MAS DELS VIVENCS 2010

bodes 10!

Re: MAS DELS VIVENCS 2010

EntradaAutor: Hermi » dg. oct. 17, 2010 11:44 am

Ahir es va casar la Rosereta!!!!!

MOLTES FELICITATS MACA!!! Espero k disfrutessis molt del teu dia!! ara a gaudir a tope del viatge!!!

Ptonets!!
Hermi
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Hansen » dg. oct. 17, 2010 1:19 pm

Felicitats Rosereta! A la tornada volem que ens ho expliquis tot!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Yersi » dc. oct. 20, 2010 12:52 pm

Hola a tot@s!!!
Nomes volia presentar-me, ja que fa gairebe un mes que us segueixoi gràcies a vosaltres si tot va be l'any vinent amb casaré amb la meva novia despres de 8 anys meravellosos al Mas dels Vivencs.
Som una parella atipica ja que el que s'ha aficionat als foros d'aquesta pagina i el voler participar en aquest cas ha sigut el nuvi i no al reves...
Doncs res mes...ens veiem per aqui...salutacions!!!
Yersi

Entrades: 25
Membre des de: dj. set. 23, 2010 8:32 pm

EntradaAutor: Rosereta » dt. oct. 26, 2010 6:27 pm

HOLA!!! Ja torno a ser aquí!!!

Gràcies per les felicitacions!!!
Va ser un dia genial, bonic, emotiu, divertit, amb fred, amb riures, amb llàgrimes, amb abraçades... buf!!! genial, genial, genial!!!

Costa trobar les paraules per descriure-ho tot!!! El Mas impressionant!!! Estava tot radiant, espectacular.... el menjar una passada!!! la gent va quedar encantada, l'aperitiu, els jardins ( malgrat que era de tarda i feia ja força fresqueta) El banket super controlat, en Jordi és un sol d'home, ho té tot super controlat i no t'has de preocupar de res, ell et va dient i va fent, va marcant el pas de la festa sense que ni t'e n'adonis!!! Només recordo el moment que va venir a renyar al meu marit pk s'havia tret l'americana a la taula!jejejeje, la resta de nit gairebé ni el vem notar, el veiem que anava fent, que anava controlant... tot genial!!!

Yersi benvingut al nostre forum, qualsevol dutbe que tinguis aqui estem per ajudar-vos!! Ja veureu com el Mas és genial!!!

Buenu guapes, a veure si recopilo fotos i puc fer cronica!!!

una abaçada i gràcies a totes les que heu estat aqui seguint el meu camí!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: octubre10 » dt. oct. 26, 2010 10:14 pm

Rosereta!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* moltissimes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!

que bé que hagi anat tot bé!!!!!! nosaltres ja només ens queden casi 3 dies!!! és aquest dissabte!!!!!!!!!!!! ufffff quines ganes que en tinc ja!!!!!!!!!

En principo com és al migdia haviem pensat fer l'aparitiu a fora, a la zona de sota la piscina, on hi ha el pou! esperem que faci bon temps!!!!!

penja alguna foto porfa que així em vaig fent la idea abans del casament!!!!!!!!! vaaaa..... jijij

Aixx jo ja començo a estar nerviosa, estic fent els últims detalls de la taula, tot a última hora!!!

petonets a totes! ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
octubre10

Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

EntradaAutor: fiona84 » dt. nov. 02, 2010 7:58 pm

Rosereta m'alegro molt que tot anes genial, espero que pengis fotos per veure que tal tot!! Un petonet i ara a gaudir de la vida de casada!!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Yersi » dj. nov. 04, 2010 12:02 pm

Rosereta preguntes...quin dj vau agafar? vau posar-li fundes a les cadires?...on vau dormir?? vau anar al Hostal Robert? ...gràcies!!
Yersi

EntradaAutor: Hansen » dj. nov. 04, 2010 12:42 pm

Felicitats Rosereta, volem fotos!!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Rosereta » dg. nov. 07, 2010 10:53 pm

Hola!!!!!

Yersi, el Dj era d'Abracadabragrup.com, la veritat és que el noi que va venir ho va fer super bé! Pensa que teniem un power point per donar els nuvis i altres detalls, era tipus gala dels oscars amb nominats i guanyadors, i va posar totes les musiques super bé, el repic de tambors quan deiem ; i el guanyador és...... i la música corresponent al detallet quan la persona venia a recollir el seu premi. També va ser una passada com va animar la festa només començar, després del bals va fer que fessim dues congues una amb el nuvi i totes les dones i una amb la nuvia i totes els homes, va ser impresionant de cop erem gairebe tots els 130 convidats ballant!!! Va anar molt bé, la gent gran ja es va quedar dreta i va estar una bona estona ballant i els joves, buenu, no tenien prou!!! demanaven una hora més al acabar!jejejeje
Més coses, no vem posar fundes a les cadires. Nosaltres vem dormir al HOtel Ciutat Igualada, s'ha de dir que la suite no mata gens, pero buenu.... i al hostal Robert es van quedar tots els companys de feina del meu marit, i diuen que és correcte i normalet.

Més coses.... m'he de posar amb més calma i fer selecció de fotos i penjar-les, okis? ho tinc pendent per quan tingui una estoneta!!!
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Yersi » dl. nov. 08, 2010 12:24 pm

Moltes gràcies Rosereta, ahir vam fer la transferencia...ens casem en el Mas dels Vivencs!!!ara a preparar-ho tot...buffff quin any ens espera!!!
Yersi

EntradaAutor: octubre10 » ds. nov. 13, 2010 11:29 am

Yersi, *.-o-o.* has fet molt bona elecció, nosaltres ens vam casar fa 2 setmanes, ahir vam arribar de viatge de nuvis, hem estat a Bali. El Mas va ser genial, tothom ha quedat molt content, el menjar excel·lent, tot i que el menjar que era molt complet, al acabar cada plat els cambrers els oferien repartir el que volguessin a tots els invitats.

L'aperitiu un 10(nosaltres vam escollir el nº 2). Teníem risc de pluja (tot i que al final va aguantar el dia) i com que l'herba estava mullada vam optar per fer l'aperitiu a dalt de la piscina, a mi em desanimava una mica pq m'agradava més al jardí, però la veritat és que va quedar preciós, ja que hi havia tots els bufets que feien davant la gent , tipus els rissotos i formatges, al voltant de la piscina i la beguda a dins el pou. Preciós!

Tota la coordinació del restaurant molt bé, van ser molt atents i macos, desde el Jordi fins als cambrers, tots maquíssims!

Res només dir-vos que jo us l'aconsello, a nosaltres ens va encantar!

Disfruteu del dia, perquè passa volant ,tothom ho diu i jo creia que la gent era una exagerada,però realment és veritat, és tot tant emocionant que et passen les hores volant, i quan acaba la nit i s'acaba la música realment creus que ha estat com un somni, tot tant intens que no t'ho acabes ni de creure. És veritat que és una experiència que s'ha de viure! :-):-):-):

Petons a totes!
::love::
octubre10

Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

EntradaAutor: JS » dl. nov. 15, 2010 9:39 am

Moltes felicitats octubre10!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Què podràs penjar alguna foto sisplau? Les del Mas del 2011 les esperem amb moooolta ànsia!!

Me n'alegro molt i ara... que continueu sent molt feliços!!!!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Yersi » dl. nov. 15, 2010 2:48 pm

octubre10 moltes gràcies pels consells, encara ens queden mesos pero se'ns estan pasant volant...tenim quasi lligat el tema fotograf,dj i els regalets pels convidats, però igualment no se'm treuen els nervis...tant la meva novia com jo volem que tot surti perfecte :-/
ara ens falta mirar el viatge de noces i bueno...cosetes,cosetes i mes cosetes...
on vau pasar la nit de noces?? jo es que tinc una mica de por amb el Hostal Robert...
gracies!!!
Yersi

EntradaAutor: Yersi » dl. nov. 15, 2010 3:46 pm

per cert, el viatge a Bali que tal??
Yersi

Anterior

Torna a: Bodas 2010