, la platja, llegir un bon llibre. No m'agrada q em regalin llibres soc molt especial i els haig de triar jo per enganxar-m'hi i no se q mes...
q segueixi una altra
Imatge
berry
:: núvia d'or

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm

EntradaAutor: berry » dc. nov. 12, 2008 9:51 pm

Per cert q m'he oblidat

ENCANTADA!!!! >.-<:
Imatge
berry

EntradaAutor: INGLESITA » dt. nov. 25, 2008 9:06 am

Hola a totes!!

El meu nom és Amy. Jo visc a Terrassa amb el meu xicot desde juny d'aquest any. Ara (el 13 de decembre) farem 4 anys i mig. Els dos tenim 24 anys i quan ens casem tindrem 26 anys.

Jo vaig començar estudiant arquitectura durant 4 anys però ho vaihg deixar perque em vaig donar compte que el que m'agradava era el Turisme. Així que aquest any si tot va bé ja acabaré la carrera. Estudio a la UAB.

Desde fa un any i mig estic treballant en un hotel, però no es el que m'agrada! m'agradaria treballar d'organitzadora de convencions i events, però per això haig de fer un master (que si puc el faré l'any que ve)

mmm em sembla que no em deixo res!!!jajajajajaja!!
INGLESITA

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: Seaweed » dj. des. 04, 2008 3:59 pm

Hola a totes!!!!
Sóc la Meritxell, tinc 25 anys (acabats de fer el dia 28 de novembre) i el meu xicot és l'Hernán que en té 26. Vivim junts a Terrassa des del febrer del 2006, ciutat on jo vaig néixer i a la que Hernán va arribar fa 11 anys (ell és argentí).

Sóc infermera des de fa 4 anys i mig quasi jeje i des del juny d'aquest any sóc també publicista i rrpp. Al febrer del 2009 començaré el CAP per poder donar classes el dia de demà i l'any que ve faré un màster de relacions públiques i gavinets de comunicació per poder dedicar-me, en un futur no molt llunyà, a les relacions públiques en tota regle organitzant esdeveniments, fent notes de premsa d'empreses... Com veieu no té res a veure una cosa amb l'altre, però és que els dos mons m'encanten i vull passar una temporada fora de les guàrdies als hospitals i deixar la nit per viure una mica més la meva vida i viure-la gaudint-la al màxim, coincidint amb les persones a les que estimo.

Mmmmm respecte als hobbies que tinc està tocar el piano, anar al cinema, escoltar música, fer excursionis-me, els esports d'aventura (rappel, barrancs, raffting...), esquiar (tot i que no en sé gaire), etc.

Bé, si se m'acudeix alguna altra cosa.... ja us l'explicaré!!!!

Una abraçada!
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: Seaweed » dj. des. 04, 2008 4:28 pm

Uissssssssss és des de febrer del 2007!!! jiji quin despiste!
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: berry » dj. des. 04, 2008 9:06 pm

Seaweed ha escrit:Hola a totes!!!!
Sóc la Meritxell, tinc 25 anys (acabats de fer el dia 28 de novembre) i el meu xicot és l'Hernán que en té 26. Vivim junts a Terrassa des del febrer del 2006, ciutat on jo vaig néixer i a la que Hernán va arribar fa 11 anys (ell és argentí).

Sóc infermera des de fa 4 anys i mig quasi jeje i des del juny d'aquest any sóc també publicista i rrpp. Al febrer del 2009 començaré el CAP per poder donar classes el dia de demà i l'any que ve faré un màster de relacions públiques i gavinets de comunicació per poder dedicar-me, en un futur no molt llunyà, a les relacions públiques en tota regle organitzant esdeveniments, fent notes de premsa d'empreses... Com veieu no té res a veure una cosa amb l'altre, però és que els dos mons m'encanten i vull passar una temporada fora de les guàrdies als hospitals i deixar la nit per viure una mica més la meva vida i viure-la gaudint-la al màxim, coincidint amb les persones a les que estimo.

Mmmmm respecte als hobbies que tinc està tocar el piano, anar al cinema, escoltar música, fer excursionis-me, els esports d'aventura (rappel, barrancs, raffting...), esquiar (tot i que no en sé gaire), etc.

Bé, si se m'acudeix alguna altra cosa.... ja us l'explicaré!!!!

Una abraçada!

El meu noi tambe es argenti (es diu Diego)
Imatge
berry

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants