Hola a totes!
Em dic Clara i amb la meva parella ens plantegem casar-nos a partir del dia que jo hagi fet el MIR (es a dir el gener del 2010). La nostra idea es buscar dates entre març-maig, setembre-octubre. A mes, el casament de moment contem en cubri-lo integre nosaltres.
De moment comencem a manejar tema de presupost, coneixer que ens poden costar les coses...
Consulta a gent que s'hagi casat a Mataró: que costa Santa Maria, i l'ajuntament, quins restaurants hi ha que surtin economics per mataró i rodalies (donem prioritat a que sigui senzillet pero poder convidar les persones amb qui ho volem fer, que no pas fer-ho en un lloc luxos i haber de retallar convidats...). Per cert, l'altre dia vem fer un sopar de feina a l'Era, algu sap com esta de preu per casaments?
Que coneixeu de lloguers de cotxes economics? una de les coses que ens farien molta ilusio es un carruatge pero, se'n va molt oi?
De moment ja llenço unes quantes preguntes a l'aire...
Espero que em pugueu ajudar, pq ens fa molta ilusio pero la nostra economia es apretada i ens sorgeixen un munt de dubtes i de pors de necessitar aplaçar-ho per peles...
Gracies!