Els cartellets de les taules!!

bodes 10!

Re: Els cartellets de les taules!!

EntradaAutor: kristin » dj. abr. 08, 2010 1:02 am

Pues nosotros hemos pensado en personalizar las mesas, de una manera un tanto especial!

Resulta que por mi parte de familia (mi padre, es capitan de la marina mercante) y todos los que vengan invitados por mi parte su mesa tendra el nombre de uno de los barcos que a navegado mi padre , con foto!
Por parte de mi novio (su padre es ferroviario) y todos los que vengan por su lado , las mesas tendran nombres de estaciones , principalmente de andalucia, pk es de donde viene toda su familia, también con foto!!!

Me parece un idea original, y que se que a nuestros padres les va hacer ilusión.
Imatge
kristin
:: núvia rookie

Entrades: 133
Membre des de: dj. març 25, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: naia11 » dl. abr. 26, 2010 4:50 pm

23Bella32 ha escrit:
xuxuneta ha escrit:proposta, a veure que us sembla..

a d'alt de tot on es posin els cartellets amb els noms de les taules posar aquest escrit:
AVUI, VOLEM QUE...

i a sota ja posariem la llista de les taules, primera taula amb el títol de RIGUIS i a sota els noms de les persones, una altre taula que posi PLORIS i un altre MENGIS, i un altre RIGUIS, i un altre BEGUIS, i un altre BALLIS, i un altre CRIDIS, i un altre CANTIS, i un altre, SALTIS, i un altre SORPRENGUIS... i així fins tantes taules hi hagint.

i a sota de tot posariem l¡últim text on diría:
PERÒ SOBRETOT VOLEM ESTAR....

i el nom de la nostre taula seria JUNTS.

LES ACCIONS DE PLORIS, RIGUIS, BEGUIS, BALLIS, anirien amb fotografies...

Apa!, jajajajja a veure que us sembla, és una petita variació de les fotos amb els sentiments... però la idea bàsica és la mateixa.

UOOOOO m'encanta!!!!! jajajajaajm'ho he apuntat tot tot i toooot!!! li tinc de prosposar al meu xicot (q segur que em dira que vale, com en tot)... xD! gracies!!!

Que idea más chula!!!! Me encanta!!!!!
Yo quiero hacer otra cosa, pero si po lo que sea no puedo, me copio tu propuesta >.-<:

Mi novio y yo somos de ciudades diferentes (mi familia se desplaza a catalunya por la boda) y lo que quiero hacer es en las mesas de mis invitados llamarlas (y tambien foto) con lugares de mi ciudad, y en las de su parte, con cosas de la suya. En las mesas con amigos comunes, ya veremos... ¿Que os parece?
naia11

Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dt. abr. 27, 2010 11:29 am

ES MUY BUENA IDEA, NOSOTROS AL FINAL NO SABEMOS Q HAREMOS , SI PONER CARTELITOS O DEJAR LOS STANDARD DEL RESTAURANTE. :.0.-0.:
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: tni et dje » dt. abr. 27, 2010 1:39 pm

q sepais q me he apuntado todas vuestras ideas!! sobretodo me han gustado mucho las q pueden jugar con la musica y hacer q las mesas colaboren... ya os dire al final q es lo q haremos, aun tenemos tiempo... jeje

a ver si vais poniendo las fotos para ver como os quedan!!! Sois super originales!
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: euterpe » dj. set. 23, 2010 7:16 pm

Una tieta del meu xicot al seu casament va posar a les taules el nom de diferents carrers del poble (Sol, Ebre, La Pau, Major...). Com que el poble és petit i gairebé tothom que va venir viu allà... A mi aquesta idea em va agradar molt.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: oafei » dv. set. 24, 2010 8:41 am

Teniu molta creativitat!!!!!!

Sou la h......a!!!!
oafei

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

EntradaAutor: susanaixavi » ds. set. 25, 2010 7:26 pm

M'encanten totes les idees... Al meu xicot li encanta la fotografía, així que segurament deixaré que ell s'encarregui d'aixó, segurament fotografiará llocs importants per nosaltres, de la nostra história junts, será com el nostre món en miniatura ple de la gent que més ens estimem, jejejjejeje...que romanticona m'he posat, no???
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: laureen » dl. nov. 01, 2010 3:19 pm

Hola chicas!Pues yo las personalicé con nombres de película...Había una que el sector era joyeros y puse la ddel señor de los anillos y la nuestra, como me gustaba mucho esa peli, pusimos, la Princes Prometida jejeje!
laureen

Entrades: 101
Membre des de: dv. març 10, 2006 8:02 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant