SÓC NOOOVA, HOLAAA

bodes 10!

SÓC NOOOVA, HOLAAA

EntradaAutor: xuxuneta » dl. nov. 10, 2008 11:59 am

carai gent, amb quina il·lusió prepareu aquest gran dia! je je,
quan encara us falta més d'un any!, amb la meva parella hem parlat del tema i hem dit de fer-ho el setembre del 2010! oleee però no és oficial, pq m'ho vol demanar d'una manera més bonica, per tant representa que a dia d'avui no ens casem je je je, però després de llegir els vostres comentaris, li hauré de dir que s'espavili el pobre! que veig que la gent ho prepara amb més d'un any d'antel·lació i ens enganxarà el toro !!

aixxx pobret i li vaig prometre que no insistiria més amb el tema!! el que li espera després d'haver-me registrat!

*.-o-o.* :-><_:::-)

auu només volia saludar-vos i dir a la TETAS ( EM SEMBLA QUE ES DIU AÍXÍ... que la frase que té ... lo mejor que te puede pasar es querer y ser querido... nosaltres la tenim escrita a la pared de l'habitació com a capçal de llit !!!
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: oshia » dl. nov. 10, 2008 12:05 pm

xuxuneta Hola que tal wapi!!!, espero que nos vayas contando cositas y fecha y demas, me alegro de que TE CASES!!!!.
Y bienvenida al foro!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: xuxuneta » dl. nov. 10, 2008 12:15 pm

moltes gràcies.... suposo que els detalls tardaré una miqueta però està molt bé fer visites per aqui per anar agafant idees i no correr l'última hora je je je
xuxuneta

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 10, 2008 12:19 pm

xuxaneta nena felicitats!!!

nosaltres també ens casem a setembre del 2010!!! i jo també estic esperant una petició formal jajajajaja

ara és bona epoca per començar a mirar ja que hi han moltes fires de nuvis i pots anar mirant restaurants i altres cosetes!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: oshia » dl. nov. 10, 2008 12:21 pm

xuxuneta este mismo fin de semana tienes en Barcelona una fira de nuvis , y bueno hay previstas mas durante el proximo año!!!, puedes mirar en el foro donde pone firas.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 6:04 am

Hola xuxuneta, benvinguda al forum i felicitats per la teva boda!!! ( encara q no sigui oficial, jeje )

Aqui estem totes x ajudar-te, qualsevol dubte o cosa q vulguis comentar, aqui estem disposades a tot.

Petons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: ise » dt. nov. 11, 2008 7:48 am

Xuxuneta, benvinguda i moltes felicitats!!! :-)) :-))

Aquí segur que trobaràs moltíssimes idees i quan la boda ja sigui oficial ja ens aniràs explicant tots els teus avenços!!! :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: xuxuneta » dc. nov. 12, 2008 10:51 am

JA JA JA estic agafant masses idees ! fins ara no m'he acostumat a mourem per aqui, era un caos! anés on anés hi havien temes interessants, quin estrés deu meu!
i quan vaig veure els comentaris sobres els costos bufff em vaig desanimar força, la meva parella a l'endemà em va venir a veurem a la feina per fer-me una abraçada i dir que ja buscarem la manera de fer un casament que els dos ens agradi i estiguem contents, que l'important és passar aquest dia tant important amb la gent que estimes , i que si no podem fer un gran convidat... doncs res! un pica pica ben complert i innovar! je je.

es que no me'l mareixo ehhh. en fi de moment aquest cap de setmana toca la fira de barcelona... que tinc molta curiositat per saber com són.

aiix quines ganes que hi han !!!!
xuxuneta

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 12, 2008 10:52 am

xuxuneta di que si , llevas razon , es un dia especial y cada uno tiene que tenerlo claro.
Espero que lo pases bien en la feria neni!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dc. nov. 12, 2008 10:54 am

xuxuneta guapa tens un "pre-marit" de l´mecachis!! jejejeje

clar que si, ara es porten molt també els casaments rollo cocktels i sorten més baratets, nosaltres vam estar mirant aquesta possibilitat, es com si tot el casament fos l´aperitiu, molt americà jejejeje

Tot és mirar-ho igual que hi han llocs cars n´hi han de baratillus també!!

el dissabte nosaltres també anirem a la fira al matí!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: xuxuneta » dc. nov. 12, 2008 10:57 am

nosaltres no sabem quan serà, pq ens estem plantejant també anar en un concert de lloret de mar, segurament que hi anirem el mati pel vespre passar-hi una estoneta que és gratuït.
xuxuneta

EntradaAutor: oshia » dc. nov. 12, 2008 11:33 am

Bueno el caso es ir a chafardear y saber cosillas , coger ideas. Vienen bien!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. nov. 12, 2008 5:08 pm

xuxuneta, per quina zona busques? hi ha una noia d'aqui del maresme q buscava llocs baratets i algun q altre n'ha trobat crec
Potser ella et podria dir alguna cosa
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. nov. 12, 2008 5:19 pm

Benvinguda al clan de núvies!!! M'alegro... si et consola jo tmpoc sóc oficial i ja fa temps que vam decidir casar-nos i tenim el restaurant i el fotògraf, però oficial oficial no ho sóc encara així ke...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: berry » dc. nov. 12, 2008 10:19 pm

Ei nenes,
jo soc d'agost pero m'he aficionat al foro després de la fira de bcn de la setmana passada. Així q soc mig nova también. Felicitats xuxaneta extraoficialment!!
Has de mirar preus per tot arreu, i tens temps per muntar-t'ho molt be, pensa en manualitats t'estalviaras força amb una mica d'imginacio i ajuda forera.
un consell compra't una llibreteta i ves apuntant idees q se t'acudeixin jo vaig sempre amb una llibreta a sobre per anotar si no m'oblido...
Amunt les de 2010 *.-o-o.*
Imatge
berry

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dj. nov. 13, 2008 8:40 am

Xuxuneta, benvinguda al foro nena!!!! cualsevol dubte ja saps on som!

Anna *.-o-o.*
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: xuxuneta » dj. nov. 13, 2008 10:59 am

ohohoh oh oh moltes gràcies mosses !! quina rebuda més bonica *.-o-o.*

montseijordi, sóc de tordera i busquem entre blanes alguna ermita en condicions per tordera, o per aquesta zona del maresme o de la part de girona més propera je je je qui és la noia que dius? que em posaré en contacte amb ella.
gràcies!

hem pensat entre altres llocs el convent de blanes, algú hi ha anat? teniu referències, el lloc no està malament però és per saber com funciona si amb catering o tenen cuina .

i sóc molt extraoficial, pq estem parlant de casar-nos amb la meva parella però encara no m'ho demanat com ell li fa gràcia, ja ja ja, i ens trobem que jo ja m'hi aficionat amb el tema quan encara no m'ho ha proposat je je je je el tinc una mica agobiat ... i el queda pel 2010!!
xuxuneta

EntradaAutor: annaiesteve » dj. nov. 13, 2008 12:04 pm

EL Q ES MOLT MACO ES PER LO CIVIL, L'AJUNTAMENT DE BLANES !!!!!!!!!!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: xuxuneta » dj. nov. 13, 2008 12:52 pm

DE DEBÓ?!
nosaltres segurament ho farem per civil, i buscàvem algún altre lloc que no sigui la tipica sala d'ajuntes dels ajuntaments que són molt petites... i no sé ho trobo una mica fred per molt que ho decorin.
nosaltres volem més un lloc idílic com tot l'ambient que hi ha pel montseny ... can ferrer.. etz
ens va molt rotllo paisatge a la muntanya o el mar ( aqui bé el convent de blanes ) però que hi hagi verd... natura....
és que som romàntics a matar!! je je je

però va bé saber-ho així que merci, i que tal? ho fan bé això de l'ajuntament de blanes?
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dj. nov. 13, 2008 12:57 pm

eiii annaiesteve!!

he visitat la vostre web... i mira serem 4 que estem com una cabra je je je

nosaltres el desembre tot just farem 1 any junts, fa 7 que ens hem comprat una casa i el 2010 amb intenció de casar-nos... je je je je.
això sí fa molt més anys que ens coneixem ehhh ja ja ja

és que quan trobes la persona adequada per tu i pels teus fills, el temps passa a segon terme ehhh.
si va bé,... pq cony esperar!!!

VIVA LA VIDA!!
xuxuneta

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants