NUVIES JUNY 2010!!!

bodes 10!

Re: NUVIES JUNY 2010!!!

EntradaAutor: jennytgn » dl. març 22, 2010 10:06 am

buenos dias!!!

tranquilas que al final dara tiempo a todo!!

a mi lo que me trae mas de cabeza es repartir las invitaciones, tendria que haber empezado antes!!!

me falta:
Acabar arroz de colores
Acabar rosas de eva
Hacer ramo chupa chups
Proyecciones para las entregas
2 hoffmans para hermanos
Ensayar baile novios
Restaurante (Mesas, musica...)
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Abelsa » dl. març 22, 2010 12:29 pm

Veig que a totes ens falta més o menys el mateix!!!
Segur que arribarem a tot, tranquiles!!!

Referent a les invitacions com que no som gaire familia, entregarem les invitacions a mà, menys a uns parents de valencia que els hi enviarem per correu!
Pels amics, anirem organitzant sopars i repartint invitacions!

El tema dels ventalls de colors blanc i negre m'ha agradat molt!! és bona idea!!! prenc nota...
Imatge
Abelsa
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: Caarolina » dj. març 25, 2010 8:19 pm

Hola a todas;

A mi me queda un poquito más hasta el 30 de Octubre aún tengo algo mas de tiempo; no mucho más pero hay ando con todo a medias. K desatre¡¡ , lo que más me agobia son los detalles de boda , que me tienen la cabeza loca. A mi una amiga me ha recomendado una tienda en internet quizas os sirva , tienen bastantes cosillas pero ahora tengo que decidirme.....

Mi novio me dice que me tranquilize y esas cosas pero tiene una cachaza que no se yo...,je,je,je, en eso creo que no nos parecemos, aún no se ha comprado el traje, a ultima hora ,todo a ultima hora y al final nos pillara el toro.

Os dejo la tienda de detalles de Boda por si os salva de un apuro, ya os digo que tienen cosillas y no son caros.

http://www.suskaregalos.com

Bsines.
Caarolina

Entrades: 2
Membre des de: dj. març 25, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: evavel » dv. març 26, 2010 10:31 pm

Hola Montse!
Yo tambien a Nikart como fotografos para finales de Mayo, comentarte que si era Victor el fotografo que iba a ir a hacerte la boda ya no trabaja para ellos.
Yo al final lo hago por otro sitio porque solo los cogi a ellos por el fotografo.
Besos.
evavel

Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:13 am

EntradaAutor: nananda2 » ds. març 27, 2010 9:48 am

Ep! doncs jo em caso el 24 de juny i llegint-vos m'agafa de tot! tio vaig super retrasada i jo tan tranquila!

Em falten tots els detalls i les entregues, (menys el ram de xupa-xups que ja el tinc fet), m'he de comprar la roba interior encara i el can-can que no en trobo... haig de fer la prova del menú que no se quan la tenim encara, hem de fer el pre-nuvis que tampoc no se quan el farem, pentinat ni idea, per tant el tocado que em posare tampoc el tinc elegit,... la musica, les flors només em vaig pasar un dia a preguntar i em va dir que tornes més endavant,, el meu nen encara no te sabates pel traje,... tiooooooooo quin estres!
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: momikas » ds. març 27, 2010 11:02 am

nananda2 ha escrit:Ep! doncs jo em caso el 24 de juny i llegint-vos m'agafa de tot! tio vaig super retrasada i jo tan tranquila!

Em falten tots els detalls i les entregues, (menys el ram de xupa-xups que ja el tinc fet), m'he de comprar la roba interior encara i el can-can que no en trobo... haig de fer la prova del menú que no se quan la tenim encara, hem de fer el pre-nuvis que tampoc no se quan el farem, pentinat ni idea, per tant el tocado que em posare tampoc el tinc elegit,... la musica, les flors només em vaig pasar un dia a preguntar i em va dir que tornes més endavant,, el meu nen encara no te sabates pel traje,... tiooooooooo quin estres!

Jajjajaja, nananda2 em recordes a mi, quan comences a fer la llista de les coses veus que no tens res o tot a mitges i sembla una boigeria!!!!! En serio, avui que tinc el dia de veure-ho tot més negra, em sembla que no sortirà res bé, perque hi ha mil coses i cap tancada del tot. Bé una si, el meu vestit!!!! Però clar, sense sabates, ni arrecades, i sense això no hi ha recolllit ni tocat.....brrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! jajajajaja

Em de pensar que ho aconseguirem, i si alfinal vaig descalsa, qui sabrà que no he trobat sabates, jo diré que el vestit quedava millor així, i com aquell dia tothom ho veu tot bé, encara dirien que que original!!!! Hem de ser optimistes,no???

però quan veig el comptador em ve de tot!!!! *.O.-O*
Imatge

[URL=http://www.glitterkiss.com]Imatge[/URL
momikas

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

EntradaAutor: Abelsa » dj. abr. 01, 2010 6:50 pm

A totes ens falten coses... i més si intentem fer-ho diferent!!
El dissabte vaig anar a un casament de 220 persones (nosaltres només en serem 80) i vaig veure que els nuvis tenien moltes coses per tothom... que si pares, que si germans, que si padrí, que si la iaia, que si la tieta, que si 6 testimonis, que si 3 llegeixen a l'esglesia... etc. Total moltes coses i molta gent!
Jo tinc un problema, a casa no sóm molta familia i d'amics en tinc pocs de bons... llavors hem trobo que no tinc gaire gent per fer coses... per exemple:

- La parella que fan de testimonis, llegiràn alguna cosa a la cerimonia.
- El meu germà fa de padrí i li faré algun regal quan m'hagi llegit el vers.
- Els nuvis són per una parella que es casen i per els meus tiets que fan 50 anys de casats
- per últim els pares que els hi preparo un hoffman del seu casament i el ram que varen portar, bueno això pels meus, perque els pares d'ell estàn separats, o sigui que tinc un altre problema... jejejeje
- Pels homes de la familia, o sigui: el meu germa, el meu xicot, el meu pare i el meu sogre habia pesat de regalar-los una volata al circuit de montmelo amb ferrari, lo tipic, segur que els hi agrada moltissim, pero és carisssssssim!!!!

Trobo que hem falten coses... no se a qui donarli la lliga perque no hi ha ningú solter amb prou confiança per donarli... tampoc li puc dir a ningú més que llegeixi perque no hi ha prou amistat, tampoc ser a qui donarli el ram... li donaria tot als testimonis perque són els millors amics, pero és macu de repartir una mica...

Había pensat de fer un joc pels nois per endur-se'n la lliga com a regal i fer un joc per les noies per endurse'n el ram...
Alguna idea???
Imatge
Abelsa

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: montseijordi » dv. abr. 02, 2010 1:50 am

nens, com esteu? ais, miro aquestes llistes d coses q ens queden i m'agafa d tot, mes o menys veig q totes anem igual, aixi q segur ens dona temps a tot, no patiu!

enhorabona a les noves incorporacions de junieres, ara us incloc a la llista, jeje

Petonets a totes
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: jennytgn » dv. abr. 16, 2010 10:34 pm

bona nit!!!

como va??? que tenemos el post abandonaito!!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: momikas » dv. abr. 16, 2010 11:10 pm

Eiii, que tal tot?? jo diria que totes molt liadetes,no?? és que jo ja està aquí mateix..... ufff!!! Com ho porteu?? nosaltres acaban de lligar cosetes, proves de vestit, acabar de decidir complements, entrevista fotograf, organitzador....bé agenda a tope!!!!!!!

I ara ja és el comentari de tothom...com van els nervis????!!!!

Per cert, ja heu repartit totes les invitacions??? jo estic en ello, i no hi ha manera de trobar temps per tots, uffff!!!

Quan veig els dies que queden........
Imatge

momikas

EntradaAutor: nananda2 » ds. abr. 17, 2010 9:12 am

Nenes, a les del juny ja us han cridat per la primera prova del vestit???? a mi no i estic dels nervis, no se si presentarme a la botiga a veure si pasa algo....

En quant a tot lo altre anem fent les coses amb compta gotes, pero ja comencem a tenir per casa ambientillo de boda (nuvis, q ens van arribant, vanos, materials per totes bandes: cartolines llaços, papers de textures, etc.....)

venga ja queda poc!
Imatge
nananda2

EntradaAutor: momikas » ds. abr. 17, 2010 9:17 am

nananda2 sembla que descriguis casa meva....aviat haurem de sortir nosaltres!!

Doncs això del vestit fes un truc, quan et van dir que l'hauries de fer??? Normalment la primera és uns dos mesos abans, jo hi vaig anar el dia 07, i la veritat després de tant temps d'haver-lo triat, et sents com rara, és més especial que el dia que et proves el primer.....encara que jo no te'l pots acabar d'imginar, a més a mi me l'han tingut de retocar tot, en Jordi Dalmau per poc em diu que no tinc vestit...ja,ja,ja!!! Coses del règim!!!!

Ja ens diràs quan tens la prova al final!!!! Vagi bé
Imatge

momikas

EntradaAutor: nananda2 » ds. abr. 17, 2010 12:17 pm

doncs, si a mi tambe em van dir dos mesos abans, pero dos mesos abans es la setmana que ve i no m'han dit res....no se..... soc una mica paranoica, ja ho se pero que hi farem.......

potser truco.....
Imatge
nananda2

EntradaAutor: nananda2 » ds. abr. 17, 2010 12:23 pm

momikas ha escrit:nananda2 sembla que descriguis casa meva....aviat haurem de sortir nosaltres!!

doncs no et vull explicar amb un pis de 40m2 .... tinc el menjador com per rebre visites!!!!! y haig de sortir d'aqui jo, cada cop q penso en la feinada que m'espera només q en posar a punt el pis, m'agafen ganes d'anular la boda!! jajajaja (bueno tant no....jejeje) encara hem de pintar el menjador (q esta guarrillo, ara ja feia tres anys que no pintavem) i s'haura de fer una bona neteja a fons,... menys mal q ma mare ja m'ha dit que s'ha agafat vacances al juny per venirme a ajudar les setmanes abans.... pero amb tots el trastes pel mig no ho se pas....
Imatge
nananda2

EntradaAutor: Flower86 » dt. maig 04, 2010 1:39 pm

aaaaamunt xiketas!

Ja falta mooolt poquet!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Flower86

Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 16, 2009 10:04 pm

EntradaAutor: nananda2 » dt. maig 04, 2010 5:11 pm

Com aneu??? jo amb la sensació que queda molt per fer i que no faig res i que sem pasara el temps.......

aixo si, cada dia em fa més ilusió la boda ^_^
Imatge
nananda2

EntradaAutor: montseijordi » dt. maig 04, 2010 11:37 pm

jajajaja, crec q estem totes igual, jo mab mil coses per fer q no se si em donara temps o no...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Star6 » dc. maig 05, 2010 7:30 am

Buenas compis!! muchos ánimos que ya queda muy poquito..
y particularmente a las que como yo se casan el 5 pues nada chicas a estas horas estaremos en otra tesitura, je, je!!
Imatge
Star6

Entrades: 86
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 2:20 pm

EntradaAutor: nathali33 » dc. maig 05, 2010 9:06 am

Star6 ha escrit:Buenas compis!! muchos ánimos que ya queda muy poquito..
y particularmente a las que como yo se casan el 5 pues nada chicas a estas horas estaremos en otra tesitura, je, je!!

MMM!! SIIIIII!!! UN MES!! haoy voyua ha hacer la segunda peuba del vestido, las siguientes por lo que me dijeron mas seguiditas, porque desde la primera ha pasado mas de una mes!! supongo q como me sobraba bastante han pensado en esperarse a ultima hora, hoy teoricamente hoy me lo probaré todo hilvanado, q ganas tengo de que llegue la tarde, aunq no me encuentro hoy lo q se dice muy bella, en fin esperemos q este orzuelo de golum desapareza... ojú q fea!!
Imatge
nathali33

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 02, 2009 12:04 pm

EntradaAutor: momikas » dc. maig 05, 2010 7:34 pm

jajajjaj, yo nose si es cosa de los nervios, però si a ti e a salido un ojuelo, yo llevo la peor cara des de hace tiempo, parece acne juvenil.....jajja, no tanto, però eso que te vas más granitos, marcas, rojeces, de todo!!!!!!! El viernes tengo la segunda pruba del vestido, que es como si fuera la primera, porque en la otra no me pude casi ni probar el vestido, pues me iba tan grande que pensaban que no era el mio!! Se sorprendian, però si la mayoria nos adelgazamos!!!! Ya tengo de ganes de verme de nuevo, casi no lo recurdo al completo!! Y ahora con zapatos pendientes y algun peinado pensado.... ke nervios!!

Y los preparativos, vamos de locos!!!!!!!!!!!
Animos a todas!!!!!!
Imatge

momikas

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant