HOLA AYUDA PARA PEDIRLE LA MANO

bodes 10!

HOLA AYUDA PARA PEDIRLE LA MANO

EntradaAutor: george » dj. oct. 23, 2008 7:20 pm

Hola chicas, me he metido por aqui pidiendo ayuda... ya llevo 2 añitos y medio con mi pareja, nos queremos casar en 2010 , pero aunque hablamos ya de casarnos y eso, me gustaria pedirle la mano de una forma mas oficial , al tener tanta confianza ya y al haver hablado del tema , el factor sorpresa se rompe un pokillo.... K me aconsejais?
george

Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 7:02 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 23, 2008 7:28 pm

Si teneis algun sitio especial, podrias planear algo alli, o llevarla por ahi algun finde de casa rural, o hotel. Y si no le haces tu la cenita o lo mas romántico que se te ocurra.

Aunque lo sepais mutuamente, as chicas siempre esperamos este momento anillo, que es tan importante, asi que de la felicidad que llevara ese momento a conservareis siempre.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ruth_2006 » dj. oct. 23, 2008 7:36 pm

Que es lo que más le gusta a tu pareja??

Teneis algun lugar especial?? Piensas comprarle pedrolillo??

Te cuento mi caso, yo tenia muchas ganas de aprender bailes de salon... y llegó mi cumple... y mi marido me organizó (en el piso aun vacio) una cena a la luz de las velas y un "curso de bailes de salón casero" despues de hacerme bailar todo tipo de músicas por el comedor, me sentó y me dió un sobre, con un vale por un curso de baile :-)) pero lo mejor... es que me dijo tengo otro regalo... :-/ y yo flipé... me dijo cierra los ojos y yo obediente lo hice... cuando los abrí, empezó a sonar por ti me casaré de eros y lo tenia de rodillas a mis pies con un cofre con un anillo.. para mi fue muy especial :-) :-) :-)
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 23, 2008 9:13 pm

nenaaaaaaaaaaaaaaaa eso se te olvidó contarmelo por nuestra aventura en Marruecos!!!

Es que Sebas es un cieloteeeeeeeeeeeeee bien grandote!!!

George a mi me lo pidió comiendo un frankfurt , pq no se ha podido esperar a pedirmelo este fin de año en Paris!! como no me ha dado pedrusco supongo que caerá jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 24, 2008 5:00 pm

Tinita ha escrit:nenaaaaaaaaaaaaaaaa eso se te olvidó contarmelo por nuestra aventura en Marruecos!!!

Es que Sebas es un cieloteeeeeeeeeeeeee bien grandote!!!

George a mi me lo pidió comiendo un frankfurt , pq no se ha podido esperar a pedirmelo este fin de año en Paris!! como no me ha dado pedrusco supongo que caerá jejeje

jajajajajaj... comiendo un frankfurt???
.. bueno seguro que ni te lo imaginabas!!!! factor sorpresa!!!!

seguro que en paris.. cae pedruskito!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dg. oct. 26, 2008 12:07 pm

jajajajajjaja que bueno lo del frankfurt!!!!!!!!!!jajajajjajaja :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

pues en mi opinión George....al menos hablo por mi....pues como en las películas!!!! jejejejeje puedes poner toda la casa de velas i pedírselo....llevarla a ver un anochecer o amanecer a la playa si la tienes cerca y pedírselo....bufff...hay miles de formas!!!! pero sobretodo que sea muyyy románticooooo para que nunca lo olvide :-)) :-)) :-)) almenos es lo que a mi me gustaría pk tenemos fecha de boda y todavía no me lo ha pedidooooooo!!!!!!!!jajajjajajajaja :-)) :-)) :-)) :-))

besos!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. oct. 31, 2008 4:06 pm

Ei Ruth!!!!
Acabo de flipar, mare que romàntic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estic alucinada, no vas plorar de l'emoció........nena quin home més romàntic que tens. Aquesta cançó de l'Eros és alucinant.
Et felicito i espero que el meu petit s'ho curri tant com el teu!!!!!

Ah! i pel noi que té dubtes, només cal que pensi amb el que més li agradaria a la seva novia.
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: m24 » ds. nov. 08, 2008 4:30 pm

hola a totes!
dons a mi em va portar a París un cap de setmana (em va despertar al matí i em va dir que tenia 1 hora per fer-me la maleta que marxavem! sense jo saber on!) al vespre em va portar a sopar en un vaixell pel Sena, i quan estavem veient la Torre Eiffel a la coberta, es va posar de genolls i m'ho va demanar!
la veritat és que em va encantar!! :-)) :-)) :-))

Espero haver pogut ajudar!
Imatge

Ja falta menys!!!
m24
:: núvia d'argent

Entrades: 2873
Membre des de: dg. oct. 12, 2008 6:49 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dg. nov. 09, 2008 10:18 pm

OH OH OH!!!!!! PERO ES POT SER MÉS ROMANTIC?????????

que guai neni....buaaaa quin detallas!!!!!! i tu que???flipando en colores???jejejejje :-)) :-))
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: m24 » dg. nov. 09, 2008 11:10 pm

dons siii!!! la veritat es que no m'ho esperava!!!
a més l'endemà vam anar a veure la Torre Eiffel, vam pujar a dalt de tot, vam veure Notre Dame, ufff!!! una passada!!
un cap de setmana per recordar sempre!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge

Ja falta menys!!!
m24

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 10, 2008 11:05 am

Ohhh que macu nena!!!

A mi en teoria m´ho ha de demanar encara formalment a Paris, anem a pasar el cap d´any!!! del 30 al 3 de Gener jejeje

El dia 31 anirem a Disneyland Paris a celebrar l´entrada d´any !!

En teoria allà era on m´ho havia de demanar i no al frankfurt jajaja però un cop ja ho tenia decidit no es va poder esperar jajajajaja i com que em falta el "pedrusco" espero que m´ho doni allà jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: m24 » dl. nov. 10, 2008 4:18 pm

Paris per cap d'any ha d'estar molt macu!! i Disneyland encara més!!! jo vaig anar per halloween i l'ultim dia estava tot ambientat de nadal i era una passada!!!
aveure si t'ho demana formalment a París i quan tornis ens expliques l'aventura!!!jejejeje... això si! abriga't bé que no et passi com a mi! que no em va dir on anavem i vaig posar una mica de tot a la maleta i em vaig haver de comprar guants i bufanda!jajaja :-)) :-))
Imatge

Ja falta menys!!!
m24

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 10, 2008 4:24 pm

jajajaja siiii ben abrigada que jo sóc molt fredolica!!!

Ja us ho explicaré tot , poder em fa patir i no hi ha pedrusco jajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: m24 » dl. nov. 10, 2008 4:30 pm

jajajja, segur que alguna cosa fara!!!que es mulli una mica per una vegada i que ho faci bé!!!jejeje :-)) :-)) :-))
Imatge

Ja falta menys!!!
m24

EntradaAutor: Clairevili » dl. nov. 17, 2008 7:04 pm

Nosaltres ho vam decidir d'acord mutuu...
però ell en tot moment em va dir que la petició de mà me la faria.
Com que estic estudiant a Reus (pero soc de Mataro i nomes hi pujo els findes) i he de saltarme practiques i clase, ha preferit avisarme amb antelació d'una setmana.
Això si, l'unica cosa: una nota a dins la maleta que em posa que m'he de presentar a Mataró el dia 26 de novembre a la tarda/vespre amb la maleta preparada per passar 4 dies!
Realment, desitjo que aquesta setmana passi volant i que ja sugui dia 26!
L'esencia es la petició de mà, però... no se ni on ni com ni res de res....i d'ell m'espero qualsevol cosa: potser ens quedem a catalunya, potser espanya o fins i tot es capaç de portarme de viatge a algun dels destins d'Europa als que volem anar junts!
quina emoció! si ara ja estic nerviosa... llavors, taquicardica! .*...*..*
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: m24 » dl. nov. 17, 2008 8:40 pm

Quins nervis clairevili!!!!
bueno, ja ens diras com a anat!!!!
de moment ja ha passat un altre dia!jejej
:-><_:::-) <-^^> :-)---(-:
Imatge

Ja falta menys!!!
m24

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 18, 2008 9:59 am

Que guay clairevili! I quins nervis no? Ves fent la compte enrere guapa! Per cert, com portes el tema restaurant? Fa dies q no dius res.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Clairevili » dt. nov. 18, 2008 3:22 pm

montseijordi ha escrit:Que guay clairevili! I quins nervis no? Ves fent la compte enrere guapa! Per cert, com portes el tema restaurant? Fa dies q no dius res.

Doncs fins ara ens convencia bastant el Cheff (a la Illa Fantasia) ja que es un dels que ens ofereix un preu mes economic i inclou el maxim de coses possibles (menu, ball, barra lliure, posibilitat d'autobus, i tenen una promocio actual de reportatge fotografic inclos, es a dir, album dvd, a part) a mes, si l'agafem per temporada baixa, la dona ens va dir que alguna oferta mes ens faria: descompte al menu, nit d'hotel....
Tot i així vam anar a bodas&bodas i al hotel ciutat de granollers per la epoca de l'any que ens volem casar (nov 2010) ens vam oferir també molt bona oferta (preus economics, que inclouen bastant... aixo si, en aqeusts, fotograf apart)
De moment la cosa esta entre aquests dos. Ens donarem una mica de temps fins primers de 2009 i llavors prendrem la decisio junt amb concretar l'esglesia.
:-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: oshia » dt. nov. 18, 2008 3:52 pm

bueno neni con calma no?? :-))
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 18, 2008 7:45 pm

Guapa, i no heu anat al Turo Gros? Surt el menu per uns 105 euros i inclou bastantes coses si no m'equivoco. Tinc els pressupostos, si vols ja em diras.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants