"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 3:50 pm

Papallona* ha escrit:Bueno ninetes! jo segueixo amb la mudança ara toca pintar... i seguir netejant i encara em keden coses al pis.. aix...

De la boda lo únic que ja s'estan imprimint les invitacions!! ja falta poket jejje.. i crec que començaré a mirar vestits per les webs...i mmm res el de blablabox no m'han contestat ( ha passat 1 mes)

bueno aniré explicant!!!

Nineteeeeeeeeessssss!!!!!

que a casa muns pares també hi ha interné!!!!!jijijijijji....tinc a aquell dormint i he aprofitat!!!

colta papallonaaaaaaaaaaaaaaa..............que he anat intuint que ja esteu a la casa?????????????? que jo no ho sabia???????????? alaaaaaaaaaa, i això?? ja ho teniu casi tot acabat?????ja esteu fent mudança?????? a veure quan ens veiem i m'ho expliques eeeeeeee!!!!!!!!!!

que guai!!!
doncs gaudeix i descansa alhora!!!

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 3:53 pm

tara ha escrit:Us explico, l'eloi es caçador i l'esther es fanatica del barça!

La mºall li encanta la fotografia, es la que treballa al meu fotograf i ell es informatic, treballa amb linux (suposo que li fara gracia el logo) i juja al poker on line, d'aqui les cartes i les fitxes!

Que us semblen?

Eiiiiiiiiii taraaaaaaa!!!!!

perfectes.....les trobo molt originals....a veure és el que tu dius, no són aquelles que són una caricatura clavada a la persona real, però que són personalitzades, tenen coses de cada parella, i això és més divertit també!!!!!! molt bé molt bé!!!!!jijiji

i el que deiem....el preu......els dos ninots que muns pares ens van regalar pel pastís, els hi van costar uns 90 i algo euros eeee...o sigui que!!!!

Jo no devia estar quan els vas demanar, però molt ràpid no????

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 3:58 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
Papallona* ha escrit:Bueno ninetes! jo segueixo amb la mudança ara toca pintar... i seguir netejant i encara em keden coses al pis.. aix...

De la boda lo únic que ja s'estan imprimint les invitacions!! ja falta poket jejje.. i crec que començaré a mirar vestits per les webs...i mmm res el de blablabox no m'han contestat ( ha passat 1 mes)

bueno aniré explicant!!!

Hola Papallona....no pateixis per lo del blablabox....que et contestarà....a mi fa trigar mes i mig...i ja tinc resposta....són així!!!jejejeje

Ninetes!!!!

això del blablabox és allò de que passen amb la càmara i un micro i la getn va xarrant????jijijij

A nosaltres ens ho vasn fer els fotògrafs i la veritat la gent quan ja va passadeta..........tothom em diu que mare meva el que sortirà d'allí, que no faci cas de la meitat de coses....i al final ens van entrrevistar per separat al Josep i a mi............¿què devia dir ell???????jijijij

Petons.....i marxo que anem de bateig la setmana vinent i li hem d'anar a donar el regal a sa cosina!!!

mua
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 4:43 pm

laiac ha escrit:

bueno aniré explicant!!!

Hola Papallona....no pateixis per lo del blablabox....que et contestarà....a mi fa trigar mes i mig...i ja tinc resposta....són així!!!jejejeje

Ninetes!!!!

això del blablabox és allò de que passen amb la càmara i un micro i la getn va xarrant????jijijij

A nosaltres ens ho vasn fer els fotògrafs i la veritat la gent quan ja va passadeta..........tothom em diu que mare meva el que sortirà d'allí, que no faci cas de la meitat de coses....i al final ens van entrrevistar per separat al Josep i a mi............¿què devia dir ell???????jijijij

Petons.....i marxo que anem de bateig la setmana vinent i li hem d'anar a donar el regal a sa cosina!!!

mua

ei!! es molt bo això!! jajaja!!
a nosaltres tambe ens ho faran!! ens va agradar molt la idea!!
molt bo! jajaja!!
debeu tenir unes ganes de veure-ho... jijijiji!! us han dit quan ho tindran?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 21, 2009 4:44 pm

Tara les figures estan molt be!!!xo auras de xtarles a l'esteticien...us eu fixat en les peazo celles q tenen???jijijijiji!!!Esq man cridat mol latencio!!!

ESta força be tan de preu com de tot i super rapid...ja nes pasaras la web o el mail esq jo en vull fer tres xo clar el tret caracteristic d'una parella son les rastes....i nose si les faria amb rastes...l'altre es ballarina ella i ell es xispa em sembla xo tmb treballa a la tele...bueno ja ens pasaras algo x posarnos en contacte i a veure q tal....

Xq la dels teus apres ja les as demanat???xq vas dir q serien com les de la enfer no???daqelles usper personalitzades
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 4:46 pm

eis, una pregunta... les que demaneu banos a la comanda del Julio... quants en demanareu?
com ho conteu els que necessitareu?
fareu un per dona-noia invitatda, més alguns de mes?
es q tinc por quedar-me curta de banos... nu se...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 21, 2009 4:54 pm

Laiac jo ja et vai dir q em vas encantar desde el vestit fins al maquilaltge...ja et vai dir q aqell vestit es mol l'estil meu molt senzill i em va encantar!!!!

Papallona et faras d'or tant de treballar!!!!Com va la caseta???enfeinada no???tan de netejar i posarla a punt...

Nur aixi q de compres....qin morro i jo sense poderne gastar ni cinc!!!

Elxa q tal las vacaciones???Mañana az muxas fotos i qeremos cronicas como las q ya nos an exo las otras ninetas de las bodas q an ido!!!i claro qeremos ver ese vestido q te as comprado

Happi a veure si et decideixes x la de vilallonga q aixi o tindrem a propet!!!jijiji!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 5:56 pm

ESTIU WAPI que tal tot.. fa temps que no et veig ehhhhhhh

d'or.. no se.. pero haig de pagar el bodorrio nena!!! jiji
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 6:52 pm

Que tal ninetes????

Heu mirat la tele avui??? mareta meva :star:: només hi ha Belen Esteban i Campanario.....però que ès això??? jo ja estic pensant en quina peli mirar avui a la nit pq de segur que només parlaran d'això a tot arreu....jopeta :-eh_::
I no res....ell al pis d'abaix i jo a dalt....s'ha llevat i res...baralla al canto!!!!!! però avui la porta clara si pensa que jo li dirè alguna cosa. Total! que haviem d'anar a veure al mossèn i res...doncs ja estic cansada de ser jo sempre la que porta la iniciativa...ell serà el que parli amb ell, pq jo ja estic farta de haver de donar la cara. Perdoneu ninetes!!!! però esk estic...porto tot el dia sola pq ell dorm i va de nit....i aquesta tarda podriem dir que también ho estic. Sabeu lo bo? que li ha donat la vena "Juani" i ha netejat tot el pis...excepte aqui dalt que on sóc jo....aixxx mareta!!!!!!!

Elxa....demà bodorrio, no???? volem crònica i ja ens explicaràs el restaurant que jo l'any vinent vaig una allà...i segons la núvia és lo millor que hi ha!!!! :o-o: vaja...ejem...ejem...

Laiac...jo ahir también vaig estar fins les 3 de la matinada...esk em vaig enganxar a "El coche fantàstico" jejejeje i desprès vaig empalmar amb una altra coseta....Per cert, per quan la crònica!!!????

Estiu.....mira que fixar-t'he amb les celles???? jo esk ni ho he vist això......jajajajaja

Papallona...on heu imprès les invis???? però les heu fet vosaltres, no????

Torsaeann...on estàs ficada????

Giss....ja has tornat???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 7:14 pm

Ais ninetes! M'heu fet tornar a mirar els ninos de la tara per mirar això de les celles... voleu dir que són celles? Us referiu a les boletes negres? Jo em pensava que eren les pupiles sobre els ulls blancs... no?
El gosset i el gatet tambe ho tenen així. Jo diria que son els ulls... Ais nu se! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 9:16 pm

nur_jor ha escrit:Ais ninetes! M'heu fet tornar a mirar els ninos de la tara per mirar això de les celles... voleu dir que són celles? Us referiu a les boletes negres? Jo em pensava que eren les pupiles sobre els ulls blancs... no?
El gosset i el gatet tambe ho tenen així. Jo diria que son els ulls... Ais nu se! ::love::

Jejejejejeje....està donant polèmica això, no??? jjajajajaja ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 9:21 pm

nur_jor ha escrit:Ais ninetes! M'heu fet tornar a mirar els ninos de la tara per mirar això de les celles... voleu dir que són celles? Us referiu a les boletes negres? Jo em pensava que eren les pupiles sobre els ulls blancs... no?

Jejejejejeje....està donant polèmica això, no??? jjajajajaja ::love::

si si! va, un debat, jejeje! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 9:28 pm

Hola ninetes, us informo, jo tambe crec que es cosa dels ulls, el nen tambe m'ho ha dit!

Happiness tranquila que nosaltres tambe discutim! L'altre dia per les figures, em diu de fer-ne unes altres per una altra parella i jo li dic que no, i em diu es que jo no pinto res! i l'altre dia imprimeixo tots els mails de lo de les figures per escollir-les entre els dos i va i em diu, agafa les que vulguis que a mi em semblen totes iguals!

Homes!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 9:34 pm

Ninetes, avui he anat a blanca miret, no en tenia ganes hi anava sola i com que sabiaque la laiac era per reus hem quedat i m'ha acompanyat!
[size=24]Total que crec que l'he trobatttttttttttttt[/size]

M'ha fet un munt de fotos, del dret del reves...

M'he emprovat uns 6 vestits, alguns d'aire, un m'ha agradat!

Els altres son de la seva colleccio, n'hi ha un que es el que buscava, m'ha agradat molt i crec que a la laiac tambe!

Les fotos, us haureu d'esperar a dema, no tinc el cable de la camara, pero dema anire a buscar-lo!

Vull que em veieu per que pogueu opinar!

He estat a punt de no anar-hi i ves per on m'ha agradat molt!

l'unic que el que m'ha agradat es de la seva coleccio i nomes en te un, si el ven em quedo sense, no en fa dos d'iguals! Espero ser-hi a temps!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 9:34 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, us informo, jo tambe crec que es cosa dels ulls, el nen tambe m'ho ha dit!

Happiness tranquila que nosaltres tambe discutim! L'altre dia per les figures, em diu de fer-ne unes altres per una altra parella i jo li dic que no, i em diu es que jo no pinto res! i l'altre dia imprimeixo tots els mails de lo de les figures per escollir-les entre els dos i va i em diu, agafa les que vulguis que a mi em semblen totes iguals!

Homes!!!!!!!!!!!!!!

Si ya te digo yo.....esk son la releche...però esk ha marxat a treballar i no m'ha dit res de res...Aquest se'n recordarà d'això...ja t'ho dic....!!!!, però sap que lo del tema del mossèn és una cosa que hauriem d'enllestir i ha passat de tot...esk ni m'ha dit res de "anem a Valls?" res...de res...
Aix.....

Tinc ganetes de quedar ja i veure-us!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 9:36 pm

Lo de les figures us faig arribar els mails que m'ha enviat on surten mes fotos!

Li he dit que em fes uns arreglillos i ja els te fets!

Aquesta noia es una maquina!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 9:38 pm

tara ha escrit:Ninetes, avui he anat a blanca miret, no en tenia ganes hi anava sola i com que sabiaque la laiac era per reus hem quedat i m'ha acompanyat!

Els altres son de la seva colleccio, n'hi ha un que es el que buscava, m'ha agradat molt i crec que a la laiac tambe!

Les fotos, us haureu d'esperar a dema, no tinc el cable de la camara, pero dema anire a buscar-lo!

l'unic que el que m'ha agradat es de la seva coleccio i nomes en te un, si el ven em quedo sense, no en fa dos d'iguals! Espero ser-hi a temps!

Que dius nineta??
Has trobat el teu vestit?? ENHORABONA!!
Ais quines ganes de veure't amb el vestit!!
Com és? Què has sentit?
Aix... quina ilusio nena!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 9:39 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, us informo, jo tambe crec que es cosa dels ulls, el nen tambe m'ho ha dit!

Homes!!!!!!!!!!!!!!

Si ya te digo yo.....esk son la releche...però esk ha marxat a treballar i no m'ha dit res de res...Aquest se'n recordarà d'això...ja t'ho dic....!!!!, però sap que lo del tema del mossèn és una cosa que hauriem d'enllestir i ha passat de tot...esk ni m'ha dit res de "anem a Valls?" res...de res...
Aix.....

Tinc ganetes de quedar ja i veure-us!!!!!!

Ais nineta... i es que tots son iguals... ànims guapa! :-()-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 9:42 pm

tara ha escrit:Ninetes, avui he anat a blanca miret, no en tenia ganes hi anava sola i com que sabiaque la laiac era per reus hem quedat i m'ha acompanyat!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Aixxx mareta que possiblement ja mismo tens vestit!!!!!!! jopeta...si jo arribo a saber que tinc la tarda com l'he tingut, vaig amb vosaltres!!!!!
Demà voldrem fotos...sispli...sispli...sispli!!!!!! :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 9:46 pm

nenaaaaaaaaaaaaaa, que guai!!!! l'has trobat??? volem veure fotos!!!!!! aix quins nervis!!! quines ganes de veure't vestida de núvia!!!!!
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants