Hola noies!
he estat xafardejant els posts que hi ha en el 2010 i m'he adonat que encara que hi ha de molts i molts temes diferents, podria obrir-ne un a on ens coneguem millor.
Per poder explicar a que ens dediquem, d'on som, que ens agrada fer... bueno coses fora del tema del casament. No se si m'heu entes.
Com que he obert jo el post començaré jo. A veure...
Em dic Georgina i soc d'Hospitalet de Llobregat. Porto tota la vida vivint aqui, mentre estava a casa els pares i ara que estic amb la meva parella.
Vaig estudiar interiorisme, encara que de moment estic treballant com a delineant en un despatx d'arquitectes. Aqui ha donat de ple la crisis, i durant uns mesos només veia com despedien als meus companys de feina, per sort a mi em conserven, no se fins quan... I jo que volia fer un canvi de feina, per poder ficar-me amb l'interiorisme... pero qualsevol s'atreveix ara a canviar de feina...
Per si les mosques m'he decidit a tornar a estudiar, aquest cop una cosa totalment diferent, i que sempre tenia ganes d'estudiar, que es ciències empresarials. Ho haig de fer per la UOC, encara que de moment estic molt contenta. Es nota que porto poquet...
Sobre el tema dels "hobiies", haig de dir que sempre m'ha agradat fer esport, encara que desde fa mesos que no faig res per tema de falta de temps. M'agraden molt la natació, el tenis, l'esqui i sobretot el patinatge sobre gel (al qual li vaig dedicar 8 anys). També m'agrada molt fer punt de creu (com les iaies), i m'agrada molt llegir, sobretot novel.les de misteri. M'agraden molt les bandes sonores de les pelicules.
Em sembla que no em deixo res mes. Quan em vingui alguna cosa al cap la dic i ja esta.
A veure si us animeu, m'agrada saber coses de la gent i que la gent em conegui.
Salutacions, Gina