MAIG 2010

bodes 10!

MAIG 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 02, 2008 1:29 pm

Hola sóc nova en aquest foro, de fet m'acabo de registrar. Estava esperant amb candeletes que fiquessiu el foro del 2010 i pensava quan el fiquin em registro *.-o-o.*
En fi, jo em caso el 29 del maig de 2010 si tot va bé. Encara queda molt però penso que amb una tancada d'ulls ja hi serem.
Bé, espero compartir amb vosaltres experiències, nervis, etc...
Petons
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: dym » dc. gen. 02, 2008 1:43 pm

Benvinguda al foro Lluneta!!!!

Primer de tot, felicitats pel casament!!! *.-o-o.*
I segon, explican's cosetes... d'on ets, on et cases, etc...

Un petonet! neukiss-)
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 02, 2008 1:51 pm

Hola de nou,
Sóc de lleida, tinc 28 anys i em caso segurament, encara no ho hem mirat bé però estamos en ello, al castell d'Albatarrech un castell medieval del s. XV i bé, l'esglèsia l'estem pensant perquè no sabem on volem fer-ho, si al meu barri o bé a un altre lloc. Encara queda temps. A partir del setembre d'aquest any o així ho mirarem millor tot. Però tenim moltes idees i molt temps per estalviar també.
No sé què més contar-vos, em caso 8 mesos després que mon germà petit. jejeje voliem el 2009 per casar-nos però mon germà es va adelantar i tampoc es qüestió d'arruïnar als meus pares :-)0(-: així que ens esperarem uns mesos més encara que es fa llarg l'espera...
lluneta29

EntradaAutor: dym » dc. gen. 02, 2008 3:51 pm

Que guay!!!
Be, encara teniu temps per pensar!!! xxo.0.o
Enhorabona i disfruta dels preparatius!!! neukiss-)
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: madym » dc. gen. 02, 2008 9:43 pm

FELICITATS I COM DIU DYM A DISFRUTAR DELS PREPARATIUS
madym
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4534
Membre des de: dg. juny 17, 2007 12:18 pm
Ubicació: martorell

EntradaAutor: xurdit » dj. gen. 03, 2008 8:29 pm

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIGG!!

si sii!
benvinguda al fòrum i FELICITAAATS pel casament!
ta caseees casi un any justet després que jo! (jo em caso el 30 d maig del 2009!)
així q ja saps... passa i disfruta del fòrum! aquí estem per tooot el q necessitis!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Hansen » dv. gen. 04, 2008 12:11 am

Benvinguda!!!!
Nosaltres va ser a l´octubre que vam decidir casar-nos i tothom deia, ufff, si falten 2 anys... No ha passat gens de temps i en realitat ja nomes ens queden 1 any i 5 mesos. Així que ja saps, tot arriba!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 04, 2008 8:57 am

Nosaltres ho haviem decidit pel 2009 però encara no voliem dir res, i xan! mon germà es va adelantar així que ho vam haver de posposar uns mesos més... mira, les coses van així... en fi, és igual perquè igualment aquests dos anys que falten els viurem en pecat *.-o-o.* així que serà lo mateix. Lo que ara ho veig molt lluny però ja hem pensat algunes coses com el restaurant i el fotògraf encara que fins al setembre no hi anirem, no cal anar tant aviat als llocs. La qüestió és que ens hem decidit i a mi em fa molta il.lusió, a ell també però diferent, pq no li agrada massa ser el centre d'atenció i aquell dia molt em temo que ho serà. En fi, a veure què passa aquests dos anys. Merci x tot.
lluneta29

EntradaAutor: mima » dv. gen. 04, 2008 12:55 pm

Hola noies! Sóc del 2008, xo m'ha fet molta gracia llegir els vostres comentaris. Jo vaig entrar al forum quan em kdaven 2 anys també. El 2008 el veia super lluny, i pensava com la lluneta, q s'em faria super etern. Xo mira, ja hi som! El temps passa volant, i lo mes maco d tot és q aki al forum, el temps, pasa mes depressa. Vas llegint els comentaris, les ilusions, i tot el q va escribint la gent, i la veritat és q ajuda molt i a mi m'ha fet la espera molt mes agradable!!
Felicitats!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 04, 2008 1:03 pm

Jo crec que també amb aquest forum se'm farà menys llarg i amb tot el que ens ve a sobre lo que passa es ke km ke mon germà es casa primer, vaig agafant idees i pressupostos i fer-me una idea del que hem d'estalviar. Jo estic super il.lusionada però encara no hem dit res a ningú, excepte els nostres pares que ja saben més o menys quan, fins que no falti menys perquè ara la gent dirà ui d'aquí a tant temps, qui sap el que pot passar! jo espero que no passi res, toquem fusta. Esperarem a l'any que ve per dir-ho segur, o al menys, fins que no tinguem el restaurant i l'esglèsia aparaulada no direm res.
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » dv. gen. 04, 2008 7:30 pm

si, sembla que queda poc... però mira mica en mica va passant i molt ràpid!
nosaltres d moment només ho saben els pares, germans i amics més íntims! de moment no hem dit res més pq encara estem indecisos amb el lloc (se'ns està complicant una mica tot i se'ns està tirant el temps a sobre una mica... aiii)
així que ja saps... mica en mica!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 09, 2008 1:25 pm

Hola noies! Estava pensant a veure si em podeu aconsellar en alguna cosa, encara falta molt pel gran dia, i ara estem pensant quan anar a mirar el restaurant. No sabem si esperar fins al setembre o així o abans. Què creieu valtres que en sabeu més? Com que la gent sembla que ho fa amb molta antel.lació, no sé què fer. I l'esglèsia quan? Primer el restaurant o primer l'esglèsia, o com va això? Moltes gràcies.
lluneta29

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 2:11 pm

Hola lluneta29, nosaltres ho vem mirar amb bastanta antelació, xo xq la gent veia q s'estava movent molt rapid i nosaltres voliem un dia en concret. Si tens pensat un dia en concret en el q et vols casar, no perds res en anar a mirar restaurants, xq cada vegada mes, la gent va mes depresa. Si t'es igual el dia d casarte llavors jo crec q tens temps d sobres... També és veritat q segons el restaurant, clar, hi ha mes o menys disponibilitat. Això ja es cosa vostra.
A mi em va agradar anar amb temps xq ho vius amb moltes ganes i sembla q els preparatius durin mes.
Imatge
mima

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 09, 2008 2:22 pm

Moltes gràcies! Ho tindré en compte. La veritat és que en principi ens volíem casar al maig però la data no la sabem exacta encara. I el restaurant també el tenim pensat, bé, dos hem pensat i ens hem de decidir. Quan falti menys de dos anys, ho mirarem tot plegat. En principi lligant l'esglèsia i el restaurant, lo altre amb un any o menys d'antel.lació ja es pot fer, oi? Ho vull fer amb temps per després no agobiar-nos, que el meu xiquet tendeix a l'agobio i jo, als nervis. :-)
lluneta29

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 5:57 pm

Lluneta29, no pateixis x res. Tens temps d sobres.... Jo vaig agafar el restaurant amb un any i mig d0antelació. Tot lo demes ho vem començar abans d'acabar l'any, i ara ns hi stem posant en serio, i tan sols em falten 4 mesos.
El vestit hi vaig anar amb 6 mesos, el q molta gent i va amb mes temps, les invitacions ara stem concretant i aviat les tindrem, els detallets ncara ns hem d decidir entre dos coses, i els anells serà la ultima cosa q fem. Tot es va fent al seu temps, ja ho aniràs veient.

X cert, kins dos restaurants tenieu mirats??
Imatge
mima

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 09, 2008 9:08 pm

Km ke sóc de Lleida, hem mirat el castell d'albatarrec, q es un castell medieval del s. XX o bé les caves de Raïmat, q són unes caves mlt xul.les q hi ha a un poble proper. Al meu xicot li agrada més el castell pro jo estic indecisa. Al setembre ho veurem millor, ara hi ha la idea no+. X cert quan et cases tu? Aq any no? Quina sort!!
lluneta29

EntradaAutor: mima » dj. gen. 10, 2008 5:42 pm

Si, em caso el 10 de maig, avui justament falten 4 mesos justos! Això ja està al caure! Et pasarà el temps volant. Jo em vaig registrar en aket foro fa 2 anys i mira... ja hi som!!
Imatge
mima

EntradaAutor: xurdit » dv. feb. 01, 2008 5:19 pm

que guaaai!
aqui hi tenim representació de les nuvies d maig del 2008, 2009 i 2010!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pumeta » dc. feb. 13, 2008 1:17 pm

Hola guapas!

Yo soy mayera también pero de este año, ya me queda poquito!

Sólo deciros q nosotros decidimos casarnos en el 2006 en Mayo ya teníamos la fecha y rest. y os digo DE VERDAD q el tiempo ha pasado volando, creía q era imposible y q no llegaría el momento en q me viera estresada...pero de verdad lo estoy!

Ahora me faltan 3 meses y llevo las pilas puestas con todo lo q me falta!

Bienvenidas a todas guapas, Mayo es un mes precioso, el mes de las flores!

Besitos :-()-)
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 14, 2008 9:44 pm

Yo tambien entré en el foro con más de dos años antes de la boda jejeje y bufff quedaba mucho segun muchisima gente y ahora.... ya casi está aqui, porqué se que este año se me pasará volando.

Vais muy bien de tiempo, disfrutarlo todo !
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant