23Bella32 ha escrit:xuxuneta ha escrit:proposta, a veure que us sembla..
a d'alt de tot on es posin els cartellets amb els noms de les taules posar aquest escrit:
AVUI, VOLEM QUE...
i a sota ja posariem la llista de les taules, primera taula amb el títol de RIGUIS i a sota els noms de les persones, una altre taula que posi PLORIS i un altre MENGIS, i un altre RIGUIS, i un altre BEGUIS, i un altre BALLIS, i un altre CRIDIS, i un altre CANTIS, i un altre, SALTIS, i un altre SORPRENGUIS... i així fins tantes taules hi hagint.
i a sota de tot posariem l¡últim text on diría:
PERÒ SOBRETOT VOLEM ESTAR....
i el nom de la nostre taula seria JUNTS.
LES ACCIONS DE PLORIS, RIGUIS, BEGUIS, BALLIS, anirien amb fotografies...
Apa!, jajajajja a veure que us sembla, és una petita variació de les fotos amb els sentiments... però la idea bàsica és la mateixa.
UOOOOO m'encanta!!!!! jajajajaajm'ho he apuntat tot tot i toooot!!! li tinc de prosposar al meu xicot (q segur que em dira que vale, com en tot)... xD! gracies!!!
Que idea más chula!!!! Me encanta!!!!!
Yo quiero hacer otra cosa, pero si po lo que sea no puedo, me copio tu propuesta
Mi novio y yo somos de ciudades diferentes (mi familia se desplaza a catalunya por la boda) y lo que quiero hacer es en las mesas de mis invitados llamarlas (y tambien foto) con lugares de mi ciudad, y en las de su parte, con cosas de la suya. En las mesas con amigos comunes, ya veremos... ¿Que os parece?