Sóc nova per aquí i volia saber si hi ha altres nuvis qs casin per Girona i vulguin càtering. Algú en sap de xulos i em pot orientar en preus i qualitats? És que acabem de posar-nos a buscar i anem una mica perduts!
Gràcies!

Autor: rmoliveras » dt. nov. 11, 2008 11:52 pm
Autor: GPG » dc. nov. 12, 2008 9:19 am
Autor: JUDITH H » dc. nov. 12, 2008 9:24 am
rmoliveras ha escrit:Hola a tothom!
Sóc nova per aquí i volia saber si hi ha altres nuvis qs casin per Girona i vulguin càtering. Algú en sap de xulos i em pot orientar en preus i qualitats? És que acabem de posar-nos a buscar i anem una mica perduts!
Gràcies! :-/ :-):-):-):
Autor: oshia » dc. nov. 12, 2008 9:33 am
Autor: montseijordi » dc. nov. 12, 2008 12:39 pm
Autor: oshia » dc. nov. 12, 2008 1:16 pm
Autor: rmoliveras » dc. nov. 12, 2008 7:38 pm
JUDITH H ha escrit:rmoliveras ha escrit:Hola a tothom!
Gràcies!![]()
CATERING: CAN JUBANY / LES MAGNOLIES (arbucies)/ MONSERRAT (figueres)..........y cuando llegue a casa tengo algun dosier más pero no me acuerdo del nombre y tengo precios, si te interesa me lo vuelvo a mirar y te lo digo.
Saludos!!
Autor: JUDITH H » dc. nov. 19, 2008 12:29 pm
rmoliveras ha escrit:JUDITH H ha escrit:rmoliveras ha escrit:Hola a tothom!
Gràcies! :-/ :-):-):-):
CATERING: CAN JUBANY / LES MAGNOLIES (arbucies)/ MONSERRAT (figueres)..........y cuando llegue a casa tengo algun dosier más pero no me acuerdo del nombre y tengo precios, si te interesa me lo vuelvo a mirar y te lo digo.
Saludos!!
Ei, gràcies! En tens els preus?
Autor: rmoliveras » ds. des. 06, 2008 12:06 pm
Autor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 9:07 pm
Autor: rmoliveras » dc. gen. 21, 2009 4:54 pm
montseijordi ha escrit:ei nena, me n'alegro! Moltes felicitats i enhorabona x trobar el lloc, ja veuras q sera genial!
Autor: oshia » dc. gen. 21, 2009 4:58 pm
rmoliveras ha escrit:montseijordi ha escrit:ei nena, me n'alegro! Moltes felicitats i enhorabona x trobar el lloc, ja veuras q sera genial!
Gràcies!
Autor: montseijordi » dc. gen. 21, 2009 5:57 pm
rmoliveras ha escrit:montseijordi ha escrit:ei nena, me n'alegro! Moltes felicitats i enhorabona x trobar el lloc, ja veuras q sera genial!
Gràcies!