glamour ha escrit:marsai ha escrit:glamour ha escrit:Hola Susana!!![]()
![]()
![]()
Jo també tinc ganes de fer el tast!!! Suposo que ens cridaran pel desembre o gener. A mi l'aperitiu tot i ser super complet hi afegirem un parell de buffets. Referent als plats que entren potser canviarem algún primer plat que no ens fa gràcia per un del llistat. El postre també em fa gràcia posar-lo i amb els licors estem dubtant si afegir-los o no ja que seguidament es fa el ball amb la barra lliure allí mateix... Ho hem d'acabar de decidir.
Marsai porfi, a mi també m'agradaria que em féssis arribar el llistat dels vins ja que nosaltres no el tenim. Gràcies guapa!!!![]()
![]()
![]()
Glamour!
El llistat q jo tinc es en referéncia al menu 1 que es el nostre. De la resta no ho tinc.. i crec que la teva composició de menús es diferent a la nostra pq es anterior oi???
Cap problema guapa. Els menús que tinc jo me'ls van enviar al juliol-agost. De totes maneres quan vagi a fer el tast ja ho preguntaré.
Merci!!
Hola Glamour, quin menú has agafat?? Perque a mi m'els van donar a principis de setembre i suposo que serán el mateixos, Un Petó!!!!!!!!!!!!!!!!