VESTITS DE FESTA

bodes 10!

VESTITS DE FESTA

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 07, 2008 1:53 pm

Hola noies! sóc núvia del 2010, però el meu germà es casa un any abans i he començat a mirar vestits per la seva boda i n'he triat uns quants, em podeu dir quin us agrada més? Jo em decanto pel roig de rosa clarà o de pronovias però no sé...
Us els penjo i em dieu el què... si teniu altres idees seràn benvingudes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 07, 2008 1:54 pm

Més vestidets...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: NATIBG » dl. jul. 07, 2008 1:57 pm

a mi el que més m'agrada es el primer de tots, vermell aixi com amb vol!

que es de dia o de nit?
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: ise » dl. jul. 07, 2008 2:09 pm

Jo ja t'he contestat al post de Lleida però ara que els he tornat a mirar el primer vermell és el que m'agrada més!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Nuria&Jose » dl. jul. 07, 2008 4:11 pm

Sin duda el primero rojo de Pronovias es precioso!!! Yo me compré uno en Pronovias hace 2 años y la verdad es que estaba superbien y era muy elegante. Si es la boda de tu hermano creo que vas a destacar más con el rojo.
Nuria&Jose

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: piolin » dl. jul. 07, 2008 6:46 pm

sin lugar a dudas el rojo de pronovias el primero es precioso
Imatge
piolin
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dg. maig 25, 2008 12:57 pm
Ubicació: cardedeu

EntradaAutor: MAY_23 » dl. jul. 07, 2008 7:06 pm

los dos rojos, tanto el de pronovias como el de rosa clará chulisimos, super elegantes y muy finos!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. jul. 07, 2008 8:26 pm

Moltes gràcies noies! A mi també m'agrada més el roig, però no sé si el de Rosa Clara o el de Pronovias me'ls aniré a provar un dia d'aquestos a veure quin em queda millor...ja us contaré...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. jul. 08, 2008 9:28 am

lluneta29 ha escrit:Moltes gràcies noies! A mi també m'agrada més el roig, però no sé si el de Rosa Clara o el de Pronovias me'ls aniré a provar un dia d'aquestos a veure quin em queda millor...ja us contaré...

Jo torno a votar per el de Pronovias!!! Espectacular!!! :-)
Nuria&Jose

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 10:08 am

Ei!! Jo també el trobo espectacular... quan vagi a provar-me'ls us ensenyo fotos però del cert, aniré de roig sigui el de pronovias o el de rosa clarà que també m'agrada moltíssim!! Ara falta veure'ls provats pq no és lo mateix la model de la foto que jo! ;) jejeje m'encanten, ara que deuen valer una pasta els dos que te flipes... jo calculo sobre uns 400 euros que sabeu si vaig molt errada? :-/ :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. jul. 08, 2008 10:15 am

lluneta29 ha escrit:Ei!! Jo també el trobo espectacular... quan vagi a provar-me'ls us ensenyo fotos però del cert, aniré de roig sigui el de pronovias o el de rosa clarà que també m'agrada moltíssim!! Ara falta veure'ls provats pq no és lo mateix la model de la foto que jo! ;) jejeje m'encanten, ara que deuen valer una pasta els dos que te flipes... jo calculo sobre uns 400 euros que sabeu si vaig molt errada? :-/ :-/ :-/

El meu em va costar 250€ en Rebaixes però valia 500€. Són una mica cars però són de qualitat. Compta uns 500-600€.
Nuria&Jose

Re: VESTITS DE FESTA

EntradaAutor: JUDITH H » dt. jul. 08, 2008 10:20 am

SIN DUDAS EL PRIMERO!
q precio tiene? si no te importa decirnoslo, es que es precioso!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 10:26 am

No lo sé aún però a lo mejor voy y pregunto para saber cuanto he de ahorrar jejeje... el año que viene me quedo sin vacaciones... però por una buena causa... cuando creeis que puedo ir ya a mirar? Aún queda un año i un mes para la boda pero no sé què hacer pq me gusta un montón y me gustaría provarmelo YA!
Jejeje si voy ahora quizà és demasiado pronto no? Me muero de ganas...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. jul. 08, 2008 10:28 am

Yo me lo compre en Febrero y mi cuñada se casab en Agosto. Me lo probé solamente un dia, fui otro a ponerme unos cocos en el pecho y lo fui pagando a plazos.
Nuria&Jose

EntradaAutor: lluneta29 » dt. jul. 08, 2008 10:41 am

Ei!! Pos hi aniré després de l'estiu i intentaré pagar-lo a plazos també a veure si no hi ha problema. Te'l guarden a la botiga fins als últims dies? ::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. jul. 08, 2008 11:06 am

Jo el vaig anar a buscar al Juliol perquè el casament era a l'agost i tancavn per vacances. Crec que et demanen el 25% mes o menys del valor del vestit. Almenys jo ara per el de núvia he pagat això.
Nuria&Jose

EntradaAutor: Papallona* » dc. jul. 09, 2008 4:51 pm

Jooooooo
Lluneta no puedo ver los vestido que estan en pdf...
luego voy al portatil y los veo... pero el rojo es muy chulo!!!

Una consulta a todas!!

Ayer en la pelu me dijeron que como invitados a una boda no se puede vestir ni de blanco (obvio), negro ni rojo....
yo he ido a alguna boda de rojo... y había pensado ir a la de mi hermana el año que viene también de rojoooooooo

bueno... os suena esta info???!!!!

Besissssssssssss
Raquel.
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: lluneta29 » dj. jul. 10, 2008 7:19 am

Pos yo no sabia nada, pero yo voy a ir de rojo seguramente. No me suena de nada, però yo quiero ir de rojooooooooooooo. ¡Me encanta! Si alguien sabe algo que lo diga pero sinó lo preguntaré a la tienda donde me lo compre...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. jul. 10, 2008 7:29 am

Bon dia precioses!

Us ensenyo el que he trobat a veure si resolem els dubtes.

"Es bastante habitual que para una boda se requiera una determinada etiqueta, no solo para la ceremonia sino para el banquete.

Cuando la boda es, lo que se dice, de cierta importancia, hay personas que se despistan o no tienen los conocimientos suficientes para poder cumplir con estas normas. No hay que tener ningún tipo de reparo en preguntar e informarse, para evitar no llamar la atención el dia de la boda, por no haber cumplido con estas reglas o consejos.

Según las reglas de la más estricta etiqueta, los invitados a una boda real o de cierto postín, tienen que evitar estos dos colores: el blanco, que es propio del traje de la novia, y el negro, que suele estar reservado para el luto. Es un consejo, no una prohibición.

Si la boda es de mañana o primera hora de la tarde, las señoras deberían vestir de corto, hasta la rodilla, o tipo cóctel, un poco por debajo de la rodilla. Los hombres suelen vestir de chaqué o bien traje oscuro, dependiendo de los requisitos. En el caso de los militares y otros cuerpos, pueden vestir uniforme.

En el caso de las señoras se permiten, durante el día, las mantillas, pamelas, tocados y complementos similares. Siempre atendiendo a la prudencia y discreción de los invitados.

Durante el día las joyas pueden ser algo más llamativas, en cuanto a formas, tamaños y materiales (se permite la bisutería fina). La noche es más discreta, más clásica y mejor solo metales preciosos y piedras preciosas, perlas, etc. auténticas.

El maquillaje, siempre discreto, durante el día suave, por la noche puede ser algo más marcado.

En el caso de los pequeños y los niños, no tienen una etiqueta definida, por lo que pueden ir acorde al gusto de los padres, siempre contando con su buen hacer y su prudencia.

La invitación es el elemento de partida a la hora de elegir un vestuario para acudir a una ceremonia de este tipo. Cuando en la invitación se hace referencia a la etiqueta, los invitados deben atenerse a estos términos. Si en la invitación no se hace referencia a la etiqueta, se puede presuponer que hay una "cierta libertad" por parte de los invitados para elegir el vestuario que ellos consideren más adecuado para la ocasión (atendiendo siempre a la prudencia y al sentido común de los invitados)."
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. jul. 10, 2008 7:35 am

mmmmmmmm
Ise cuantas cositas he aprendido jejej

pues vaya que yo iré de rojo también llunetaaaaaaa
"prudente pero de rojo" jejej
Papallona*