Este finde...

bodes 10!

Este finde...

EntradaAutor: Nata|ia » dl. set. 22, 2008 9:04 pm

Neneeeesss q aquest cap d setmana pot ser important xD el meu novio m'ha dit q em te preparada una sorpresa i em demanara com cal per casar-me jeje!! així q aquesta mateixa tarda li he comprat un anell jo tmb, emporio armani més macu!! és q rellotges en té un munt.. i gemelos i tot això no li va.. a veure com va ja us explikare!!

Lo q m'ha dit q tenia preparada una cosa... pero com tinc tanta feina de la uni ja...pos q no podra ser (merda carrera!!) pero q alguna cosa iwalment fara!!

* Per cert, si alguna sap alguna masia per reformar (amb esquerdes i humitats pero no en ruïnes) digue-mo!! q he d fer un treball de rahabilitacio i no en trobo cap!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

Re: Este finde...

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 9:33 pm

Nata|ia ha escrit:Neneeeesss q aquest cap d setmana pot ser important xD el meu novio m'ha dit q em te preparada una sorpresa i em demanara com cal per casar-me jeje!! així q aquesta mateixa tarda li he comprat un anell jo tmb, emporio armani més macu!! és q rellotges en té un munt.. i gemelos i tot això no li va.. a veure com va ja us explikare!!

Lo q m'ha dit q tenia preparada una cosa... pero com tinc tanta feina de la uni ja...pos q no podra ser (merda carrera!!) pero q alguna cosa iwalment fara!!

* Per cert, si alguna sap alguna masia per reformar (amb esquerdes i humitats pero no en ruïnes) digue-mo!! q he d fer un treball de rahabilitacio i no en trobo cap!

Nataliaaaaaaaaa
que fort...no???.. doncs xplika'ns aviatttttttttt

lo de la masia ni pt... idea....

dewwwwwwww
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Este finde...

EntradaAutor: aliaga79 » dt. set. 23, 2008 11:35 am

Nata|ia ha escrit:Neneeeesss q aquest cap d setmana pot ser important xD el meu novio m'ha dit q em te preparada una sorpresa i em demanara com cal per casar-me jeje!! així q aquesta mateixa tarda li he comprat un anell jo tmb, emporio armani més macu!! és q rellotges en té un munt.. i gemelos i tot això no li va.. a veure com va ja us explikare!!

tiaaaa!!! què guay, nena, serà perfecte, segur...
ho sento, xati, no et puc ajudar... preguntes per tarragona, no?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: LoreyJavi » dt. set. 23, 2008 6:12 pm

Nataliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ala wapa k xuloooooooooooo no?????????????joer como se enrolla tu novio ehhh???????k romantic i et fa una sorpresa i tot!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* el tens enamoradet eh!!!nena un emporio armani!!!!!k pijilla ella.....jejejejejeje sera super bonic i será un dia k no oblidaras mai!!!!!aixi k disfruteu molt!!!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
LoreyJavi
:: núvia rookie

Entrades: 134
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:49 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dt. set. 23, 2008 6:47 pm

Si wenu romantic... ja us ho dire! q quasi q l'he obligat a demanar-mo com deu mana xD pq ja fa un any i mig q em va donar un anell q segons ell aquell ja es el d compromis!! pero em va demanar q si m volia casar amb ell per sms.... (literalment, Ai nena po si ya sabes lo q qiero... pesadita!! q si t qieres casar conmigo!!)La mare ql va par.... I clar, jo ho vull de veritat!!!! amb sopar i esas cosas de cuento xDD
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Arian1682 » dt. set. 23, 2008 9:09 pm

WAPIII!!! que vagi super bé i queremos todos los detalles eh!!!!!!

jo también estic a l´ espera de la "pedida formal" :-)) ajajjajajajjs es que fa iluuuuu!!!!en el fons soc una romanticona empedernidaaaaaaa!!!!

Ja aniras plikant!!!que vagi molt bé besis!!! *.-o-o.*
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: LoreyJavi » dc. set. 24, 2008 8:46 pm

aiiiii nenes!!!!!!!!!akests homes...............k son molt modernsss!!!i nosaltres xapadas a la antigua.........pero es k ara tot es fa per SMS!!!!!!!!!!!!jajajajajajaja :-P!!!!!!!!!!
k vagi beee i explica-ho tot pel a pel ehhh!!! >.-<: >.-<:
Imatge
LoreyJavi

EntradaAutor: Nata|ia » dg. set. 28, 2008 2:09 pm

Nenes ja ha passat! jeje.
Ahir per la tarda estava amb la meva germana quan em truca i em diu: has d venir abans de les 8.30 i posar-te wapa. Jo pensava que aniriem a sopar a un bon restaurant i cap a casa, total que arribo,m'arreglo i em fa posar roba en una bossa pel dia següent (total que anavem a dormir fora tmb!) I weno, em va portar a un retaurant molt bonic de Barcelona i dp a un hotel mooolt elegant, i allí em va donar l'anell, i mira que soc tonta, q ja tenim data i tot pel casament, i va ser veure'l amb la capsa de l'anell i posar-me a plorar! jo que mai ploro!! ell flipava xD i res dp li vaig donar el que li vaig comprar jo i li va encantar.. l'únic problema és que ni a mi ni a ell ens va b la mida! a mi gran i a ell petit! asi q nada a arreglar-los, el d'ell no es pot arreglar així que he d'esperar uns 15 dies q li portin la mida q toca, i el meu suposo q estara abans.. llavors us posaré les fotos dels respectius anells q son més bonics! el meu es d'or blanc i brillantets =0-0-)

I ara una pregunta q us volia fer, als anells volem gravar el nostre nom i una data.. pero quina data posem? la del casament, la que vam començar a sortir... o cap data? xD help me!
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 28, 2008 4:41 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Eiiii!!!com s´ ho curra el teu nen eh!!!!!! que guai tia m´ alegro molt!!!

jo posaria la data en que te´ l va donar i et va demanar per casar-te no???? pk el de la boda ja la posareu a les aliances...nu se...no????

petons wapii i ja ensenyaras les fotillus!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: martaychechu » dg. set. 28, 2008 9:00 pm

Hola Natalia,
a mi, mí chico tambien me regalo un anillo de pedida y pusimos la fecha en la que me lo pidió.

SAlduos
martaychechu

Entrades: 1242
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 3:18 pm

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 7:01 am

Moltes felicitats Natalia!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

quin detallàs per part del teu futur!!!!

Quan tingueu els anells ens has de passar fotos, eh!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Tinita » dt. set. 30, 2008 8:28 am

Natalia que romáaaaaaaaaaaaaaaantic!!!!!!!! :··;..: :··;..:

Aixó aixó quan estiguin els anells fotarru!!!! :-))
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: LoreyJavi » dj. oct. 02, 2008 1:16 pm

nataliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
kin dia tan especial ehhHHH!!!!!K BONIC!!!!!!! >.-<: >.-<: AIXO NO S'OBLIDA!!!!!!!!!!!el meu em va regalar también un anell...pero va ser mes poblerin!!!!!!!!!!!!!jijijijiji

jo de tu fikaria la data k et va donar l'anell....j ke también apart de la boda va ser un día especial.....i l'anell de casada ja porta un altre data!!!!!
jjejejeeje
k kom va tooooot?????
muaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk
Imatge
LoreyJavi

EntradaAutor: Nata|ia » ds. oct. 04, 2008 9:45 am

jijij ja tinc l'anell!!!! a les fotos no es veu ni la meitat de bonic del que és! ara falta el del meu novio a veure quan el tindran...
Al final a dins, com q és molt fi van dir que millor gravar només el seu nom
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 9:55 am

és molt bonic Natalia!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) moltes felicitats!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* S'assembla bastant al meu! jejejeje :-)) :-))
ise

EntradaAutor: Nata|ia » ds. oct. 04, 2008 10:10 am

jeje merci wapa! per cert, nose si ho he somiat, pero tu erets la que havia d'anar a un casament al Dolce Sitges aquest mes?? ja has anat?? q tal??
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:14 am

si era jo però hi vaig anar al maig!!!! jejejeje No t'ho vaig explicar??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: ara no ho sé!

La boda en general va estar bé! :-)ok: :-)ok: si vols alguna cosa en concret m'ho preguntes i t'ho explico! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: Tinita » ds. oct. 04, 2008 3:13 pm

Que macuuuuuuuuuuuuuuu!!!! >.-<: >.-<:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Nata|ia » dc. oct. 08, 2008 5:26 pm

Nenes al final el seu anell ha canviat per un rellotge, li havien de fer més gran i es veu que d'aquesta marca són talles úniques i no hi havien i he acabat comprant un rellotge... 200 euros mes ¬¬ pero es q no m tornaven els diners sino i no m'agradava res, total que és aquest rellotge...li ha encantat!! se'l posarà el dia del casament i per ocasions specials! a veure que us sembla

ara si q estic arruinada ja xD
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Tinita » dc. oct. 08, 2008 10:41 pm

uala nena que xulo!!!

bueno vaaaa tens dos anys per "desarruinar-te" jajaja
Imatge

17 Setembre 2010