BODA CASA RURAL ALT EMPORDÀ

bodes 10!

BODA CASA RURAL ALT EMPORDÀ

EntradaAutor: Isthar_02 » dt. maig 06, 2008 6:46 pm

Hola a totes i tots,

Al meu xicot i a mi ens agradaria celebrar el nostres banquet nupcial, a una casa rural, propietat de la nostra família, situada a l'Alt Empordà. Ara bé necessitem conèixer empreses de lloguer de carpes, caterings... per la zona!! Algú s'ha casat en una casa rural i ens pot ajudar??

La veritat és que estem una mica perduts...

Moltes gràcies,
Isthar_02

Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 06, 2008 1:58 pm

EntradaAutor: Papita » dt. maig 06, 2008 7:19 pm

Hola!!!!

primer de tot benvinguda i felicitats pel vostre casament!!!

La veritat és que no et puc ajudar, però segur que aqui trobes l'ajuda que necessites!!!

pots obrir un post en altres anys, que aquest any encara costa una mica d'arrencar!!!!

Fins aviat i sort!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: VaLu » dt. maig 06, 2008 10:57 pm

Benvinguda!!
Et dic lo mateix que la Papita pregunta pels altres anys, aixi potser et donen mes posibilitats. jo no et puc ajudar, no en conec :-/ !!
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Isthar_02 » dc. maig 07, 2008 6:41 am

Moltes gràcies a totes dues,

Així ho faré... :-.:·::
Isthar_02

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 07, 2008 7:33 am

Benvinguda Isthar_!!! *.-o-o.*

Naltros fem algo semblant a la cerimònia civil, es a dir, hem de buscar cadires, musica, decoració....

Ens ha anat molt be ficar-nos en contacte amb empreses de serveis que t'ho monten tot , tenen moltíssims contactes, i no pagues itineraris pq son "convenis" que tenen amb les empreses.... jo m'he quedat amb la que millor tracte me donava...

Ja et dic naltros nem molt bé amb ells,,, pero et parlo desde aquí (tarragona) i no se si donen servei per alli... si vols te dono el num de telefon....

Slds,
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: TETES » dg. maig 11, 2008 9:00 pm

hOLA ISHTAR!!!! JO M'HE CASAT EL PASSAT 2007 A UN CASA ON HAVIEM DE LLOGAREL CATERING, EL PARAMENT TAULA I TOT AIXO NO.

DE LLOGUER DE PARAMENT, TAULES... CONEC OPERA LLOGUERS, LA WEB ES www.operalloguers.com. JO NO ELS HE CONTRACTAT PERO HE SENTIT BONES OPINIONS D'ELLS

DE CATERING PEL MENU, NOSALTRES VAM AGAFAR EL GINJOLER, www.elginjoler.com, per nosaltres un 10, tot bonissim, el tracte genial, als convidats els va agradar molt. Tambe se d'altres caterings, Les Magnolies, catering Montserrat de Figueres, i ara no recordo cap mes... d'aquests ara mateix nose la web pero segur que per google ho trobaras

Espero haver-te ajudat!! :-()-) :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Isthar_02 » dt. maig 13, 2008 3:44 pm

Moltes gràcies a totes,

Ens hem posat en contacte amb algunes empreses de Figueres (el Teatre) i de Girona, ara ens falta trobar-nos amb els organitzadors per parlar del tema.

He enviat un correu el Ginjoler, tot i que encara no hem rebut resposta. I mirarem també el Catering Montserrat.

Gràcies per la vostra ajuda,
>.-<:
Ester.
Isthar_02

EntradaAutor: TETES » dj. maig 15, 2008 11:02 pm

van una mica atabalats al Ginjoler i mes ara amb epoca de casaments a tope, pero no pateixis que et contestaran, que vas amb temps, no hi ha pressa oi!! ja ens aniras explicant!!! :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants